Короткостроковий консультант з супроводу комунікаційної стратегії проекту (SMM-менеджер; Експерт з питань комунікації)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансії
Короткостроковий консультант з супроводу комунікаційної стратегії проекту (SMM-менеджер; Експерт з питань комунікації)

Проект «Децентралізація приносить прозорість та ефективність в медицині та освіті» (ДІЄМО), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities), шукає короткострокових консультантів:

ПОЗИЦІЯ:                                                 Короткостроковий консультант з супроводу комунікаційної стратегії проекту (SMM-менеджер; Експерт з питань комунікації)

ПЕРІОД РОБОТИ:                                   9 місяців (з можливістю подовження)

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:              часткова зайнятість, до 90 робочих днів

МЕТА:

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект «Децентралізація приносить прозорість та ефективність в медицині та освіті» (ДІЄМО) в Україні, який спрямований на залучення громадян до місцевого самоврядування, зміцнення громадянського та владного розуміння основ антикорупційної політики та спроможності до боротьби з корупцією. Метою проекту є зниження рівня корупції на рівні громад у галузі охорони здоров’я та освіти, як двох ключових галузей, у яких  громадяни особливо стурбовані поширенням корупції, через досягнення двох цілей:

  • Мета 1: Підвищити обізнаність громадян про корупційні ризики і прояви, та ефективні механізми, що їм запобігають і підтримують прозорість та доброчесність місцевої влади; і
  • Мета 2: Впровадження у громадах інструментів підзвітності та громадського нагляду для запобігання корупції на місцевому рівні.

Глобал Комьюнітіз разом з партнерами-виконавцями проекту співпрацюватиме з 20-ти громадами протягом двох років через навчання та підтримку громадянського суспільства, засобів масової інформації та органів місцевого самоврядування з метою визначення та прийняття ефективних механізмів нагляду і залучення громадян до їх ефективного використання. Проект буде поєднувати навчальний, коучинговий компонент та компонент з підвищення обізнаності активістів та місцевої влади у процесі впровадження антикорупційних інструментів, у тому числі через проведення адвокаційних кампаній за погодженням з урядом. В рамках Проекту будуть розроблені онлайн інструменти та методологія оцінки ефективності витрат у сфері освіти та охорони здоров’я, а також надана підтримка у впроваджені інституційних механізмів нагляду, таких як наглядові ради та групи доброчесності громад.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

ДІЄМО проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити поширення основних меседжів проекту, включаючи допомогу у висвітленні публічних заходів проекту, результатів, із застосуванням різноманітних медіа інструментів; ефективне висвітлення проміжних результатів та успіхів проекту (соціальні мережі, публікації у ЗМІ); донесення цілей та завдань проекту до громад шляхом ідентифікації основних результатів та історій успіху на основі методик комунікаційної стратегії; налагодження співпраці та створення горизонтальних комунікацій всередені цільових аудиторій проекту. Ключовим пріоритетом і головною метою стане підвищення обізнаність громадян про корупційні ризики і прояви та ефективні механізми, що їм запобігають і підтримують прозорість та доброчесність місцевої влади, а також впровадження у громадах інструментів підзвітності та громадського нагляду для запобігання корупції на місцях.

Конкретні завдання в рамках проекту:

  • Для SMM-менеджера:

Завдання 1: Консультант надасть допомогу партнерам-виконавцям проекту у проведенні місцевих інформаційних, роз’яснювальних та адвокаційних кампаніях, публічних заходах, висвітлюванні їх у ЗМІ та соцмережах.

Завдання 2: Консультант буде допомагати партнерам-виконавцям проекту розробляти та оприлюднювати ключові проектні матеріали на офіційній сторінці проекту у соціальній мережі Facebook.com., надаватиме щоденну SMM підтримку ключових комунікаційних каналів проекту. 

Завдання 3: Консультант надасть допомогу громадам у розробці інформаційної компанії та стратегії по інформуванню громадськості щодо заохочення ключових інструментів проекту та результатів, таких як: онлайн інструмент аналізу витрат на охорону здоров’я та освіту, наглядові ради в школах та медичних установах, групи доброчесності, розроблення політики виявлення та вирішення конфлікту інтересів, залучення громадян до планування та контролю витрат на освіту та охорону здоров’я, адвокаційні компанії та повідомлення про корупційні ризики, та співпраця місцевих актівістів, ЗМІ та органів влади на місцях.

Завдання 4: Консультант надасть допомогу партнерам-виконавцям проекту (Одеса КВУ та CASE Ukraine) у проведенні місцевих інформаційних, роз’яснювальних та адвокаційних кампаніях, публічних заходах, висвітлюванні їх у ЗМІ та соцмережах. Консультант забезпечить підтримку та наставництво для партнерів-виконавців проекту (надання консультаційної підтримки та нагляду за впровадженням партнерів проекту, що здійснюють щоденні проекті комунікації та поширення результатів проекту, розробка рекомендацій для партнерів-виконавців щодо впровадження комунікаційних матеріалів та публічних заходів, тощо). Консультант надасть допомогу партнерам проекту у розробці та публікації антикорупційних матеріалів, листівок, історій успіху, аналітичних звітів, тощо.

  • Для Експерта з питань комунікації:

Завдання 1: Консультант буду відповідати за розробку ключових комунікаційних продуктів проекту, наприклад, відео-матеріалів, інфографіки, брошюр, тощо. Консультант буде допомагати партнерам-виконавцям проекту розробляти та оприлюднювати матеріали про боротьбу з корупцією, інформаційні листи, інфографіку, історії успіху, аналітичні звіти та інше.

Завдання 2: Консультант надасть допомогу громадам у розробці інформаційної компанії та стратегії по інформуванню громадськості щодо заохочення ключових інструментів проекту та результатів, таких як: онлайн інструмент аналізу витрат на охорону здоров’я та освіту, наглядові ради в школах та медичних установах, групи доброчесності, розроблення політики виявлення та вирішення конфлікту інтересів, залучення громадян до планування та контролю витрат на освіту та охорону здоров’я, адвокаційні компанії та повідомлення про корупційні ризики, та співпраця місцевих актівістів, ЗМІ та органів влади на місцях.

Завдання 3: Консультант забезпечить підтримку та наставництво для партнерів-виконавців проекту (розробка та проведення навчальних тренінгів для партнерів-виконавців проекту, надання консультаційної підтримки та нагляду за впровадженням партнерів проекту, що здійснюють щоденні проекті комунікації та поширення результатів проекту, розробка рекомендацій для партнерів-виконавців щодо впровадження комунікаційних матеріалів та публічних заходів, тощо).

Завдання 4: Консультант буде координувати діяльність з комунікацій двох інших комунікаційних консультантів в рамках діяльності проекту та партнерів-виконавців проекту. Консультант координуватиме менторську підтримку партнерів та громад з впровадження проекту, місцевих інформаційних кампаній та у відносинах зі ЗМІ, для того щоби упевнитись що до кінця 1 року діяльності проекту, вони будуть здатні самостійно керувати проектними комунікаціями з мінімальним наглядом.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту UCCCT та
    партнерами проекту;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту UCCCT;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту UCCCT та партнерами проекту у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Вища освіта, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук;
  • Не менше 2 років досвіду у сфері зв’язків з громадськістю / стратегічних комунікацій / досліджень громадської думки;
  • Попередній досвід планування та впровадження комунікаційних компаній для різних груп громадськості, досвід роботи в соціальних мережах (SMM);
  • Попередній досвід у написанні прес-релізів, статей і матеріалів для друкованих та електронних засобів масової інформації;
  • Базові навички з графічного дизайну та обізнаність про сучасні інструменти комунікації;
  • Досвід попередньої участі у міжнародних проектах в якості консультанта зі зв’язків з громадськістю / комунікацій буде вважатися перевагою;
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ОТГ.
  • Знання англійської мови на робочому рівні буде перевагою;
  • Здатність працювати в команді згідно зі встановленими термінами, хороші навички розподілу часу;
  • Креативність, ініціативність, спрямованість на результат та відповідальність.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “Консультант для проекту UCCCT в темі листа до  07 червня 2019 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

ДІКСІ ГРУП шукає менеджера з питань сталого розвитку

Начальник відділу супроводу договірних відносин

Ініціатива CoST шукає фінансового менеджера

English Trаnslator

Провідний фахівець відділу супроводу договірних відносин

IFES шукає фінансового асистента