Тренер: на проведення фасилітованої сесії з розробки стратегічного плану на 2021-2023 роки та операційного плану на 2021 рік
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “Запоріжжя без сміття” у межах програми «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства» оголошує тендер на проведення фасилітованої дводенної сесії (2 дні по 8 годин) для розробки стратегічного (2021 – 2023) та операційного (2021) планів діяльності та подальших онлайн консультацій (5 годин) з метою доопрацювання стратегічних документів.
На фасилітованій сесії мають бути розглянуті наступні питання:
- Поточний аналіз діяльності організації.
- Формування місії, бачення, стратегічних цілей.
- Розробка дорожньої карти фінансування.
- Розробка плану роботи з ризиками.
- Створення стратегії організації.
- Створення операційного плану організації.
Терміни надання послуги:
Серпень-вересень 2021 року.
Вимоги до виконавців
Вимоги до виконавців:
- Суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства.
- України та має третю групу оподаткування.
- Практичний досвід в проведенні фасилітаційних стратегічних сесій.
- Досвід роботи з громадськими організаціями від 3 років.
- Верифікований профіль на порталі www.cd-platform.org.
- Досвід роботи у сфері поводження з відходами бажаний, але не обов’язковий.
Для участі в тендері необхідно подати наступні документи:
- Попередній план тренінгу та консультацій
- Резюме.
- Цінова пропозиція.
- Рекомендації/відгуки.
Критерії відбору постачальника послуг:
- Мінімум 3 роки досвіду надання подібних послуг.
- Запропонована програма тренінгу найкраще відповідатиме потребам організації.
- Обґрунтована цінова пропозиція.
- Можливість провести навчання у очному форматі у м. Запоріжжя.
Перелічені вище документи необхідно подати до 24.00 за місцевим часом 31 липня 2021 р. на електронну адресу [email protected], вказавши в темі листа «Тендер».
Термін подачі тендерних пропозицій
Субота, 31 липня 2021
Адреса
м. Запоріжжя
Максимальна сума тендеру (грн)
24000
Для кого надаватиметься послуга?
Члени НГО
Контактна особа
Ірина Щетиніна, [email protected]
Кількість учасників
10