Королівський замок: створення туристичних продуктів та просування історичної спадщини

30 січня 2020 року у м. Жовкві відбувся тренінг-воркшоп «Королівський замок: створення туристичних продуктів та просування історичної спадщини»,  участь у якому взяли представники державного ...

изображение_viber_2020-02-03_09-16-54
Королівський замок: створення туристичних продуктів та просування історичної спадщини

30 січня 2020 року у м. Жовкві відбувся тренінг-воркшоп «Королівський замок: створення туристичних продуктів та просування історичної спадщини»,  участь у якому взяли представники державного історико-архітектурного заповідника у Жовкві, депутати Жовківської міської влади, представники громадських організацій та туристичної галузі, активні мешканці. У тренінгу-воркшопі взяли участь 33 активних позитивних особи, неймовірні ентузіасти своєї справи, яким не байдуже рідне королівське місто і які усіма силами прагнуть достойно представити історичну спадщину на достойному рівні, щоб привабити більше туристів. Також завітали і гості із м. Здолбунова представники Здолбунівського районного історико-краєзнавчого музею.

Під час тренінгу-воркшопу було представлено проект «2 замки: спільна історія, спільне просування, стимул для зміцнення співпраці, туристичних потоків та економічного зростання», який виконує Інститут регіонального розвитку в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 20014-2020, а також були розглянуті наступні питання:

• Туристичний продукт, туристичний бренд як необхідна умова розвитку територіальної громади
• Цільова аудиторія. Хто ваші клієнти? Для кого та з якою метою створюємо туристичний продукт. Які пакети туристичних продуктів/послуг пропонуємо кожному сегменту?
• Аналіз сильних та слабких сторін просування історичного заповідника
• Розробка ідей та пропозицій до оновлення туристичних продуктів
• Європейські та українські практики туристичного брендингу та промоції історичної спадщини.

Експерт Інституту Уляна Терлецька в інтерактивній формі разом із учасниками тренінгу – воркшопу активно та ефективно працювали і здавалось, що час зупинився і сам королівський замок надихає усіх на нові ідеї, навіть ті учасники, які на початку ще мали якісь застереження включились у активну роботу своїх команд.

Усі учасники тренінгу –  воркшопу розподілилися на 3 малі групи і такими командами працювали в першу чергу над ідеями нових туристичних продуктів для Королівського замку, адже щоб турист повернувся у це ж місце його необхідно зацікавити новими якісними продуктами.

Після короткого представлення тренером дослідження про клієнтів Королівського замку усі команди зосередилися над розробкою концепції для певних сегментів туристів. Учасники команд активно та злагоджено працювали і генерували цікаві ідеї та пропозиції, які викристалізували у 3 нових туристичних продукти,  які б зацікавили як українського туриста так і іноземного, особливо польського. Уже після представлення командами своїх концепцій туристичних продуктів деякі учасники активно генерували досить цікаві та інноваційні ідеї.

Також учасники тренінгу – воркшопу поділились досвідом щодо кращих практик просування європейської та української історичної спадщини. Коротко про це наголосила Уляна Терлецька.
Хочеться окремо сказати про атмосферу тренінгу – воркшопу. Вдалося створити позитивну, активну, ефективну атмосферу, у якій учасники розкрили свій творчий потенціал і одразу впадало в око наскільки вони заангажовані у просування історичної спадщини свого королівського міста особливо для молоді та дітей.

Учасники позитивно оцінили проведений тренінг – воркшоп, про що свідчать дописи у соцмережах, вважають ініціативу надзвичайно своєчасною та необхідною для історико – архітектурної спадщини свого міста, готують свої проекти і гуртуються для підготовки і реалізації наступних ініціатив.

Автор: Уляна Терлецька,
експерт Інституту регіонального розвитку


 

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?