Що зробити, аби журналісти прийшли на вашу подію?

Марина Говорухіна, PR-директорка Центру інформації про права людини, незалежна PR-консультантка продовжує розкривати свої професійні секрети для “Бази Знань” Громадського Простору. Публікуємо наразі ...

журналісти (1)

Громадський Простір

Марина Говорухіна, PR-директорка Центру інформації про права людини, незалежна PR-консультантка продовжує розкривати свої професійні секрети для “Бази Знань” Громадського Простору. Публікуємо наразі останній коментар у цьому циклі відео-матеріалів:

що зробити, аби журналісти прийшли на вашу подію?


Останні публікації цього розділу:

6 вагомих причин практикувати SEO для громадських організацій

Ефективний реліз. Мати продовження, достойне яскравого задуму

Стратегічне планування для НУО: керівництво з основ

Як за допомогою "гри в кості" запустити соцпідприємництво? Розказуємо інтерактивно

Державні сайти по-новому. Або як громаді знайти шлях до серця інвестора?

Найпоширеніші помилки грантрайтингу. Аналізує «Креативна Європа»