Консультанти з надання послуг місцевим громадам у програму USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Консультанти з надання послуг місцевим громадам у програму USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

Глобал Комьюнітіз шукає кваліфікованих консультантів на короткий термін в програму Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

Посада:             Консультант з надання послуг місцевим громадам

Термін:              2-3 місяці

Місце:               Громади Харківської, Херсонської, Кіровоградської, Миколаївської, Івано-Франківської та Тернопільської областей

 Робоче навантаження: 40-45  робочих днів на одного консультанта на 1 громаду, робота в 2-3 громадах

 Мета:

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

 Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових Об’єднаних Територіальних Громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Практичною метою є тренінги і консультування лідерам громад для покращення необхідних навичок з надання послуг громадянам.  

Консультант з надання послуг місцевим громадам буде допомагати впроваджувати тренінги і консультації щодо покращення надання послуг громадянам в ОТГ.

Такі послуги включають в себе (але не обмежуються) наступними:

  • поводження з твердими побутовими відходами
  • водопостачання
  • прибирання та благоустрій територій
  • вуличне освітлення та інші послуги, які знаходяться в компетенції місцевого уряду, тощо. 

Потенційні кадидати повинні вказати в своїй заявці, яку саме послугу вони пропонують впроваджувати.  

Основні обов’язки / Конкретні завдання:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити нові ОТГ тренінгами, консультаціями і виконувати інші завдання для реалізації Плану Покращення Надання Послуг (ППНП) в обраних громадах в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській.

Тренінг буде направлений на забезпечення співпраці представників місцевого самоврядування, компаній, які надають послуги та громадськістю над визначенням індикаторів гарного управління, створенням ППНП або Плану Управління Результатами. Кандидати можуть подавати заявку на розробку ППНП щодо надання конкретної послуги в декількох ОТГ, або вони можуть надавати декілька послуг в одній ОТГ.

ППНП базується на пріоритетних послугах, визначених громадянами, і передбачають створення робочих груп, збір основної інформації, аналіз початкових умов, визначення цілей на найближчий, та середній терміни, визначення оцінки діяльності – індекс для оцінки подальшої роботи, базовий план дій, дотримання плану дій та визначення плану підтримки і оцінювальних заходів для забезпечення контролю виконання.     

Конкретні завдання щодо покращення якості послуг для громадян:

Завдання 1: Започаткувати Робочу Групу (РГ) з покращення якості послуг для громадян, яка складатиметься із місцевих керівників, представників громадськості, виконавців послуг та інших зацікавлених осіб. Направляти їх зусилля зі збору та організації даних щодо надання послуг для громадян та рівень задоволення громадян. Підготувати матеріали і провести близько 8 сесій із кожною робочою групою та звітувати працівникові Київського офісу DOBRE, який відповідає за надання послуг місцевим органам самоврядування.    

Завдання 2: Зустрічатися та проводити сесії з РГ для детального розроблення ППНП з надання певної послуги, яку обере громада. Він включатиме збір основної інформації, аналіз початкових умов, визначення цілей на найближчий, середній та довгий терміни, визначення оцінки діяльності – індекс для оцінки подальшої роботи, дотримання плану дій та визначення плану підтримки і оцінювальних заходів.     

Завдання 3: Обговорити з робочою групою можливості проведення опитування та анкетування громадськості, а такожє визначення методології анкетування щодо якості послуг.

Завдання  4: Надати допомогу партнерським муніципалітетам у проведенні інформаційних заходів, розповсюдження інформації та навчання як постійної практики в діяльності громад для подальшого покращання послуг.  

 Результати роботи:

В кожній громаді, визначеній DOBRE, обрані кандидати повинні виконати наступні роботи, що пов’язані із конкретними завданнями, згаданими вище:

  • РГ з покращення управління послугами створює базу даних послуг для громадян;
  • Базовий План Покращення Надання Послуг: представляти розроблені матеріали на кожній практичній сесії;
  • Потенційні проекти спів-фінансування обговорені та попередньо окреслені;
  • Варіант анкети опитування громадян щодо покращення послуг розроблена (в співпраці з робочою групою та представниками київського офісу) і опитування розпочато і/або закінчено.  

 Координація та контроль:

Очікується, що кандидати візьмуть участь в одноденному семінарі в Києві і послідовно працюватимуть в партнерстві з міжнародними та місцевими експертами програми DOBRE.

Перед початком роботи кандидати проходитимуть тренінг та отримають відповідні інструкції.

 Процес відбору кандидатів:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  •  Досвід роботи та знання в сфері управління послугами на рівні місцевого/муніципального управління, які включають, але не обмежуються наступними:
  1. збір та переробка сміття;
  2. водопостачання;
  3. прибирання та благоустрій територій; 
  4. вуличне освітлення та інші послуги, які знаходяться в компетенції місцевого уряду; 
  5. оцінювання якості наданих послуг громадянами; 
  6. зворотній зв’язок з громадськістю. 
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації;
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з об’єднаними громадами, допомога в організації громадських зборів;
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою;
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним, але не необхідним.

 В своїх заявках кандидати повинні:

  • Чітко визначити послугу, яку він вибирає, та описати, яким чином кандидат пропонує виконати заходи, описані вище, навести конкретні приклади робіт, які будуть виконуватися та визначити учасників заходів, демонструючи свою компетентність в послугах, які вони надають.
  • Визначити, в якій області виконуватимуться заходи або надаватимуться послуги на основі досвіду та продемонстрованих навичок надання послуг ОТГ в обраних областях .

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з надання послуг місцевим громадам ” в темі листа до 31 березня 2018 року включно.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Officer), ЮНІСЕФ

Фахівець/ фахівчиня відділу моніторингу, оцінки та навчання

Проектний/а менеджер/ка з ІТ рішень

Communications Specialist/Фахівець/чиня з комунікацій

Фахівець (-чиня) з військового обліку