Центр розвитку інновацій запрошує до співпраці аналітиків у сфері місцевих бюджетів, програм розвитку, ефективності управління активами громад для участі у довгостроковому проекті

ЗАВЕРШЕНО

Центр розвитку інновацій (www.cid.center) запрошує до співпраці аналітиків у сфері місцевих бюджетів, програм розвитку, ефективності управління активами громад для участі у довгостроковому проекті.

Можливості для фахівців та інтернів

Якщо ви є досвідченим фахівцем, чи хочете стати таким ми вам запропонуємо не тільки достойну винагороду, але й широкі можливостіу реалізації ваших ідей для розвитку прогресивним міст України та ОТГ.

Основні обов’язки аналітика – 1 чи більше з наступного:

  • аналіз ресурсів та активів громад;
  • аналіз виконання та планування доходів місцевих бюджетів;
  • аналіз виконання та планування видатків місцевих бюджетів;
  • аналіз виконання та планування місцевих стратегій, цільових програм розвитку, кап.вкладень;
  • систематизація даних та прогнозування розвитку громад;
  • складання демографічних, економічних, бюджетних аналізів та прогнозів;
  • аналіз варіантів рішень в контексті наслідків для соціально-економічного розвитку, бюджету громади;
  • участь в розвитку відповідних ІТ для обліку, аналізу, управління громадами;
  • участь в опрацюванні та узагальненні пропозицій для ОТГ згідно з «Методикою формування спроможних територіальних громад»;
  • участь в розробці пропозицій, обґрунтувань для залучення приватних інвестицій;
  • участь в розробці проектів для державного фінансування, з ДФРР, співпраці з донорами;
  • опрацювання кейсів та підготовка відповідних навчальних програм, публікацій, лекцій;
  • участь в поширенні кращого досвіду, в публічній комунікації.  

Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:

  • відмінні аналітичні здібності, здатність до стратегічного мислення;
  • ІТ грамотність (володіння спеціалізованими програмами – перевага);
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації, вміння структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні, фінансові показники;
  • навички підготовки аналіт.звітів, публікацій, презентацій (та інфографіка – буде перевагою);
  • знання відповідного законодавства, у т.ч. –  щодо бюджетування, податків, децентралізації, місцевого самоврядування, відповідних галузей;
  • вища освіта (економіка/фінанси, публічне управління/адміністрування);
  • вільне володіння українською (та англійська – буде перевагою);
  • готовність до відряджень по Україні;
  • попередній досвід роботи у відповідній сфері (буде перевагою).

Або ж якщо ви хочете підвищити свою компетенцію у цих сферах та у якості інтерна пройти практику на базі Центру й Проекту.

Запрошуємо надсилати своє CV з мотиваційним листом до нас на адресу [email protected] із зазначенням вакансії у темі листа.

В резюме обов’язково зазначити досвід роботи та очікуваний розмір винагороди.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з правової грамотності

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста