Технічний директор зі стратегічної інформації та досліджень проекту HealthLink (провідний фахівець відділу інноваційних програм)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Технічний директор зі стратегічної інформації та досліджень проекту HealthLink (провідний фахівець відділу інноваційних програм)

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця відділу інноваційних програм (в проекті HealthLink – технічного директора зі стратегічної інформації та досліджень проекту HealthLink (Technical Director for Strategic Information and Evaluation HealthLink Project)).

HealthLink – це п’ятирічний проект, який реалізується протягом 2017-2022 років в 12 регіонах України: Дніпропетровська, Кіровоградська, Запорізька, Донецька, Одеська, Чернігівська, Полтавська, Черкаська, Херсонська, Миколаївська, Київська область та місто Київ.

Головна мета проекту HealthLink – прискорити процес подолання епідемії ВІЛ в Україні через  можливість швидко і безпечно пройти тест на ВІЛ і почати лікування.

Проект впроваджується БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» в партнерстві з Альянсом громадського здоров’я за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Участь у реалізації HealthLink беруть неурядові організації, що пройшли конкурсний відбір.

Винятковість проекту HealthLink полягає у тому, що він органічно лягає в медичну реформу, запускає нову модель допомоги пацієнтам, змінюючи при цьому роль самих лікарів в боротьбі з епідемією ВІЛ в Україні. Проект працює над тим, щоб через сімейних лікарів та лікарів стаціонарів можна було потрапити на тестування ВІЛ швидкими тестами.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Організація та координація всієї стратегічної інформації та діяльності з моніторингу і оцінки для проекту HealthLink.
  2. Розуміння та дотримання вимог до звітування PEPFAR та забезпечення, щоб всі партнери-виконавці розуміли та дотримувалися вимог PEPFAR.
  3. Забезпечення наявності впорядкованої системи для збирання та звітування якісних даних як на рівні громад, так і на рівні медичних сайтів.
  4. Накопичення та аналіз інформації, необхідної для ефективної реалізації проекту.
  5. Збір даних й інформації щодо бар’єрів, які перешкоджають доступу клієнтів проекту до континууму послуг у зв’язку з наявною у них ВІЛ-інфекцією.
  6. Систематизація інформації та звітності, необхідної для успішної реалізації компонентів проекту.
  7. Організація дослідницької діяльності в рамках виконання проекту.
  8. Підготовка коротких анонсів, оглядів, звітів за результатами зібраної інформації і їхнє поширення.
  9. Ефективна співпраця та комунікація з партнерами та ключовими зацікавленими сторонами на всіх рівнях.
  10. Забезпечення належного оформлення усіх необхідних документів.
  11. Виконання інших вказівок керівництва, що стосуються його роботи.
  12. Підтримка та розвиток партнерства з державними структурами, неурядовими організаціями та іншими зацікавленими сторонами.
  13. Створювати та підтримувати позитивний імідж Організації поза її межами у сфері ВІЛ/СНІДу та в суміжних сферах.

Вимоги до кандидата:

Освіта: обов’язкова вища освіта в галузі суспільних та/або економічних, та/або фізико-математичних наук.

Досвід роботи: не менше 3 років у сфері протидії ВІЛ/СНІД.

Навички:

  • Знання вимог PEPFAR до звітування та моніторингу.
  • Відмінне володіння  статистичними пакетами для обробки даних (Stata, SPSS, R тощо), Word, Excel, PowerPoint, VBA, Power BI, Google Spreadsheets.
  • Cтатистичного аналізу, багатовимірної статистики.
  • Написання макросів (VBA).
  • Наявність досвіду підготовки протоколів для проведення соціологічних досліджень.
  • Наявність досвіду реалізації соціологічних досліджень.
  • Навички роботи з системами онлайн-опитувань (SurveyMonkey та/або SurveyGizmo).
  • Можливість створювати точні звіти за зібраними даними.
  • Підтверджені навички у організації та проведенні навчальних тренінгів для персоналу та виконавців у регіонах.
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
  • Стратегічне мислення, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
  • Бажано вільне володіння  англійською мовою (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» :

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи
  • Уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».
  • Готовність до відряджень

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на [email protected] до 11 жовтня 2019 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії, запропонувати посаду зі зміненими обов’язками.

Кінцевий термін подання резюме: 11 жовтня 2019 року.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів