Моніторинговий звіт УНП: Поступ України у виконанні двадцяти досягнень Східного партнерства до 2020 року

З 2017 року Українська національна платформа Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (УНП ФГС СхП) готує щороку моніторинговий звіт «20 ключових досягнень Східного партнерства до 2020 ...

Postup Ukraine_2020.indd

Громадський Простір

З 2017 року Українська національна платформа Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (УНП ФГС СхП) готує щороку моніторинговий звіт «20 ключових досягнень Східного партнерства до 2020 р.». Експерти платформи аналізують динаміку досягнення Україною поставлених завдань, надаючи особливу увагу інституційним та процесуальним змінам, відкритості та інклюзивності процесу.

В 2020 році експерти УНП ФГС СхП в рамках проекту «Підтримка діяльності Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (ФГС СхП)», який адмініструє Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, що фінансується Форумом громадянського суспільства Східного партнерства та Європейським Союзом, проаналізували виконання «20 очікуваних досягнень Східного партнерства» за період від 16 вересня 2019 року до 1 вересня 2020 р. та підготували моніторинговий звіт «Поступ України у виконанні двадцяти досягнень Східного партнерства до 2020 року»

Геннадій Максак, редактор, Виконавчий директор Ради зовнішньої політики «Українська призма», Національний координатор Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (2017-2018 рр.):

«Українська національна платформа Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (УНП ФГС СхП) підготувала фінальний річний моніторинг виконання Україною поставлених 20 завдань і досягнень Східного партнерства до 2020 року. 

Це – четвертий річний зріз успішності імплементації завдань, які були запропоновані у 2017 році як дороговказ на середньострокову перспективу у відносинах ЄС з державами-партнерами.

Рівень виконання завдань як українським урядом, так і національними урядами Азербайджану, Вірменії, Білорусі, Грузії та Молдови, має стати маркером для європейських інститутів щодо підходів до формування нового горизонту спільних цілей і завдань до 2025 року. 

Це дослідження має декілька особливостей у порівнянні з попередніми річними моніторингами. По-перше, дослідження формує своєрідну фінішну риску станом на вересень 2020 року, яка демонструє, де українська сторона встигла досягти поступу, а де завдання виявилися непомірними чи неважливими для України. 

По-друге, експерти УНП ФГС СхП запропонували свої пропозиції щодо нового рамкового документа в контексті тематичних пріоритетів попереднього горизонту досягнень.

По-третє, традиційно такий моніторинг є продуктом співпраці Української національної платформи та Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, що може свідчити про сталу синергію державних та неурядових інституцій, що опікуються питаннями наближення України до ЄС. 

Сподіваємось, наші напрацювання стануть помічними розробникам політики Східного партнерства у Брюсселі, представникам профільних урядових інституцій, незалежним дослідникам та науковцям».

 

Моніторинговий звіт «Поступ України у виконанні двадцяти досягнень Східного партнерства до 2020 року», 2020

 

Дослідження здійснено в рамках проекту «Підтримка діяльності Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (ФГС СхП)», який адмініструє Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, що фінансується Форумом громадянського суспільства Східного партнерства та Європейським Союзом.

 

Джерело: УНП ФГС СхП.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Звітування за гуманітарною допомогою

Посібник «Огляд програм ЄС, доступних для заявників з України»

Чому місцева влада повинна підтримувати сільський розвиток: законодавство та практики Євросоюзу

Не петицією єдиною! Розбираємо найкращі варіанти для допомоги громадським активістам

Для чого потрібно впроваджувати і як впроваджувати політики та процедури в неприбутковій організації?

Комунальне майно: як тягар утримання перетворити на дохід для бюджету громади?