Проект міжнародної технічної допомоги «Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)» шукає менеджера з питань закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics_logo
Проект міжнародної технічної допомоги «Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)» шукає менеджера з питань закупівель

Мета роботи:

Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО», менеджер з питань закупівель забезпечуватиме професійну підтримку діяльності в рамках Програми «АГРО», виконуючи роль координатора із закупівель широкого спектру товарів та послуг.

Очікується, що новий працівник приєднається до вже існуючої команди закупівельників (на разі вже маємо одного менеджера з питань закупівель і одного адміністративного асистента – асистента з питань закупівель) і посилить її роботу.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

  • допомагає технічним та іншим спеціалістам готувати передзакупівельні та інші пов’язані із закупівельними контрактами документи;
  • готує та публікує запити цінових пропозицій (RFQ)/запити комерційних пропозицій (RFP), отримує та перевіряє пропозиції/бюджети на предмет їх прийнятності та доцільності;
  • формує тендерні комітети та входить до їх складу як член без права голосу з метою сприяння процесу оцінки пропозицій;
  • готує меморандуми щодо вибору постачальників, обґрунтування вибору унікальних постачальників, результатів переговорів;
  • забезпечує повну відповідність тендерних процедур та укладених договорів регламентам USAID, а також принципам та процедурам Кімонікс;
  • готує закупівельні контракти, забезпечує їх відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
  • забезпечує підписання контрактів згідно повноважень на підписання документів, запроваджених в регіональному офісі;
  • забезпечує підписання та координує дотримання умов рамкових угод під час розміщення замовлень до них;
  • відповідає за координацію операційних закупівель і логістики, що включає (але не обмежується цим): комунальні послуги, послуги туристичних агентств, канцтовари, послуги перекладу та редагування, таксі, інтернет, забезпечення проживання під час відряджень, послуги кур’єрської доставки, сезонне прибирання, страхування майна, медичне страхування;
  • забезпечує повну відповідність постачальників та підрядників умовам контрактів в частині підготовки звітності та/або рахунків, а також їх повну відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
  • порівнює поставлені товари та виставлені рахунки із заявкою на закупівлю, аби упевнитися в їх відповідності та перевірити тип, кількість та стан товарів;
  • готує доповідні записки щодо результатів та ефективності роботи постачальників послуг та товарів;
  • допомагає з веденням документообігу (підшиває, сканує, зберігає документи);
  • веде та постійно оновлює базу даних угод Програми «АГРО»;
  • оновлює інформацію у реестрах, пов’язаних з закупівельною діяльністю;
  • бере участь у заповненні та зустрічах щодо дотримання щомісячного бюджету;
  • робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • за вказівкою брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • на вимогу готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • брати участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
  • дотримується принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
  • на вимогу – виконання інших відповідних завдань.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для роботи на цій посаді передбачається укладення строкового трудового договору терміном дії на один рік на умовах повної зайнятості з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Програми (14 листопада 2024 р.) за умови включення відповідних завдань до наступних річних планів робіт Програми.

Визначене місце роботи: м. Київ.

Працівник/Працівниця періодично їздитиме у відрядження в інші регіони України, зокрема у вісім цільових областей Програми.

Менеджер з питань закупівель працює в складі фінансово-адміністративного департаменту під безпосереднім керівництвом та підпорядковується керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі,  або іншій(им) призначеній(им) керівником проекту особі(ам).

Вимоги до кандидатів та інші подробиці дивіться у повному тексті оголошення Менеджер з питань закупівель.

Зацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 28 лютого 2021 р. з поміткою “Procurement Specialist” та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського Червоного Хреста