Консультанти АМУ у Миколаєві провели онлайн-зустріч із громадами щодо вирішення нагальних кадрових питань

Про особливості прийому на роботу у виконавчих органів сільських чи селищних рад - місцевого врядування розповіли консультанти Миколаївського регіонального відділення Асоціації міст України. Аби ...

Додано:
at

mrvamu_200121
Консультанти АМУ у Миколаєві провели онлайн-зустріч із громадами щодо вирішення нагальних кадрових питань

Про особливості прийому на роботу у виконавчих органів сільських чи селищних рад – місцевого врядування розповіли консультанти Миколаївського регіонального відділення Асоціації міст України

Аби обговорити специфіку процесу прийому фахівців на роботу та поділитися досвідом, у онлайн-консультації взяли участь представники Костянтинівської сільської ради, Сухоєланецької сільської ради, Інгульської сільської ради, Мішково-Погорілівської сільської ради, Шевченківської сільської ради, Горохівської сільської ради, Новоодеської міської ради та Казанківської селищної ради. 

“Останнім часом ми отримували багато питань стосовно особливостей призначення на посади начальників та фахівців структурних підрозділів – профільних виконавчих органів, переважно у новосформованих громадах. В першу чергу йдеться про оголошення конкурсу, призначення керівників відділів (управлінь), а також спеціалістів які там працюватимуть. Це, зокрема, відділи охорони здоров’я, соціального захисту, освіти тощо”, - зазначають у Миколаївському РВ АМУ. 

Експерти Миколаївського відділення Асоціації міст підкреслюють, що у процесі призначення кадрів необхідно враховувати особливості нормативної бази – Закон “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування” тощо. Залежно від того, як в ОМС прописують відповідні положення, та які надають повноваження – по різному будуть правила прийому на роботу, в т.ч. і з проведенням конкурсу можуть різнитись. 

Учасникам онлайн-зустрічі розповіли, хто має проводити конкурси на посади до відділів-юридичних осіб; чим (якими нормативними актами) керуються при проведенні конкурсів; про затвердження штатних розписів залежно від організаційної структури у громадах.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

ОПОРА створила дашборд з актуальною інформацією про міграцію українців

Як виявити скоординовану активність: ОПОРА ділиться своїми інструментами аналізу соцмереж

Тютюн замість книг: Мінфін скорочує видатки на культуру, даруючи мільярди тютюновим компаніям

Проєкт про людей. Кут 772

Суперфінал «Impactpreneurship 2.0»: мрії стають реальністю

«Знай Де-І»: просто і доступно про реформу системи догляду та підтримки дітей