Аналітична довідка «Забезпечення доступу до лікування та лікарських засобів у Полтавській області»

У Конституції України встановлено, що охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює ...

Додано:
iaa.ukraine

Screenshot_118

iaa.ukraine

У Конституції України встановлено, що охорона здоров’я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. Міністерство охорони здоров’я України (надалі МОЗ), як уповноважений представник держави, витрачає щороку немалі кошти на закупівлю лікарських засобів та виробів медичного призначення для своїх громадян. Хворі на туберкульоз, цукровий діабет, гемофілію, на нефрологічні захворювання, ВІЛ-інфіковані повинні отримувати безкоштовні та якісні медичні препарати.

На сьогоднішній день, Україна – це держава, яка перебуває у перехідному періоді, яка реформує свою систему та знаходиться у стані війни. Усі ці фактори зумовили появу у нашій державі економічної кризи, яка негативно відображається у всіх галузях, особливо в охороні здоров’я, що ставить під загрозу забезпечення хворих громадян необхідними медикаментами та лікуванням. При наявності навіть державного фінансування є значні ризики
зриву централізованих державних закупівель лікарських засобів, нестача або несвоєчасне постачання яких, може призвести до переривання лікування хворих, що в свою чергу загрожує передчасною смертю пацієнтів.

У даній довідці представлені результати дослідження стану доступу до лікування та лікарських засобів пацієнтів із онкологічними та деякими хронічними захворюваннями у Полтавській області у 2014 та першій половині 2015 року. Для формування повноти та забезпечення об’єктивності дослідження, проведено порівняльний аналіз за ключовими показниками з Харківською областю. На основі отриманих результатів, з урахуванням вимог чинного законодавства України, представлено рекомендації для вирішення досліджуваної проблеми.

Фактичні твердження та оціночні судження, розкриті та виведені у цій довідці, є інформацією, отриманою з офіційних джерел з використанням інструментів, встановлених та не заборонених чинним законодавством України. Погляди, висновки та рекомендації належать авторам та упорядникам цієї аналітичної довідки не обов’язково відображають позицію МФ «Відродження».

Повна довідка:

Скорочена довідка:


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни

Виклики і можливості розвитку сфери культури та соціальної згуртованості у Тернопільській області

Об’єднання задля відновлення: як ОГС можуть працювати разом для спільного впливу на процеси?