Короткостроковий консультант з оцінювання управління фінансами в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансії
Короткостроковий консультант з оцінювання управління фінансами в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів:

ПОЗИЦІЯ:                                                        Короткостроковий консультант з оцінювання управління фінансами в ОТГ
ПЕРІОД РОБОТИ:                                   10 місяців
МІСЦЕ РОБОТИ:                                      ОТГ, які розташовані в Чернівецькій, Чернігівській та Запорізькій областях
РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:               залежить від кількості ОТГ, які будуть закріплені за консультантом; до 50 днів на 1 ОТГ

МЕТА:

Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян. DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади. Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ОТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ОТГ.

Програма DOBRE завершила комплексну оцінку фінансового управління 75 громад.  Через процес оцінки управління фінансами (FMA або ОУФ) Програма DOBRE задокументувала та оцінила усі фінансові та бюджетні операції, процедури й процеси, й розробила технологічну карту для кожної сфери діяльності. Наразі актуальним для Програма DOBRE є проведення даних робіт для наступних 25 громад 4-ої когорти. Виконавець даних робіт також має проаналізувати якість дотримання положень законодавства України, нормативно-правових актів Міністерства фінансів України, а також ступінь відповідності вимогам міжнародної передової практики з фінансового управління у громадах 3-ої когорти. Також необхідним є визначення операцій, процесів та практичних заходів, що потребують коригування та удосконалення, а також прогалин, вузьких місць та недоліків із детальним описом кроків, необхідних для їх усунення за кожним напрямком діяльності. При цьому враховуватимуться навички та здібності працівників ОТГ-партнерів, які потребують удосконалення.

Цей запит на подання заявок консультантами та/або групам консультантів, які мають досвід в питаннях фінансового управління й бюджетного планування в органах місцевого самоврядування, бажано, на рівні територіальних громад. Ключовим пріоритетом і головною метою стане оцінювання та мапування всіх аспектів систем, практик та процесів фінансового управління й бюджетного планування на рівні громад-партнерів Програми DOBRE, виявлення в них слабких місць і недоліків, а також опрацювання плану заходів із їх усунення або виправлення.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ОТГ в 3 цільових областях: Чернівецькій, Чернігівській та Запорозькій областях консультаціями, тренінгами і виконувати інші завдання для оцінювання фінансового управління об’єднаних територіальних громад. Ключовим пріоритетом і головною метою стане підвищення спроможності  громад-партнерів Програми DOBRE в управлінні фінансами.

Конкретні завдання з оцінювання фінансового управління громад:

Завдання 1. Кожен з відібраних консультантів надасть рекомендації до методології проведення оцінки, які застосовувалися для громад-партнерів Когорти 1,2, 3, а також візьме участь у координаційній зустрічі з обговорення методології. Консультанти повинні визначити додаткові методики, якими вони керуватимуться при проведенні оцінювання.

Завдання 2. Кожен з відібраних консультантів проведе зустрічі у кожній з ОТГ з метою документування усіх процесів. в У кожній ОТГ-партнері відібраний консультант ознайомиться з кожним із напрямків управління фінансами й вивчить стан діяльності, процедур і процесів за відповідним напрямком. Щодо кожної ОТГ-партнера консультант в подальшому надасть загальний опис громади, органів місцевого самоврядування та загальної структури її діяльності у сфері управління фінансами, включаючи, зокрема, схему організаційної структури. При проведенні оцінювання відібраний консультант має провести співбесіди з посадовими особами, що відповідають за управління фінансами, та ключовими зацікавленими сторонами, кабінетне дослідження документів за різними напрямками (в тому числі, випадкової вибірки виписок із банків, платіжних документів тощо), а також виконати безпосереднє спостереження за здійсненням операцій, процедур і процесів.

  • У кожній ОТГ-партнері оцінювання проводитиметься за такими напрямками:
    • структура, діяльність апарату, фінансового підрозділу, та інших дотичних підрозділів;
    • здійснення закупівель (усі аспекти закупівлі товарів і послуг у розрізі типів);
    • збору доходів (усі джерела, передбачені законодавством і нормативними актами);
    • адміністрування доходів (яким чином здійснюється управління процесом збирання, включаючи оцінювання обсягів надходжень);
    • видатки бюджету;
    • бухгалтерський облік (ведення бухгалтерських книг, облік операцій тощо);
    • виконання бюджету;
    • управління активами (система виявлення та супроводу активів, продаж або надання в оренду земельних ділянок і будівель тощо);
    • бюджетна і фінансова звітність;
    • аудит;
    • процес формування бюджету, в тому числі, використання даних і залучення населення до процесу;
    • процес затвердження бюджету;
    • формування бюджету із урахуванням гендерних питань («гендерно-чутливе бюджетування»).

Завдання 3. Обрані консультанти складуть опис здійснення кожної операції, виконання кожної процедури або реалізації кожного процесу за кожним із напрямків. Після цього консультанти визначать усі прогалини, вади та вузькі місця за результатами проведеного за кожним із напрямків оцінювання. Після цього вони нададуть докладні рекомендації щодо усунення/виправлення всіх прогалин, вад і недоліків, виявлених за кожним із напрямків управління фінансами, а також надасть шаблони рішень та положень, які в подальшому пропонуватимуться громадам до прийняття. Кожен з відібраних консультантів складе звіт для кожної з ОТГ, у якому буде повністю документально зафіксовано результати оцінювання (українською та англійською мовами (для 1 звіту). Також консультант внесе дані по основних індикаторах до бази, наданою Програмою DOBRE.

Завдання 4. Після схвалення Програмою DOBRE Звіту про оцінку для кожної ОТГ обрані консультанти здійснять поїздки у кожну аналізовану ОТГ і проведуть публічні презентації своїх спостережень та висновків зацікавленим сторонам ОТГ.

Завдання 5. Після проведених презентацій кожен з відібраних консультантів складе підсумковий звіт за результатами проведеної роботи в усіх ОТГ 3 когорти. Звіт повинен містити узагальнену інформацію з проведеної роботи, а також висновки і рекомендації для ОТГ і органів державної влади. Особлива увага має бути присвячена висвітленню щонайменше 5 кращих практик з фінансового управління, виявлених під час оцінювання. Також консультанти будуть долучені до проведення презентації результатів у м.Києві для преси, представників органів державної влади, ОТГ, асоціацій, донорів та інших зацікавлених сторін. 

Завдання 6. Кожен з відібраних консультантів надаватиме консультації ОТГ за напрямки оцінювання протягом дії контракту.

Оцінювання в громад-партнерах четвертої когорти може розпочатись з середини листопада 2020р. Програма DOBRE надішле обраним консультантам письмові повідомлення про результати визначення ОТГ-партнерів четвертого раунду. Програма DOBRE передбачає, що на виконання кожної з оцінок знадобиться до 50 днів.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою Програми DOBRE та
    консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у
    орієнтований на результат для представників ОТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою Програми DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою Програми DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Ком’юнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері оцінювання управління фінансами на рівні місцевого управління.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ОТГ.
  • Знання англійської мови на робочому рівні буде перевагою.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з оцінювання управління фінансами” в темі листа до  16 жовтня 2020 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка