Борщ, квест, дискотека та 1011 бюджетних пропозицій. Триває кампанія “Впливай на бюджет своєї громади!”

У вересні в Україні стартувала всеукраїнська кампанія з презентації Бюджетів для громадян та збору пропозицій до бюджетів громад на 2020 рік.Громади підійшли до реалізації креативно та не обмежилися ...

71186720_2502501003129704_1756966310706675712_n
Борщ, квест, дискотека та 1011 бюджетних пропозицій. Триває кампанія “Впливай на бюджет своєї громади!”

У вересні в Україні стартувала всеукраїнська кампанія з презентації Бюджетів для громадян та збору пропозицій до бюджетів громад на 2020 рік.

Громади підійшли до реалізації креативно та не обмежилися в рамках акції лише паперовою роботою.

Бюджетний борщ зварили, бюджетну вікторину провели, пригостили візуалізованим у вигляді сиру бюджетом громади всіх гостей заходу, пропозиції до бюджету громади на 2020 рік зібрали – ось так насичено пройшла вулична акція “Впливай на бюджет свої громади!” у Дмитрівській громаді.

У Ланчинській громаді якраз було храмове свято та ярмарка. І наші Бюджети для Громадян були дуже доречні та цікаві місцевим мешканцям. Особливо приємно було працювати з молодими людьми, що разом з нами проводили презентацію – працівниками фінансового відділу селищної ради та членами місцевої молодіжної ради. 

У “Фестивалі ініціатив об’єднаних громад Херсонської області” взяв активну участь Голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв Yuriy Husyev, який з непідробною зацікавленістю знайомився з досягненнями громад, так з окремими проектами.

Експерти Громадського партнерства “За прозорі місцеві бюджети!” Александр Мошнягул та Елла Петренко (Ella Petrenko) презентували новому губернатору проект “Доброчесні громади”, а вірніше один з його компонентів – Бюджети для громадян. Фестиваль відбувся 21 вересня у Асканії Новій. 

Акція в Камяномостівській ОТГ пройшла у форматі «Від дверей до дверей». Такий формат був обраний виходячи з минулорічного досвіду та розмірів громади. Незважаючи на буденний день та зайнятість населення жителі активно слухали спеціалістів відділу, які пропонували розповісти про бюджет громади та пропонували надати свої пропозиції до бюджету і знаходили 5 хвилин на заповнення простої форми.

Молодіжна рада Старобогородчанської ОТГ допомогла залучити молодь до інформаційної кампанї з презентації Бюджету для Громадян – організували бюджетний квест для молоді. Кожна з локацій квесту відображала певний етап бюджетного процесу. В ході квесту можна було ознайомитись з доходами, видатками громади, найбільшими сферами бюджету, на які витрачаються кошти а головне – методами впливу на бюджет.

Ярмарка, кінопокази і навіть сільська дискотека – саме так ми презентували Бюджет для Громадян у Верхнянській громаді.

Шлях до бюджету Музиківська сільська рада лежить через … торт. В той день, коли музичани святкували 204-річчя свого села ми не могли пропустити таку нагоду, аби не розповісти про бюджет у доступній та зрозумілій формі і не зібрати пропозиції музичан до бюджету. Завдяки креативності молодіжної ради і активній участі у вуличній акції її представниць цьогорічний збір пропозицій був смачним та веселим. Дівчата спекли гарнючо-смачнющий торт та підготували вікторину.

Кочубеївська ОТГ доволі креативна. Там вирішили провести акцію “Впливай на бюджет своєї громади!” в форматі “Бюджетного чаювання”. Робили таке вперше в центрі Кочубеївки біля будинку культури, просто неба, для мешканців громади розмістили стільці та столики із чаєм та всім до чаю.

Організоване місце на центральній площі, якісна озвучка, анонс акції, селищний голова, три зами, старости і все фінуправління були біля намету. Вони встигали все і роздавати БдГ і збирати пропозиції від мамочок з візочками і допомагали заповнювати пропозиції старожилам селища, адже саме вони цього дня були лідерами за активністю серед мешканців. Так проходила вулична акція по збору пропозицій в Підволочиській ОТГ.

В Заводській ОТГ мешканці в пропозиціях до бюджету просили профінансувати ремонт центральної вулиці до лікарні, ремонт доріг, перекриття даху в садочку та купівлю нового сміттєвозу для комунального підприємства.

І на завершення про рекорди. Минулоріч під час кампанії “Впливай на бюджет громади” в 50 ОТГ було зібрано близько 3 тис.пропозицій. У нинішній кампанії в одній лише Шумській ОТГ зібрано 1011 (!) пропозицій. 

Далі буде… кампанія триває…

“Впливай на бюджет своєї громади!” – комплексна інформаційно-мобілізаційна кампанія,  що реалізується Громадським партнерством “За прозорі місцеві бюджети!” в рамках програми DOBRE USAID Ukraine – USAID Україна та охоплює 75 об’єднанних громад в 7 областях України.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Команда Let`s do it Ukraine відвідала Південь в рамках проєкту з подолання наслідків повені

Гуманітарні місії на Півдні тривають: волонтери додатково роздадуть 1000 обідів “Добра кухня”

Тютюнові акцизи рятують життя — податкові преференції неприпустимі

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий рентген-комплекс від Програми USAID DOBRE

У Києві презентовано напрацювання проекту із залучення жителів до процесів відновлення в громадах

Громади звертаються до держави з закликом переглянути механізм фінансування соціальних послуг для дітей та сімей