Криза COVID-19 та українські МСБ. Оприлюднено результати першої хвилі дослідження Business Index

У жовтні цього року платформа SheExports запропонувала керівникам малого та середнього бізнесу відповісти на кілька запитань щодо впливу COVID-19 на діяльність бізнесу, в рамках першої хвилі ...

Додано:
Alexandra Grytsenok

Screenshot 2020-11-25 at 17.21.02
Криза COVID-19 та українські МСБ. Оприлюднено результати першої хвилі дослідження Business Index

У жовтні цього року платформа SheExports запропонувала керівникам малого та середнього бізнесу відповісти на кілька запитань щодо впливу COVID-19 на діяльність бізнесу, в рамках першої хвилі дослідження Business Index.

За результатами першого етапу опитування, в якому взяло участь 790 підприємств, переважна більшість яких (68%) – представники малого та мікро-бізнеса, а також третина респондентів – експортери, більшість респондентів (82%) відзначили, що цього року вести бізнес стало складніше, ніж у 2019. Також ускладнилось ведення ЗЕД (53% ), але 52% компаній все ж змогли зберегти обсяги експорту без змін чи навіть наростити їх.

Серед найбільших труднощів для здійснення ЗЕД були названі: обмеження можливості закордонних поїздок (10%), відкладення попередніх домовленостей щодо постачання товарів/послуг (10%), падіння попиту на зовнішніх ринках (10%), обмеження можливості приїзду іноземців в Україну (9%)

 Серед ТОП-4 проблем на внутрішньому ринку: проблеми із замовленнями/ зниження попиту- 42%, обмеження щодо ведення бізнесу – 32%, нестача фінансів – 31%, обмеження руху громадського транспорту – 31%

 Доступ до повної версії результатів можна отримати за посиланням.

Нагадуємо, що результати опитування будуть враховані при розробці Економічної стратегії 2030, плануванні програм державної підтримки та інших заходів стимулювання розвитку МСБ в Україні.

_______

Дослідження реалізує платформа SheExports у партнерстві з дослідницькою компанією GradusResearch та аналітичним центром Advanter Group на замовлення Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту. Дослідження проводиться в рамках проекту “Застосування та реалізація Угоди про асоціацію ЄС-Україна у сфері торгівлі”, що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Донати у краудфандингу - все що потрібно знати

Creative Spark Poltava успішно розпочинає третій рік роботи

У львівському парку “Залізна вода” продовжують облаштування публічного саду-городу

Аналіз проекту Закону України «Про місто Київ - столицю України»

Перемоги, виклики та рецепти формування ОСН як амбасадорів жителів

Як звітували депутати Дніпровської міськради за 2020 рік?