Неприбуткова міжнародна організація UA Brokers Without Borders шукає в команду фінансового менеджера/менеджерку
ЗАВЕРШЕНО
UA Brokers Without Borders (UA BWB) – це міжнародна неприбуткова організація українців, які живуть за кордоном, але реалізують гуманітарну місію в Україні. Вона була створена у лютому 2022 року у відповідь на виклики, спричинені російською агресією. Ми зосереджуємось на нагальних гуманітарних проєктах для України.
Дізнайтеся більше про нашу роботу на сайті: https://www.bwb.org.ua/.
Кількість проєктів, якими ми керуємо в нашому портфоліо, зростає, тому ми плануємо збільшити нашу команду та взяти на роботу фінансового менеджера. Основне завдання фінансового менеджера – побудувати та налагодити надійний процес фінансового управління в організації.
Дата початку роботи: якомога швидше.
Посада: фінансовий менеджер.
Роль та обов’язки:
- Розробляти детальну бюджетну модель для кожного проєкту та для організації загалом в таблицях Excel або Google sheets;
- Консолідувати бюджет між фінською та українською структурами UA BWB;
- Допомагати Засновнику та тісно співпрацювати з різними членами команди, щоб контролювати дотримання бюджету, оновлювати бюджетні кошториси, відстежувати фінансовий прогрес, контролювати фінансові та грошові залишки проектів і надавати аналіз витрат;
- Презентувати бюджети та фінансовий прогрес внутрішньо на постійній основі та Раді директорів щомісяця;
- Готувати щотижневі, місячні, квартальні та річні звіти про фінансовий статус виконання проєктів відповідно до вимог донорів;
- Готувати платежі для затвердження в Wise і забезпечувати своєчасні платежі постачальникам і підрядникам;
- Підтримка засновника та членів команди в підготовці грантових заявок;
- Контролювати, щоб уся документація (контракти, рахунки-фактури, замовлення та інші підтверджуючі документи) була отримана, підписана та збережена.
- Працювати із зовнішньою аудиторською фірмою як з рутинних, так і з нестандартних питань; допомога в проведенні щорічного аудиту;
- Постійно оновлювати та звіряти фактичні транзакції в обліковій системі Xero;
- Співпраця з бухгалтером для забезпечення дотримання законодавства України;
- Підготовка щомісячної консолідованої фінансової звітності для організації (Звіт про фінансовий стан, Звіт про діяльність за проектом, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про функціональні витрати);
- Співпрацювати з керівниками організацій для розробки, документування та впровадження політик та процедур щодо методів бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю;
Кваліфікація:
- Мови: Українська (рідна); Англійська (від середнього до вільного володіння)
- Освіта: вища – бухгалтерський облік/фінанси/економіка
- Бухгалтерська/фінансова акредитація (ACCA, CIMA, CPA, CMA, CGA, CFA) або MBA вважатимуться активом.
- Досвід: 5+ років. Досвід роботи з неприбутковою організацією, або з масштабуванням невеликої організації буде вважатися перевагою
- Практичний досвід проходження циклу аудиту
- Практичний досвід планування та бюджетування для організації (розробка та впровадження процесів)
- Вільне володіння Excel, Power BI – актив
Компетенції:
- Вміння працювати з програмним забезпеченням для бухгалтерського обліку, електронними таблицями Excel, Google Productivity Suite і здатність швидко опановувати нові технології
- Проактивний, незалежний, start-up менталітет, ініціативний, такий, що може створити власний список справ і знає, як знайти роботу, яку потрібно виконати
- Сильні фінансові та аналітичні навики, а також відмінні навички планування.
- Відмінні навички управління проєктами та організаторські здібності.
Розташування: Віддалене.
Тип договору: Підрядник (ФОП).