Посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди»

ГО «Інтерньюз-Україна» та Академія української преси випустили посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди». Розроблений у партнерстві з ...

запобігання інфодемії

Громадський Простір

ГО «Інтерньюз-Україна» та Академія української преси випустили посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди». Розроблений у партнерстві з Міністерством освіти та науки України, посібник має на меті розвиток критичного мислення та навичок медіагігієни у школярів.

Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вишах.

PDF-версія посібника доступна за посиланням.

Виготовлення цього посібника стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю авторської групи та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

 

Джерело: Internews Ukraine.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Як погіршення безпекової ситуації впливає на деокуповані громади Херсонської та Миколаївської областей

Молодіжна рада - це не тільки про заходи: як впливати на політику громади

Як допомогти близькому з залежністю і зберегти себе: рекомендації психологині

Як французький бульдог став антистрес-менеджером — досвід ГО з України

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?