Неприбуткова міжнародна організація UA Brokers Without Borders шукає в команду фінансового менеджера/менеджерку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
YuliiaGurieieva

Vacancy вакансія(6)
Неприбуткова міжнародна організація UA Brokers Without Borders шукає в команду фінансового менеджера/менеджерку

UA Brokers Without Borders (UA BWB) – це міжнародна неприбуткова організація українців, які живуть за кордоном, але реалізують гуманітарну місію в Україні. Вона була створена у лютому 2022 року у відповідь на виклики, спричинені російською агресією. Ми зосереджуємось на нагальних гуманітарних проєктах для України.

Дізнайтеся більше про нашу роботу на сайті: https://www.bwb.org.ua/.

Кількість проєктів, якими ми керуємо в нашому портфоліо, зростає, тому ми плануємо збільшити нашу команду та взяти на роботу  фінансового менеджера. Основне завдання фінансового менеджера – побудувати та налагодити надійний процес фінансового управління в організації.

Дата початку роботи: якомога швидше.

Посада: фінансовий менеджер.

Роль та обов’язки:

  1. Розробляти детальну бюджетну модель для кожного проєкту та для організації загалом в таблицях Excel або Google sheets;
  2. Консолідувати бюджет між фінською та українською структурами UA BWB;
  3. Допомагати Засновнику та тісно співпрацювати з різними членами команди, щоб контролювати дотримання бюджету, оновлювати бюджетні кошториси, відстежувати фінансовий прогрес, контролювати фінансові та грошові залишки проектів і надавати аналіз витрат;
  4. Презентувати бюджети та фінансовий прогрес внутрішньо на постійній основі та Раді директорів щомісяця;
  5. Готувати щотижневі, місячні, квартальні та річні звіти про фінансовий статус виконання проєктів відповідно до вимог донорів;
  6. Готувати платежі для затвердження в Wise і забезпечувати своєчасні платежі постачальникам і підрядникам;
  7. Підтримка засновника та членів команди в підготовці грантових заявок;
  8. Контролювати, щоб уся документація (контракти, рахунки-фактури, замовлення та інші підтверджуючі документи) була отримана, підписана та збережена. 
  9. Працювати із зовнішньою аудиторською фірмою як з рутинних, так і з нестандартних питань; допомога в проведенні щорічного аудиту;
  10. Постійно оновлювати та звіряти фактичні транзакції в обліковій системі Xero;
  11. Співпраця з бухгалтером для забезпечення дотримання законодавства України;
  12. Підготовка щомісячної консолідованої фінансової звітності для організації (Звіт про фінансовий стан, Звіт про діяльність за проектом, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про функціональні витрати);
  13. Співпрацювати з керівниками організацій для розробки, документування та впровадження політик та процедур щодо методів бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю;

Кваліфікація:

  • Мови: Українська (рідна); Англійська (від середнього до вільного володіння)
  • Освіта: вища – бухгалтерський облік/фінанси/економіка
  • Бухгалтерська/фінансова акредитація (ACCA, CIMA, CPA, CMA, CGA, CFA) або MBA вважатимуться активом.
  • Досвід: 5+ років. Досвід роботи з неприбутковою організацією, або з масштабуванням невеликої організації буде вважатися перевагою
  • Практичний досвід проходження циклу аудиту
  • Практичний досвід планування та бюджетування для організації (розробка та впровадження процесів)
  • Вільне володіння Excel, Power BI – актив

Компетенції:

  • Вміння працювати з програмним забезпеченням для бухгалтерського обліку, електронними таблицями Excel, Google Productivity Suite і здатність швидко опановувати нові технології
  • Проактивний, незалежний, start-up менталітет,  ініціативний, такий, що може створити власний список справ і знає, як знайти роботу, яку потрібно виконати
  • Сильні фінансові та аналітичні навики, а також відмінні навички планування.
  • Відмінні навички управління проєктами та організаторські здібності.

Розташування: Віддалене.

Тип договору: Підрядник (ФОП).

 [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Workforce Development Specialist/Програмний менеджер/ка для розвитку потенціалу підприємництва

Human Resources Assistant/Асистент/ка відділу кадрів

Procurement Specialist / Фахівець/фахівчиня із закупівель

Grain and Oilseed Sector Project Manager/Менеджер/ка проєкту у секторі зернових та олійних культур

Learning and Communications Director/Директор/ка з навчання, комунікацій та управління знаннями

Enabling Environment Manager /Менеджер/ка зі сприяння розвитку бізнес-середовища