Консультанти з надання послуг місцевим громадам у програму USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансії
Консультанти з надання послуг місцевим громадам у програму USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

Глобал Комьюнітіз шукає кваліфікованих консультантів на короткий термін в програму Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

Посада:             Консультант з надання послуг місцевим громадам

Термін:              3-4 місяці

Місце:               Громади Харківської, Херсонської, Кіровоградської, Миколаївської, Дніпропетровської, Івано-Франківської та Тернопільської областей

 Робоче навантаження: 46  робочих днів на одного консультанта, робота в 2 громадах

Мета:

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових Об’єднаних Територіальних Громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Практичною метою є тренінги і консультування лідерам громад для покращення необхідних навичок з надання послуг громадянам.  

Консультант буде працювати із громадами – партнерами програми DOBRE, які визначили для себе вид діяльності, що входить до компетенції програми з підтримки громад партнерів DOBRE.

Консультант допомагатиме громадам в розробці Плану Покращення Надання Послуг (ППНП) в обраному напрямку діяльності, координуючи свої дії із співробітниками Київського офісу програми DOBRE. Зокрема, консультант тісно співпрацюватиме із створеними робочими групами, органами місцевого самоврядування та громадянами.

Основні обов’язки / Конкретні завдання:

Завдання включають в себе:

Завдання 1: Започаткувати робочу групу (РГ) з покращення якості надання послуг для громадян, яка складатиметься із представників органів місцевого самоврядування, громадськості, виконавців послуг, молодіжних рад,  та інших зацікавлених осіб. Направляти їх зусилля зі збору та організації даних щодо надання послуг для громадян та рівень задоволення громадян, включаючи:

  1. Розробку анкети на базі поточного ситуації щодо послуги, яку обрала громада, технічної характеристики цієї послуги, в тому числі об’єм використання послуг, тариф нарахування по оплаті за послугу, додаткові технічні характеристики, інформація про постачальника та інше.
  2. Консультації зацікавлених сторін, інтерв’ю і брифінги із залученням членів РГ, постачальниками послуг органів місцевого самоврядування, та іншими сторонами, які володіють інформацією, інтерв”юерами та органами влади і зацікавленими особами, отримати інформацію з стратегічних планів громад програми ДОБРЕ.
  3. Забезпечення вибіркового вивчення поточної ситуації під час візитів до об’єднаних територіальних громад – проведення зустрічей в населених пунктах та з її мешканцями.
  4. Тісно співпрацювати з РГ над розробкою підсумкового звіту про проблеми, які існують в наданням послуги
  5. Сприяти процесу SWOT аналізу та надати фінальнйи варіант SWOT аналіз обраної послуги
  6. Допомагати в розробці анкети для соцопитування щодо якості послуги і допомогти в підготовці опитування.

Об’єм робіт: 20 робочих днів – робота в 2 громадах, в тому числі 2 поїздки в кожну громаду
_____________________________________________________________________________

Завдання 2: Проводити зустрічі та сесії з РГ для детального розроблення ППНП для певної послуги, яку обрала громада включаючи наступні кроки:

  1. Сприяти визначенню довгострокових цілей в сфері законодавчої бази та норм і адміністрування послуг, фінансової автономності, технічної модернізації, зв’язку із громадськістю і прозорості та визначенню орієнтирів в сфері послуги.
  2. Працювати з іншими призначеними в громадах консультантами та спеціалістами для визначення стандартів послуги, результатів діяльності та індикаторів, за допомогою яких можна відобразити та оцінити якість послуги.
  3. Працювати з РГ над визначенням проектних планів, цілей та завдань для вирішення проблем і створення Плану Впровадження.
  4. Допомогти РГ визначити пріоритетність проектів та графік і період їх імплементації, зазначивши джерела фінансування по роках.
  5. Запропонувати і окреслити План Виконання і Підтримки для подальшого функціонування послуги.
  6. Запропонувати і окреслити дії щодо стійкого розвитку послуги, включаючи практику покращеного нарахування оплати і методів отримання платежів заради досягнення беззбитковості та фінансової автономності.
  7. Обговорити та окреслити попередній план залучення проектів спів-фінансування
  8. Підготувати план моніторингу та оцінки діяльності, щоб оцінити подальший успіх

 Об’єм робіт: 20 робочих днів – робота в 2 громадах, в тому числі 2 поїздки в кожну громаду

___________________________________________________________________________
Завдання 3
: Обговорити з робочою групою можливості проведення опитування та анкетування громадськості, а такожє визначення методології анкетування щодо якості послуг.

Завдання включає наступні види діяльності::

  • Надання допомоги у запровадженні анкетування населення; проведення навчання для представників муніципалітетів, згідно з матеріалами, наданими представниками київського офісу програми, надати допомогу у виборі інтервьюерів, формуванні анкети та напрямків анкетування.

Об’єм робіт: 2 робочих дні – робота в 2 громадах, в тому числі 1 поїздка в кожну громаду

____________________________________________________________________________

Завдання  4: Надати допомогу партнерським муніципалітетам у проведенні інформаційних заходів, розповсюдження інформації та навчання як постійної практики в діяльності громад для подальшого покращання послуг

  1. Обговорити з робочою групою та громадами можливості встановлення шляхів комунікації з громадянами та цільовою аудиторією, а також можливості залучення молоді в процеси впровадження/моніторингу плану покращання надання послуг.
  2. Визначити контакти та провести зустрічі з молодіжними групами, волонтерами Корпусу Миру (якщо відомі) у координації з представниками київського офісу програми DOBRE.
  3. Приймати участь в плануванні інформаційних заходів разом з консультантами програми DOBRE, членами робочих груп, та керівництвом громад.
  4. Надати допомогу у заповненні форми заявки для потенційних проектів, співфінансованих програмою DOBRE, визначеною разом с РГ
  5. Інші види діяльності в координації із співробітниками київського офісу програми DOBRE.

Об’єм робіт: 4 робочих дні – робота в 2 громадах, в тому числі 1 поїздка в кожну громаду

________________________________________________________________________________

Всього об’єм робіт:  46 робочих днів, в тому числі 14 поїздок в громади

 

Результати роботи:

Обрані кандидати повинні виконати наступні роботи, що пов’язані із конкретними завданнями, згаданими вище:

  1. РГ з покращення управління послугами створює базу даних послуг для громадян. Ситуційний аналіз вибраних послуг в кожній громаді.
  2. Повний План Покращення Надання Послуг: матеріали розроблені та відзвітовані на кожній практичній сесії РГ. Повний варіант Плану Покращення Надання Послуг переданий в Київський офіс програми для перегляду.   
  3. Остаточний варінт Плану Покращення Надання Послуг розроблений та затверджений громадою та технічною командою програми DOBRE.
  4. Варіант анкети опитування громадян щодо покращення послуг розроблена
  5. Опитування розпочато і/або закінчено.

Інші обов’язки:

Кандидати повинні будуть взяти участь в одноденному тренінгу для тренерів в Києві і послідовно працювати в партнерстві з міжнародними та місцевими експертами DOBRE.

Процес відбору кандидатів:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  •  Досвід роботи та знання в сфері управління послугами на рівні місцевого/муніципального управління, які включають, але не обмежуються наступними:
  1. збір та переробка сміття;
  2. водопостачання;
  3. прибирання та благоустрій територій; 
  4. вуличне освітлення та інші послуги, які знаходяться в компетенції місцевого уряду; 
  5. оцінювання якості наданих послуг громадянами; 
  6. зворотній зв’язок з громадськістю. 
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації;
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з об’єднаними громадами, допомога в організації громадських зборів;
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою;
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним, але не необхідним.

 В своїх заявках кандидати повинні:

  • Чітко визначити послугу, яку він вибирає, та описати, яким чином кандидат пропонує виконати заходи, описані вище, навести конкретні приклади робіт, які будуть виконуватися та визначити учасників заходів, демонструючи свою компетентність в послугах, які вони надають.
  • Визначити, в якій області виконуватимуться заходи або надаватимуться послуги на основі досвіду та продемонстрованих навичок надання послуг ОТГ в обраних областях.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з надання послуг місцевим громадам ” в темі листа до 30 квітня 2019 року включно.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Officer), ЮНІСЕФ

Фахівець/ фахівчиня відділу моніторингу, оцінки та навчання

Проектний/а менеджер/ка з ІТ рішень

Communications Specialist/Фахівець/чиня з комунікацій

Фахівець (-чиня) з військового обліку