Dota 2 проти COVID-19: кіберспортсмени зібрали $188 879 на боротьбу з коронавірусом

З 20 по 26 березня пройшов благодійний кіберспортивний онлайн-марафон WeSave! Charity Play по Dota 2. У ньому взяли участь 24 команди з усіх регіонів світу.WePlay! Esports і партнери компанії ...

2R8A4303
Dota 2 проти COVID-19: кіберспортсмени зібрали $188 879 на боротьбу з коронавірусом

З 20 по 26 березня пройшов благодійний кіберспортивний онлайн-марафон WeSave! Charity Play по Dota 2. У ньому взяли участь 24 команди з усіх регіонів світу.

WePlay! Esports і партнери компанії виділили $120 000 призового фонду, які разом із внесками від кіберспортивної спільноти будуть порівну розділені між CEPI й GlobalGiving на боротьбу з COVID-19. До закінчення ігор кіберспортивна спільнота збільшила призовий фонд до $188 879.

У зборі коштів взяли участь понад 1 000 осіб. За даними Esports Charts в піковий час гру одночасно дивилися 161 215 осіб. 

У нинішній кризовій ситуації у світі кіберспорт – єдиний спорт, який сьогодні пристосований до нових реалій і має можливість надавати допомогу шляхом проведення онлайн-змагань, тому ініціативу WePlay! Esports із великим ентузіазмом підтримали учасники, партнери та спонсори з різних країн, а також українські зірки шоу-бізнесу.

«З огляду на терміни, в які був створений і запущений турнір, ми дуже задоволені залученням і підтримкою глядачів і партнерів. Упевнений, це не останній благодійний турнір від WePlay! Esports. У майбутньому ми будемо тільки збільшувати залученість людей до соціально-відповідального кіберспорту. Зі свого боку ми покращимо інструменти взаємодії з ком’юніті, які дозволять набагато легше робити внески й охоплювати ширшу аудиторію», – зазначив CEO та керуючий партнер WePlay! Esports Олег Крот.

Благодійний турнір підтримали кіберспортивна спільнота й глядачі, а дружні студії транслювали марафон китайською, іспанською, португальською, французькою, німецькою, турецькою, арабською та навіть монгольською!

Підтримали марафон також і українські зірки, що записали мотиваційні відеозвернення.

«Незалежно від того, де всі ми в цей момент, беручи участь в цій акції, ми можемо допомогти врятувати світ», – говорить Ната Жижченко, фронтвумен гурту ONUKA.

https://youtu.be/janvZcQLrKk

«Підтримка дуже важлива, особливо в цей час», – каже українсько-болівійська співачка Мішель Андраде.

https://youtu.be/PxndMii4rdQ

Під час марафону транслювалися освітні відео про те, як слід поводитися, щоб не захворіти й не заразити вірусом оточуючих. Таким чином WePlay! Esports вдалося не тільки зібрати гроші, а й ще раз закликати до свідомості свою аудиторію.

«Ми не живемо в ізольованому світі кіберспорту. Загалом ми бачимо згуртованість людей у всьому світі й готовність допомагати один одному. Ми дали зі свого боку ще один інструмент, який допоможе подолати світову кризу. Як і все в кіберспорті, благодійність має величезний потенціал для зростання, і результати нашого першого марафону свідчать, що наша аудиторія готова брати участь у соціальних проєктах, підтримувати грошима, репостами, обговореннями. Ми дуже вдячні нашим глядачам і партнерам за підтримку. Ми показали, що кіберспорт – це не лише ігри, а й можливість змінювати реальність на краще», – ділиться CBDO та керуючий партнер WePlay! Esports Юрій Лазебніков.

Призовий фонд і всі зібрані впродовж марафону кошти будуть порівну розділені між двома організаціями – CEPI та GlobalGiving. CEPI займається розробкою вакцини, а GlobalGiving надає допомогу тут і зараз (закупівля масок, захисних засобів, обладнання).

«Цей вірус є дійсно глобальною загрозою. Від нього страждають усі, і кожен повинен зіграти свою роль у припиненні цієї пандемії. У цей важкий час такі спільноти, як WePlay! Esports, надихають. Кіберспортсмени роблять важливий внесок у нашу роботу з розроблення вакцин», – заявив Річард Хетчетт, СEO CEPI.

«Пожертвування в фонд GlobalGiving допоможе зупинити поширення вірусу й дасть ресурси для захисту найбільш незахищених, а саме:

  • отримання масок, систем вентиляції та інших життєво необхідних медичних засобів для лікарень і клінік;

  • доставка предметів першої необхідності малозабезпеченим сім’ям і літнім людям, що знаходяться на карантині;

  • допомога сім’ям, що опинились у скрутному становищі;

  • підтримка зусиль з інформування про гігієну», — ділиться Інгрід Ембрі, Senior Director of Strategic Partnerships фонду GlobalGiving.

Про CEPI

Coalition for Epidemic Preparedness Innovations (CEPI) було створено у швейцарському Давосі з метою розробки вакцин та припинення епідемій. Її підтримують уряди Норвегії, Німеччини, Канади, Австралії, фонд Bill & Melinda Gates Foundation, трастовий фонд Wellcome та інші благодійні організації. CEPI у співпраці з Всесвітньою організацією охорони здоров’я та іншими партнерами працює над створенням вакцини проти COVID-19. Мета CEPI полягає в тому, щоб якнайраніше винайти вакцину і перемогти хворобу.

Про GlobalGiving

GlobalGiving — це глобальна спільнота зі збору коштів, яка об’єднує комерційні та некомерційні організації й інших партнерів майже в усіх країнах світу. Організація співпрацює з Hilton, Microsoft, Nike, Facebook, Ford, Cummins, Discovery, Google та іншими компаніями, щоб запровадити соціальну відповідальність корпорацій на найвищому рівні, запускаючи філантропічні програми. GlobalGiving Coronavirus Relief Fund створений, щоб допомогти тим, хто знаходиться в зоні ризику. Фонд відправляє лікарів і допоміжний медперсонал туди, де у них є найбільша потреба, розсилає маски, апарати штучної вентиляції легенів і необхідні для лікарень медичні засоби, підтримує сім’ї, що знаходяться у скруті.

#weplay #weplay2save #esports #coronavirus

Джерело: прес-служба WePlay! Esports

Контакти для ЗМІ:
[email protected]
press.weplay.tv


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії