TBpeopleUkraine шукає консультанта з оперативного планування програмної діяльності та управління ризиками
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «TBpeopleUkraine» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з оперативного планування програмної діяльності та управління ризиками» у рамках проекту «Сталість. Інновації. Результат» (напрямок 10М), який спрямований на забезпечення на національному рівні сталої відповіді на епідемію ТБ в Україні з урахуванням потреб ТБ спільноти в рамках переходу на державне фінансування.
Завдання в рамках напрямку:
- складання та коригування робочого плану;
- розподіл функцій між відповідальними виконавцями;
- управління ризиками, які можуть виникнути унаслідок зміни контексту зовнішнього та/або внутрішнього;
Вимоги до кандидатів:
- зацікавленість в забезпеченні сталості послуг для пацієнтів з ТБ, а також розширенні прав і можливостей та підвищення потенціалу людей, які хворіють або перехворіли на туберкульоз та членів їх родин;
- досвід роботи в неурядових організаціях, зокрема на посадах програмного фахівця;
- хороші комунікативні навички;
- достатній рівень володіння MS Office;
- вища освіта.
Термін виконання робіт: березень – грудень 2020 року.
Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 20 березня 2020 року до 18-00 на електронну адресу: [email protected] У темі листа обов’язково зазначте «вакансія_консультант з оперативного планування програмної діяльності та управління ризиками _10М».
На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться протягом тижня після кінцевої подачі документів на конкурс, у т.ч. дистанційно (за потреби).
У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, за тел. (095) 53-47-467 або на ел. адресу [email protected]. Організатори конкурсу залишають за собою право заміни відібраного кандидата у випадку неякісного виконання завдань проекту.
Примітка: Договір про надання послуг буде укладений на суму, що не перевищує передбачений обсяг фінансування за відповідною статтею витрат.