Медійні організації запустили сайт для журналістів про коронавірус

Інститут масової інформації разом з партнерськими організаціями Детектор Медіа, Інститут Демократії ім.Пилипа Орлика, Media Development Foundation, Донецький Інститут Інформації, Національна ...

5e7a0b8b90ea1-1_700x350
Медійні організації запустили сайт для журналістів про коронавірус

Інститут масової інформації разом з партнерськими організаціями Детектор Медіа, Інститут Демократії ім.Пилипа Орлика, Media Development Foundation, Донецький Інститут Інформації, Національна асоціація медіа та Internews Network запустили сайт для журналістів “Антиковід.Гід для медійників”, на якому можна ознайомитися з корисною інформацію щодо роботи в умовах пандемії коронавірусу COVID-19. 

На сайті будуть збиратися матеріали ІМІ та партнерських медійних організацій з рекомендаціями щодо висвітлення інформації про коронавірус, правові поради щодо роботи журналістів, в тому числі під час надзвичайного стану, та поради з безпеки і  захисту медійників під час пандемії. 

Сайт розроблено за підтримки студії розробників Максима Сергійчука.

Сайт містить три рубрики:

  • Як писати про епідемії. поради журналістам
  • Як захистити себе від інфекції
  • Юридичні поради для журналістів щодо роботи під час надзвичайних ситуацій.

“Ми не претендуємо на те, щоб бути істиною в останній інстанції. Ми хочемо підтримати надзвичайно важливу роботу, яку виконують медійники – за надзвичайно складних умов. Будьте здорові, і не забувайте посміхатися!”, – йдеться у дописі на сайті.

Пишіть нам, якщо ви зіткнулися з невизначеністю, питаннями щодо термінології, юридичними особливостями журналістської роботи, етичними викликами, чи проблемами з безпекою.

Контакти для звернень – (050) 447 70 63, електронна пошта – [email protected].

 

Джерело: ІМІ.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку