Спеціаліст із розвитку громад програму USAID DOBRE/Program Officer for USAID DOBRE program

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія vacancy
Спеціаліст із розвитку громад програму USAID DOBRE/Program Officer for USAID DOBRE program

 Глобал Комьюнітіз (Global Communities), у минулому CHF International, виконавець п’ятирічної Програми, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку, Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE), оголошує конкурс серед кваліфікованих професіоналів на посаду

 Програмного спеціаліста для офісу Програми DOBRE у м. Миколаїв

Програмний спеціаліст виконуватимуть безпосередні заходи Програми DOBRE в партнерських об’єднаних громадах, включно з співпрацею з урядовцями, Радами, місцевими неурядовими організаціями та організаціями місцевих громад, та ін. Програмниий спеціаліст координуватиме об’єднані громади в Миколаївській та Херсонській областях. Він потребує знань стратегічного планування, місцевого економічного розвитку, надання послуг органами місцевого самоврядування, адміністративних послуг, бюджетування та/або фінансового менеджменту, участі громадян тощо.

Програмний спеціаліст тісно співпрацюватиме з персоналом Програми DOBRE у м. Києві, котрі забезпечуватимуть загальний формат заходів, методичне керівництво та їх підготовку для проведення заходів в партнерських громадах. Регіональний менеджер виконуватиме наставницькі функції та сприятиме їх повсякденній діяльності.

 Обов’язки, зокрема включатимуть наступне:

  •  Надання органам місцевого самоврядування, Організаціям місцевої громади, неурядовим організаціям та громадам технічної допомоги, навчання та організація інших заходів в рамках виконання Програми згідно з робочим планом;
  • Забезпечення дотримання графіку заходів;
  • Координація зусиль з іншими членами консорціуму та надання допомоги у разі потреби для сприяння їх заходам;
  • Тісна співпраця з регіональними організаціями громадського суспільства/організаціями підтримки місцевої громади та іншими партнерами DOBRE для координації логістики проектів та заходів, що виконуються в їх ОТГ;
  • Підтримка ефективних робочих відносин з органами місцевого самоврядування та партнерами від Організацій місцевих громад/неурядових організацій;
  • Допомога в ефективному, відповідальному та прозорому управлінні грантами;
  • Збір та надання за запитом даних та інформації для цілей моніторингу та оцінки;
  • Допомога персоналу офісу Програми у м. Києві у створенні та підтримці необхідного партнерства для розробки та виконання Програми;
  • Представництво Програми на різних зустрічах, конференціях та інших заходах в регіоні;
  • Сприяння підготовці програмних звітів, котрі готуватимуться Регіональним менеджером;
  • Сприяння підготовці квартальних та річних звітів програми, робочих планів та бюджетів;
  • Виконання будь-яких інші обов’язків, покладених на нього Регіональним менеджером та Заступником керівника Програми. 

Знання, вміння та навички:

  • Розуміння стратегічного планування, місцевого економічного розвитку, надання послуг, діяльності місцевих органів самоврядування, участі громадян та/або посилення впливу неурядових організацій;
  • Добрі організаційні та комунікаційні навички;
  • Здатність здійснювати ефективний розвиток компетенцій та технічну допомогу;
  • Здатність будувати міцні робочі відносини з місцевими урядовцями, громадськими активістами, підприємцями та міжнародними донорами;
  • Здатність визначати пріоритети та дотримуватись граничних термінів;
  • Здатність працювати в команді;
  • Здатність подорожувати до партнерських ОТГ у робочих справах залізницею/автотранспортом;
  • Бажане вільне володіння англійською мовою;
  • Навички комунікації українською та/або російською мовами;
  • Знання MS Office Suite (особливо Excel, Access та подібних програм баз даних).

  Освіта та досвід роботи:

  • Бакалавр (бажано Магістр) державного управління, економічного розвитку, бізнес-адміністрування, планування або спорідненої галузі;
  • Продемонстроване розуміння місцевого самоврядування та/або громадського суспільства;
  • Бажаний досвід в роботі з міжнародними донорами;
  • Відповідний досвід розвитку компетенцій/навчальної роботи.
  • Принаймні 4 роки досвіду у відповідній галузі. 

Прохання до кандидатів надсилати резюме та супровідні листи англійською мовою на адресу електронної пошти: [email protected] із зазначенням назви вакансії в темі повідомлення до 25 січня 2019 р. 

Лише ті кандидати, які були відібрані для  співбесіди, отримають повідомлення. Довідки за телефоном не надаватимуться.

Кваліфіковані кандидати заохочуються надсилати резюме та супровідні листи англійською мовою якнайшвидше. Співбесіди будуть проводитись по мірі отримання резюме на регулярній основі.


Останні публікації цього розділу:

Державний експерт з бюджетного планування

Державний експерт експертної групи формування політики у сфері кінематографії

District Heating Specialist/ Спеціаліст з питань централізованого теплопостачання

Радник миру в Інститут миру і порозуміння

Менеджер з PR та комунікації в Інститут миру і порозуміння

Керівник експертної групи формування політики у сфері кінематографії