Менеджер_ка із закупівель до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Менеджер_ка із закупівель

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду менеджер_ки із закупівель (Фахівець з закупівель) в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.

Тип договору: трудовий договір

Термін договору: лютий 2024-грудень 2024 року

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає та додає в наше широке портфоліо нові проєкти як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які ми реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обовʼязки:

  1. Підготовка та проведення відкритих торгів на закупівлю послуг та товарів.
  2. Контроль процесу закупівель.
  3. Розробка плану закупівель протягом проєкту відповідно до проектного плану та бюджету;
  4. Координація закупівельної команди.
  5. Комунікація з донором.
  6. Комунікація з фінансовим відділом.
  7. Комунікація з потенційними постачальниками.

Повний обсяг посадових обов’язків буде наданий на запит кандидата

Вимоги до кваліфікації:

  1. Вища освіта (логістика, фінанси).
  2. Відповідний досвід роботи у сфері закупівель.
  3. Досвід роботи з тендерною документацією.
  4. Бажано попередня громадська діяльність.
  5. Впевнене користування ПК та мобільними пристроями.
  6. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  7. Вміння дотримуватися дедлайнів.
  8. Сильні комунікаційні навички.
  9. Вільне володіння українською мовою (знання англійської мови буде перевагою).

Резюме необхідно надіслати до 30 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Менеджер_ка із закупівель»).

Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, третій етап – надання рекомендацій.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель