Посібник “Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду?”

Посібник "Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів"У посібнику експерти з SMM підготували ТОП 12 порад ...

238821934_1686635445006385_5150444910028679905_n

Людмила Гуляєва

ПосібникШвидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів

У посібнику експерти з SMM підготували ТОП 12 порад користувачам соціальних медіа, як налагодити «контакт» з цільовою аудиторією в соціальних мережах та успішно застосовувати соціальні мережі як інструмент для розвитку організації або особистого розвитку приватної особи. Видання стане в нагоді організаціям, експертам з маркетингу та приватним особам, що користуються соціальними мережами або розглядають питання щодо доцільності їх використання для особистого розвитку чи розвитку організацій/проєктів майбутньому.

Посібник у вільному доступі (перегляд, скачування) розміщений за посиланням

Публікація підготовлена в Академії праці, соціальних відносин і туризму в рамках міжнародного проєкту «SMM4WIN: Навички маркетингу в соціальних медіа для посилення інклюзії та зайнятості молодих людей з інвалідністю» (№ 2019-2-PL01-KA205-066133) грантової програми ЄС Erasmus +. 


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

Як допомогти близькому з залежністю і зберегти себе: рекомендації психологині

Як французький бульдог став антистрес-менеджером — досвід ГО з України

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?