Спеціаліст з навчання та розвитку/ Спеціаліст з питань захисту (гуманітарний сектор)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Denys Dubrovkin

резюме
Спеціаліст з навчання та розвитку/ Спеціаліст з питань захисту (гуманітарний сектор)

Денис Дубровкін
Контактний телефон: +380962818324
e-mail: [email protected]
Адреса: м. Київ

Досвід роботи

Серп.-Жовт. 2018 Спеціаліст з впровадження ініціатив фонду The LEGO Foundation в Україні

  • Розробка та написання методичних посібників;
  • Розробка тренінгових програм;
  • Адаптація методики «Навчання через гру» та методологічних інструментів (ЛЕГО СИСТЕМ та ЛЕГО Шість цеглинок) відповідно до контексту реформування Нової української школи;
  • Координація навчальних заходів (тренінги, семінари, круглі столи) в регіонах;
  • Супровід та наповнення матеріалами офіційної сторінки проекту у соціальній мережі;
  • Професійний розвиток внутрішніх тренерів фонду

2017 – Трав. 2018 Координатор з питань охорони безпеки дітей Відокремленого підрозділу швейцарського фонду «Terre des hommes» в Україні ( м. Сєвєродонецьк)  

  • Головна контактна особа в межах делегації фонду в питаннях охорони безпеки дітей;
  • Відповідальний за підготовку співробітників та партнерів в питаннях охорони безпеки дітей;
  • Проведення інструктажів та навчання;
  • Консультування та надання підтримки співробітникам та партнерам в питаннях реалізації своєї професійної діяльності, включаючи оцінку ризиків;
  • Встановлення зв’язків та комунікація з місцевими спеціалістами з питань догляду за дітьми, охорони здоров’я та правоохоронної діяльності

2017- Трав. 2018 Старший фахівець з навчання (Senior training officer) Відокремленого підрозділу швейцарського фонду «Terre des hommes» в Україні ( м. Сєвєродонецьк)

  • Надання технічної підтримки програмній команді;
  • Розробка навчальних планів всіх програмних заходів, які пов’язані з професійною підготовкою спеціалістів в питаннях захисту дітей;
  • Технічна та методична підтримка всіх навчених спеціалістів шляхом тренінгів, менторингів, коучингів, воркшопів, тощо;
  • Розробка та написання методичних посібників;
  • Розробка тренінгових програм;
  • Підготовка та написання звітів щодо програмних активностей;
  • Проведення тренінгів для спеціалістів системи середньої та професійно-технічної освіти (вчителі, соціальні педагоги, психологи), а також соціальних працівників: «Мінімальні стандарти захисту дітей в гуманітарних діях», «Основи психосоціальної підтримки», «Психосоціальні групові заняття для дітей», «Робота зі змішаними групами батьки-діти», «Розвиток життєвих навичок у молоді», «Створення просторів дружніх до дітей»;
  • Проведення тренінгів для тренерів «Психосоціальна підтримка для дітей та дорослих»;
  • Розробка систем оцінки навчання
  • Надання консультацій та методологічної підтримки системі моніторингу та оцінки

Бер.-Груд. 2016  Старший фахівець з питань захисту дітей (Child Protection senior officer) Відокремленого підрозділу швейцарського фонду «Terre des hommes» в Україні (м. Маріуполь)

  • Технічна підтримка проекту (співпраця з координатором проекту та операційною командою; розробка та підтримка навчальних програм)
  • Розробка плану інтервенції, проектного робочого плану, координація та реалізація програми;
  • Забезпечення методологічного та технічного супроводу 10 Центрів підтримки сім’ї UNICEF в містах Маріуполь, Волноваха, Красногорівка, Селидове, Покровськ;
  • Проведення тренінгів для співробітників Центрів підтримки сім’ї UNICEF, спеціалістів мобільних бригад з психосоціальної підтримки та спеціалістів соціального захисту, правоохоронної системи та навчальних закладів;
  • Проведення тренінгів для тренерів «Мінімальні стандарти захисту дітей в гуманітарних діях», «Основи психосоціальної підтримки».

Жовт.2015-Лют.2016  Фахівець з питань захисту дітей (Child Protection specialist) Відокремленого підрозділу швейцарського фонду «Terre des hommes» в Україні (м. Сєвєродонецьк)

  • Картування системи захисту дітей в Луганській області;
  • Участь в розробці стратегій захисту дитини та дотримання її найкращих інтересів на рівні навчальних закладів;
  • Регулярні візити на місця для моніторингу та оцінювання виконання програми;
  • Надання технічних рекомендацій спеціалістам закладів освіти, які були задіяні до проекту;
  • Впровадження та моніторинг програми створення просторів дружніх до дитини на базі загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області;
  • Навчання та розвиток потенціалу шкільних спеціалістів (соціальні педагоги, психологи, вихователі, тощо).

2007-2015                Вчитель історії та правознавства Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 20

2005-2007               Вчитель історії та правознавства Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 17

Додаткова підготовка

Нідерландський міжнародний фонд «Травма війни» (War trauma foundation), Психічне здоров’я громади та психосоціальна підтримка  (перша психологічна допомога (ППД), гострий стрес та  посттравматичний стресовий розлад (ПТСР),  депресія, психоз, шкідливе вживання алкоголю та наркотиків)

Управління верховна комісара ООН у справах біженців м. Краматорськ (UNHCR), Включення питань захисту в усі види гуманітарних програм (захист та гуманітарне реагуванняs, ключові елементи питань захисту, координація, розробка плану дій в питаннях захисту)

Французький міжнародний фонд «Боротьба з голодом» (Аction contre la faim), Системний підхід до питань безпеки та аналіз ризиків (управління безпекою, аналіз ризиків, процедури безпеки, структура систем безпеки)

Відокремлений підрозділ швейцарського фонду «Terre des hommes» в Україні (Terre des hommes foundation, Lausanne) Психосоціальні групові заняття для дітей та дорослих (простори дружні до дитини (CFS), психосоціальна підтримка (ПСП), заняття за методикою «Рух, Ігри, Спорт»)        

Професійні знання та навички

Знання

Педагогіка та дидактика; андрагогіка; методи та принципи навчання дорослих; методика та методологія тренінгів; права дітей; захист дітей в надзвичайних ситуаціях (Minimum standards for Child protection in humanitarian action, The Sphere project); основи психосоціальної підтримки (IASC Guidelines on Mental health and Psychosocial support in Emergency settings, Psychological first aid: WHOs guide for field workers); соціальна робота та соціальний супровід різних соціальних груп; розвиток життєвих навичок у вразливих категорій населення; розвиток підходів, які базуються на участі громад; розвиток критичного мислення; розвиток м’яких (soft) навичок; вікова, соціальна психології; методологія навчання через гру.

Навички

Робота з персоналом; створення корпоративної системи управління знаннями (СУЗ); адаптація навчальних матеріалів; виявлення потреб в навчанні та розвитку; написання методичних посібників та рекомендацій; створення тренінгових програм, в тому числі  тренінгів для тренерів (ToT); коучинг; менторинг; управління проектами; визначення гуманітарних та соціальних потреб; моніторинг та оцінка програм; картування соціальних послуг; оцінка ризиків.

Знання ПК

MS Office (Word, Excel, Power Point);

Adobe Photoshop;

Pinnacle studio; Power Director;

Діаграма Ганта; KoBo Collect 

Знання мов         

Українська та російська – рідні;

Англійська – середній рівень (intermediate)

Публікації

«Бегство от свободы» Э. Фромма как «полевая» хрестоматия для Донбасса // Ab Imperio. – 2014. – № 3. – с. 169-176 (Link)

Посібник «Літній табір: опис рухливих ігор на свіжому повітрі». – Tdh

Посібник для тренерів «Психосоціальні групові заняття для дітей та дорослих: Рух, Ігри, Спорт». – Tdh.


Останні публікації цього розділу:

Регіональні координаторки БО «Позитивні жінки»

Координатори(-ки) OpenSchool у Житомирі, Чернівцях, Маріуполі, Нікополі, Червонограді

Фахівець з документообігу

ІМІ оголошує конкурс на заміщення вакансій регіональних представників/представниць у 10 областях

Набір експертів в Команду підтримки реформ Мінфіну

Менеджер з питань централізованого теплопостачання (District Heating Manager)