Тренер/-ка для проведення сесій з психо-соціальної підтримки в рамках навчального заходу Тренінг для тренерів програми “Дівчата в епоху технологій”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
izvonova

вакансія vacancy(3) робота
Тренер/-ка для проведення сесій з психо-соціальної підтримки в рамках навчального заходу Тренінг для тренерів програми “Дівчата в епоху технологій”

Програма “Мріємо та діємо” спрямована на розвиток та підтримку молоді в Україні, створення сприятливого середовища, в якому молодь матиме можливість реалізувати свої мрії, ідеї та бачення розвитку країни. Використовуючи орієнтований на молоде покоління підхід – не для молоді, а разом з молоддю – програма сприяє молодіжним інноваціям, підприємництву, посиленню участі у прийнятті рішень у громадах та розв’язанні проблем на національному рівні, а також посилює потенціал української молоді бути рушійною силою плюралізму та поваги до різноманітності. «Мріємо та діємо» залучає молодь до розробки та реалізації проектів та ініціатив, а також проводить дослідження, щоб на їх основі формувати молодіжну політику та рухатись до ефективних та стійких змін.   

Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.  

В рамках Програми “Мріємо та діємо” буде реалізована Програма “Дівчата в епоху технологій” (далі Програма), яка розроблена для цільової аудиторії дівчат та молодих жінок, віком 15-19 років, які, через різні чинники, можуть знаходитись у складних життєвих обставинах (далі СЖО) і можуть потребувати додаткової допомоги, підтримки, щоб розвивати та реалізовувати свій особистий і професійний потенціал.   

В 2021 – першій половині 2022 року буде сформована перша когорта дівчат і жінок, орієнтовно 150 осіб, які пройдуть навчання за Програмою. 

Учасниці Програми отримають знання та будуть формувати практичні уміння та навички з таких основних тем, як цифрові технології, лідерство та розбудова кар’єрних навичок.  Кожна із зазначених тем – це три основні тематичні блоки Програми, які мають різні підтеми та  представлені в трьох рівнях складності (базовий, середній та високий). На кожен наступний рівень будуть переходити виключно ті учасниці, які  успішно заверешили програму поперднього рівня  з успішно виконаними завданнями, регулярною відвідуванністю навчання та достатньою мотивацією продовжити навчання, для індивідуалього та професійного зростання.  

В рамках Програми буде створено безпечне, дружнє та підтримуюче середовище для індивідуального і  групового зростання. Очікується, що дівчата зможуть навчатися,  спілкуватися, 
знайомитися з успішними прикладами людей і їх індивідуального та кар’єрного зростання, обмінюватися досвідом і підтримувати одна одну, зможуть покращити якість свого життя і життя своїх родин,  брати більш активну участь в житті місцевих громад, сприяти позитивним і сталим змінам на місцевому і, 
потенційно, на національному рівні.  

Тематичні заняття, в рамках розробленої Програми “Дівчата в епоху технологій”, будуть проводити група тренерів, жінок і чоловіків. В парі з тренерами будуть працювати група менторів, чоловіків і жінок.

Для учасниць Програми, менторство – це можливість особистісно і професійно розвиватися під наставництвом більш  досвідченої людини, можливість отримати  психо-соціальну підтримку. Одна пара тренер_ка та ментор_ка  (будуть сформовані  з урахуванням географічного принципу)  зможуть працювати з однією чи декількома групами учасниць,  які будуть сформовані на локальному рівні. 

У координації з представниками структурних підрозділів органів місцевої влади та групами учасниць, буде погоджуватися місце та графік проведення занять з використанням індивідуального та диференційовного підходу, щоб бути максимально доступними та інклюзивними в роботі з цільовою групою дівчат та молодих жінок. В результаті такої роботи та комплексного підходу, очікується мінімальний рівень залишення програми учасницями, підтримка мотивації учасниць, забезпечення учасницям можливості безпечного надання зворотного зв’язку.   

Для підготовки групи тренерів і менторів (група буде складатися з 20-25 осіб), у Києві буде організоване та проведено 5-денне навчання, Тренінг для Тренерів.

Орієнтовні дати навчання – друга половина жовтня 2021 року.   

Враховуючи той факт, що цільова аудиторія Програми є вразливі групи дівчат і жінок, які мають різний життєвий досвід, в т.ч. і травмуючий, і потенційно могли переживати в різній мірі і соціальне виключення, і (множинну) дискримінацію, для посилення ефективності програми до програми тренінга для тренерів будуть включені наступні теми:  

  • Тема 1. Важливість системного підходу з психо-соціальної підтримки (ПСП) в роботі з вразливими групами дівчат і жінок. Практичні рекомендації та інструменти, стратегії посилення життєстійкості та резильєнтності дівчат в складних життєвих обставинах.   

Мета: підвищити обізнаність групи тренерів та менторів з теми та сформувати практичні уміння та навички: 

  • з інтеграції ПСП в навчальну програму та взаємодії з групами учасниць Програми 
  • фактичне створення позитивного психологічного клімату та підтримуючого середовища для дівчат під час навчання та проходження всіх етапів Програми; 
  • зниження ризиків для дівчат щодо їх зосередженості на власній вразливості, замиканні на близькому оточенні, подаланні психологічного дискомфорту та стресових ситуацій; 
  • створення ситуацій успіху та посилення мотивації учасниць Програми щодо реалізації свого потенціалу та професійного розвитку, становлення та покращення якості життя в родині, близькому оточенні та в громадах, яких проживають.   
  • Тема 2. Конфлікти в навчальному і життєвому середовищі, в різних площинах: 
  • учасниця/-і – учасниця/-і, 
  • учасниця/-і – тренер/ментор/-и 
  • учасниця/-і – родина та близькі люди 
  • учасниця/-і – місцева громада 

Можливі причини виникнення конфліктів та шляхи/стратегії вирішення конфліктів.  

Мета: підвищити обізнаність групи тренерів та менторів з теми та сформувати практичні уміння та навички як  

  • аналізувати ризики та попереджувати можливі конфліктні ситуації в групі учасниць, враховуючи локальний контекст та життєвий досвід учасниць; 
  • посилювати гармонійну та ефективну комунікацію; 
  • сприяти поважливому та толерантному станавленні до думки, позиції та досвіду інших людей; повага до розмаїїтя та плюралізму; 
  • мирне вирішення конфліктів та разом з дівчатами аналіз і використання позитивного досвіду вирішення конфліктів; 
  • сприяти та забезпечувати безпечне та дружнє середовище для індивідуального і групового зростання учасниць.  
  • Тема 3. Стресменеджмент та подалання стресових ситуацій.   

Мета:  

  • оволодіти різними способами та техніками зняття та подолання стресу;  
  • засвоїти навички відновлення фізичного та емоційного ресурсу; 
  • використовувати у повсякденному житті різних технік стрес менеджменту; 
  • передавати знань та практичний позитивний досвід учасницям Програми; 
  • посилення здатності учасниць Програми до більш оптимістичного сприйняття реальності, продуктивного аналізу та адекватного реагування на складні життєві обставини.  

Від організації чи осіб, які готові надати послуги із проведення навчання із зазначених тем, очікується заявка до 27 вересня 2021 року на електронну адресу: [email protected], що включає: 

  • Резюме тренера/ів  (із вказанням релевантної освіти та досвіду проведення тренінгів або інших навчальних заходів із зазначених тем); 
  • Копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту; 
  • Контакти осіб або організацій, які можуть надати рекомендації; 
  • Попередня програма тренінгу за вказаними темами тривалістю 6-10 астрономічних годин.  

Рекомендована структура програми: 

  • Тема: 
  • Завдання: 
  • Очікувані результати: 

Тема/підтема 

Формат/форми роботи 

Практичні інструменти* 

Роздаткові матеріали* 

 

Навчальні  матеріали*, як підготовчий етап до тренінгу 

 

Навчальні  матеріали*, після проведення тренінгу 

 

           

*перелік і короткий опис  

Важливо! Всі зазначені теми мають бути викладені у максимально практичний спосіб, з фокусом на позитивні практики, стратегії, інструменти, які є апробованими та успішними в роботі в соціально-вразливими групами дівчат і молодих жінок.  

Договірні умови та спосіб оплати: 

  • Оплата здійснюється за актом виконаних робіт та оплачується після фактично проведеного тренінгу та затвердження повного звіту тренера/ів  з результатами та аналізом анкетування групи учасників.   

До інформації: 

  • разом з обраним тренером/ами буде розроблена та затверджена Анкета оцінювання: до- та після- проведення тренінгових сесій для моніторингу та оцінки результатів навчання групи тренерів та менторів. 
  • Буде надана форма звіту тренера для описового і аналітичного звіту і надання рекомендацій після проведеного навчання. 


Останні публікації цього розділу:

Financial Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Assistant / Асистент (-ка)

Фахівець/чиня відділу закупівел / Procurement Officer в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Finance Officer / спеціаліст (-ка) з фінансів

Спеціаліст/ка відділу моніторингу та оцінки / Monitoring, Evaluation, and Learning Specialist в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Deputy Chief of Party / Заступник/ця керівника програми