Проєктний/на менеджер/ка в Компонент 1: Тимчасово окуповані території (ТОТ)/ Project Manager Outcome 1: Temporarily Occupied Territories (TOTs)
ЗАВЕРШЕНО
Загальна інформація
Фонд «Партнерство за сильну Україну» Фаза 2 (ФПСУ-2) — це багаторічна донорська програма, що реалізується під управлінням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності націй та розвитку (МЗС) Великої Британії у співпраці з українським урядом. Головним завданням компоненту 1 ФПСУ-2 є цілеспрямована робота з українською владою на центральному та місцевому рівнях і громадянським суспільством з метою підтримки політичної уваги, соціальної обізнаності, зв’язку та оперативної готовності щодо ТОТ, а також протидія російським намаганням ізолювати ТОТ з метою сприяння довгостроковій реінтеграції та соціальній згуртованості. У жовтні 2024 року ФПСУ-2 розпочав роботу з оцінки потреб. Метою цього етапу є розробка побудованого на доказовій базі, дієвого стратегічного проєкту, що реалізовуватиметься з червня 2025 року по червень 2027 року. Завдяки короткостроковій технічній допомозі фахівці компоненту 1 розбудовують наявну базу знань щодо пов’язаних із ТОТ питань та залучають відповідні зацікавлені сторони в державних структурах з метою забезпечення підтримки та розробки сталої програми, що ефективно реагуватиме на зміни внутрішньої та зовнішньої динаміки.
Компонент 1 ФПСУ-2 шукає короткострокового(у) (КС) проєктного(у) менеджера(ку), що займатиметься щоденними завданнями компоненту 1, у тому числі набором персоналу, керуванням дослідженнями, взаємодією з зацікавленими сторонами та закупівлями з метою розробки трирічного стратегічного проєкту.
Основні послуги та обов’язки (ключові функції):
КС проєктний(а) менеджер(ка) відповідатиме за управління та координацію повсякденної роботи компоненту 1 з оцінки потреб, комунікуватиме з партнерами та проводитиме відповідні дослідження, а також надаватиме технічну допомогу в розробці трирічного стратегічного проєкту компоненту 1:
Основні обов’язки включають (але не обмежуються) наступне:
Управління проєктом та координація
- Планування, сприяння та керівництво запланованими заходами протягом періоду оцінки потреб.
- Регулярна координація з КС технічним радником, аналітичною командою та керівником компоненту 1 з метою забезпечення відповідності роботи в рамках компоненту загальним цілям і строкам проєкту з оцінки потреб.
- Допомога в розробці Обсягів робіт (ОР), управління договорами та контроль за досягненням кінцевих результатів програмної діяльності протягом періоду оцінки потреб.
- Допомога в підборі кадрів з метою забезпечення наявності у кандидатів відповідних технічних знань щодо TOT.
- Виконання функцій основної контактної особи з питань пов’язаних із проєктом комунікацій і залучення зацікавлених сторін, особливо на місцевому рівні.
Управління дослідженнями з оцінки потреб
- Контроль за виконанням дослідницьких завдань, пов’язаних із цілями компоненту 1, у тому числі оцінки потреб, вибору постачальників та управління дослідницькими фірмами або короткостроковими консультантами.
- Координація роботи з аналітичною командою компоненту 1 з метою допомоги в розробці бази знань з питань ТОТ.
- Розробка та/або вдосконалення ОР на дослідницькі роботи із забезпеченням відповідності стратегічним цілям.
- Моніторинг ходу виконання завдань, аналіз проміжних результатів і забезпечення якості та актуальності кінцевих результатів досліджень.
- Координація роботи з внутрішніми експертами та радниками з метою інтеграції результатів досліджень у загальну структуру компоненту 1.
Розробка стратегічних документів
- Координація даних, отриманих на етапі оцінки потреб, з метою їхнього врахування при розробці стратегічних проєктів із забезпеченням відповідності цілям і пріоритетам ФПСУ.
- У координації з КС технічним радником надання керівнику компоненту 1 і раднику зі стабілізації інформації про місцевий контекст, необхідної для розробки стратегічного проєкту.
- Відстежування уроків, винесених під час досліджень у рамках оцінки потреб, і рекомендованих коригувань або стратегій для масштабування під час реалізації стратегічного проєкту.
- У співпраці з КС технічним радником, старшим технічним радником і керівником компоненту 1 підготовка проєктів ключових документів, у тому числі загальної структури стратегічних комунікацій.
- Участь у аналізі стратегічного проєкту «рожевою» та «червоною» командами компоненту 1.
Необхідні навички та кваліфікація:
- Обов’язково ступінь бакалавра, бажано вищий ступінь.
- Принаймні п’ять (5) років продемонстрованого досвіду в розробці та управлінні проєктами, зокрема у спеціалізованих галузях, включаючи розвиток потенціалу громадянського суспільства, надання державних послуг і стратегічні комунікації.
- Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички, включаючи написання звітів, моніторинг та оцінку.
- Продемонстровані аналітичні здібності та розуміння місцевого, регіонального та національного політичного контексту, здатність мислити творчо при розробці концепцій відповідних проєктів.
- Підтвердженеі знання місцевих і міжнародних НУО та локальних громадських організацій, які реалізують відповідні активності та проєкти в Україні, ключових державних суб’єктів і зацікавлених сторін, а також актуальне розуміння та знання політичного та соціального середовища.
- Бажано досвід роботи з місцевими організаціями, включаючи державні установи та громадянське суспільство.
- Бажано досвід роботи з донорськими проєктами
- Потрібне вільне володіння українською та англійською мовами.
Період роботи/ рівень залученості (LOE):
38 днів з можливістю подовження.
Підпорядкування:
КС проєктний(а) менеджер(ка) підпорядковується керівнику компоненту «ТОТ».
Місце роботи:
Формат роботи: гібридний. КС проєктний(а) менеджер(ка) повинен(на) мати змогу особисто відвідувати відповідні зустрічі. Крім зазначених вище зустрічей, про інші особисті зустрічі повідомлятиме керівник компоненту 1.
Деталі подання заявки:
Подайте заявку за наступним посиланням до 18 червня. Для ролей, що вимагають знання англійської мови, англомовні резюме є бажаними (але не обов’язковими). Ми заохочуємо подавати заявки людей з інвалідністю. Заявки будуть розглядатися на постійній основі. Будь ласка, не телефонуйте. Chemonics зв’яжеться з фіналістами.
PFRU-2 Recruitment – Candidate Application
Background
The Partnership Fund for a Resilient Ukraine – Phase 2 (PFRU-2) - is a multi-year, multi-donor programme managed by the UK Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) in collaboration with the Government of Ukraine (GoU). Under PFRU – 2, Outcome 1 focuses on targeted engagement with GoU, at the national and local level, and civil society to sustain political attention, social awareness, connection and operational preparedness regarding the TOTs while counteracting Russian isolation efforts to improve long-term reintegration and social cohesion. PFRU – 2 entered its “scoping” phase in October 2024. The purpose of the scoping phase is to design an evidence-based and impactful strategic project, which will be implemented from June 2025 to June 2027. Through short-term technical assistance, the Outcome 1 team is building on the existing knowledge base around TOT-related issues and engaging relevant government stakeholders to secure buy-in and design a sustainable programme that effectively respond to changing dynamics, both internally and externally.
PFRU – 2 Outcome 1 seeks a Short-Term (ST) Project Manager who will contribute to Outcome 1’s day-today operations including leading recruitment, research management, stakeholder engagement and procurement with the intended goal of designing a three-year strategic project.
Principal Services and Responsibilities (Essential Functions):
The ST Project Manager will be responsible for managing and coordinating the day-to-day operations of Outcome 1’s scoping exercise, liaise with partners and conduct relevant research, and provide technical assistance to develop Outcome 1’s three-year strategic project.
Key responsibilities include, but are not limited to, the following:
Project Management and co-ordination
- Plan, facilitate, and lead planned activities during the scoping period.
- Maintain regular co-ordination with the ST Technical Advisor, Analytical team, and the Outcome Lead to ensure the Outcome’s work aligns with overall scoping project objectives and timelines.
- Support the development of Scopes of Work (SoWs), manage contracts, and oversee deliverables from programmatic activities during the scoping period.
- Contribute to recruitment efforts to ensure candidates have proper technical knowledge of the TOTs.
- Serve as the primary point of contact for project-related communications and stakeholder engagement particularly focused on the local-level.
Scoping research management
- Oversee the implementation of research tasks related to Outcome 1’s objectives, including scoping, vendor selection, and management of research firms or STTA consultants.
- Coordinate with Outcome 1’s Analytical team to support the development of a TOT knowledge base.
- Develop and/or refine SoWs for research activities, ensuring alignment with strategic objectives.
- Monitor progress, review interim findings, and ensure the quality and relevance of final research outputs.
- Co-ordinate with internal experts and advisors to integrate research results into the overarching Outcome 1 framework.
Strategic document development
- Co-ordinate inputs from the scoping phase to inform the development of strategic projects, ensuring alignment with PFRU’s objectives and priorities.
- In co-ordination with the ST Technical Advisor, provide the Outcome 1 Lead and Stabilisation Advisor with local context in support of the development of the Strategic Project Document.
- Track lessons learned from scoping research and recommended adjustments or strategies for scaling up during the strategic project phase.
- Work with the ST Technical Advisor, Senior Technical Advisor and the Outcome 1 Lead to draft key documents, including the overarching strategic communications framework.
- Participate in Outcome 1’s pink and red team reviews of the Strategic Project Document.
Required Skills and Qualifications:
- Bachelor’s degree required, advanced degree preferred.
- At least five (5) years demonstrated experience in project design, development and management, particularly in technical areas including civil society capacity building, public service delivery and strategic communications.
- Strong organisational, management, and administrative skills, including report writing and monitoring and evaluation.
- Demonstrated analytical ability and understanding of local, regional, and national political context, with the ability to think creatively in conceptualising relevant project activities.
- Proven knowledge of local and international NGOs and community-based organisations implementing relevant activities and projects in Ukraine, as well as key governmental actors and stakeholders, with an up-to-date understanding and knowledge of the political and social environment.
- Experience working with local organisations, including government entities and civil society, preferred.
- Experience with donor funded projects preferred.
- Fluent Ukrainian and English required.
Duration of Assignment/LOE:
38 days with the possibility of extension.
Reporting:
The ST Project Manager will report to the TOT Outcome Lead.
Location of Assignment:
This is a hybrid assignment. The ST Project Manager should be able to attend relevant meetings in person. In addition to the meetings highlighted above, other in-person meetings will be communicated by the Outcome 1 Lead.
Application Details:
Apply using the following link by June 18th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.
PFRU-2 Recruitment – Candidate Application