Facebook та Instagram в Україні. Цифри і факти — 2020

Що там у нас із Facebook та Instagram в Україні, запитаєте ви? Активно зростають. Ось, наприклад, за останні 4 місяці українська аудиторія Facebook збільшилася на мільйон користувачів — і тепер нас ...

89773661_218557722680744_660513936596008960_n

Громадський Простір

Що там у нас із Facebook та Instagram в Україні, запитаєте ви? Активно зростають. Ось, наприклад, за останні 4 місяці українська аудиторія Facebook збільшилася на мільйон користувачів — і тепер нас там аж 14 млн. Також стрімко зростає і популярність Facebook Messenger: його аудиторія збільшилася на 1,5 млн, а разом — 8,7 млн користувачів. Такі свіжі цифри презентує комунікаційна агенція plusone.

Screenshot_6

 

Загальна аудиторія, яку можна охопити через рекламний кабінет Facebook, нині складає 19,5 млн користувачів.  

Facebook популярніший, ніж Instagram 

В усіх регіонах України, окрім Харківської області, Facebook популярніший за Instagram.

Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, є користувачі, віком 39+.  

Після масового видалення фейкових акаунтів в 2019-му показники кількості українських користувачів соцмереж різко впали, та вже за кілька місяців повернулися до попередніх значень. А станом на початок 2020 року навіть зросли

У другій половині 2019 року Facebook в Україні ріс дещо швидшими темпами, ніж Instagram.

dynam

Україна залишається одним із лідерів за проникненням Instagram — порівняно із сусідніми та великими європейськими країнами. Facebook в Україні має більший рівень проникнення, ніж у сусідній Молдові та Німеччині, але менший, ніж у Польщі й Туреччині.

Україна займає друге місце у світі за часткою жінок-користувачів Facebook і входить до топ-10 держав за часткою користувачок Instagram.

 

Screenshot_9

В українському Facebook жіноча аудиторія переважає чоловічу в усіх вікових категоріях.


Screenshot_7

Найбільше прихильників Facebook серед 33-річних. Втім, Instagram також не пасе задніх: він істотно випереджає Facebook і активно зростає у вікових групах до 27 років.

Instagram втрачає аудиторію до 19 років. Причиною такого падіння може бути активний відплив користувачів до інших сервісів, наприклад, до TikTok.

У Facebook з молодіжною аудиторію ситуація більш драматична. Протягом останніх 10 місяців соцмережа мала чіткий тренд на відтік аудиторії у віці до 33 років. Однак цей спад компенсовував приплив користувачів у віці 39+.

Два різких падіння серед 18-ти та 25-річних, ймовірно, є наслідком масової деактивації фейкових акаунтів в обох соціальних мережах в травні 2019 року.

Стрімко зростає популярність Facebook Messenger

Упродовж останніх чотирьох місяців його аудиторія збільшилася на 1,5 млн і тепер складає 8,7 млн користувачів. При цьому загальна аудиторія, яку можна охопити через рекламний кабінет Facebook, нині складає 19,5 млн користувачів.Screenshot_8

Повну версію дослідження можна завантажити тут.

 


Останні публікації цього розділу:

Як підтримати ментальний простір під час роботи з дому

Як працювати з волонтерами дистанційно: поради від ініціативи “Makitra”

Бути в тренді: десяток порад для створення власного подкасту

Благодійна акція онлайн: поради від організаторки "Щедрого вівторка"

Онлайн етикет: як не потрапити в неоковирну ситуацію

New normal. Пошук певності та комунікаційні практики в громадському секторі