​Сучасні медіа у часи змін: Люди поважного віку пройшли навчальний курс

У приміщенні освітньо-культурного простору “Кропивницький Гончаренко Центр” пройшла заключна інформаційна зустріч із циклу заходів з медіаосвіти для осіб поважного віку на тему “Сучасні медіа у часи ...

IMG_2026
​Сучасні медіа у часи змін: Люди поважного віку пройшли навчальний курс

У приміщенні освітньо-культурного простору “Кропивницький Гончаренко Центр” пройшла заключна інформаційна зустріч із циклу заходів з медіаосвіти для осіб поважного віку на тему “Сучасні медіа у часи змін”, яку проводила громадська організація “Прес-клуб реформ”.

Навчальний курс у рамках цього проекту був побудований з огляду на те, що медіа-грамотність – це сукупність знань, навичок та умінь, що дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати різноманітні повідомлення для різних типів медіа.

У рамках навчального курсу, що його успішно провели для людей поважного віку експерти громадської організації “Прес-клуб реформ” журналіст і критик Дмитро Шульга та викладач педагогічного університету Роман Пикалюк, акцент було зроблено на тому, що медіаграмотність передбачає вміння розуміти й аналізувати, як медіа функціонують у суспільстві та який вплив вони мають. Визначальним у сьогоднішній журналістиці стає особистість журналіста чи журналістки. 

Для людей будь-якого віку, у тому числі для поважної аудиторії 60+ бути медіаграмотним сьогодні в Україні означає бути спроможним знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Бути медіаграмотним означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно, й ділитися нею з іншими.

Саме тому “Прес-клуб реформ”, місія якого – допомагати людям вчитися компетентно споживати будь-які повідомлення в мас-медіа та вміти створювати свій власний медіа-продукт. Тому під час навчального заняття у п’ятницю учасники та учасниці підсумували свої знання про те, що таке інформація і за якими законами вона розвивається, чи можна регулювати інформаційний потік в сучасному світі, яким є вплив дезінформації, на якій глибині інформаційного океану починають загрожувати фейки, яким є значення медіаграмотності у сучасному світі, як працювати з хейтерами та коментарями, а також обговорили два проекти, створені у рамках навчального курсу.

Перший проект – це Телеграм-канал “Жіночі секрети з пані Людмилою”, який створила 68-річна Людмила Коцюра, а другий – це подкаст з історією про створення вірша Сергія Жадана, який придумав та записав семидесятирічний Володимир Вадейко.

Захід організовано НРГО “Прес-клуб реформ” у рамках проєкту “Критичне мислення та гігієна інформації в часи пандемії та інформаційної ери”, що реалізується громадським об’єднанням «Суспільство і право» за підтримки Чорноморського фонду регіонального співробітництва (проект Німецького фонду Маршалла США) за фінансової підтримки Європейського Союзу. Погляди учасників заходу не обов’язково відображають офіційну позицію Європейського союзу.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Команда Let`s do it Ukraine відвідала Південь в рамках проєкту з подолання наслідків повені

Гуманітарні місії на Півдні тривають: волонтери додатково роздадуть 1000 обідів “Добра кухня”

Тютюнові акцизи рятують життя — податкові преференції неприпустимі

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий рентген-комплекс від Програми USAID DOBRE

У Києві презентовано напрацювання проекту із залучення жителів до процесів відновлення в громадах

Громади звертаються до держави з закликом переглянути механізм фінансування соціальних послуг для дітей та сімей