Консультант/ка із організації та проведення тендерних закупівель товарів, робіт та послуг під час реалізації проектної та статутної діяльності УФГЗ
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров`я» (далі – УФГЗ) оголошує пошук Консультанта/ки із організації та проведення тендерних закупівель товарів, робіт та послуг під час реалізації проектної та статутної діяльності УФГЗ.
Опис позицій:
Динамічна і позитивна команда в пошуку Консультанта/ки з проведення тендерних закупівель.
Основні обов’язки:
- Комунікація з координаторами проектів та бухгалтерією УФГЗ для формування Оголошень про тендерну закупівлю, опрацювання ТЗ, наданих координаторами проектів та специфікацій обладнання для потенційних учасників Тендерних закупівель;
- Розміщення оголошення про закупівлі на сайті УФГЗ та на інших відповідних ресурсах;
- Пошук потенційних постачальників робіт, послуг та подальше запрошення для участі в закупівлях;
- Проведення аналізу отриманих пропозицій від учасників тендеру на предмет повного пакету затребуваних в Оголошенні документів;
- Підготовка пакетів документації для засідання тендерного комітету;
- Приймання участі в засіданні тендерного комітету в якості секретаря тендерного комітету;
- Оформлення протоколів та пакету документації засідання тендерного комітету;
- Ведення переговорів і ділової переписки з потенційними учасниками та переможцями тендерних закупівель для підписання договорів;
- Стеження за замовленнями для забезпечення своєчасної доставки товарів та послуг, як це передбачено в контракті; підтримувати зв’язок з постачальниками;
- Моніторинг та оцінка результатів діяльності постачальників щодо своєчасності доставки, зв’язку, якості та комерційної прийнятності.
Додаткові функції:
- консультант несе відповідальність за доступність та збереження документів, пов’язаних із закупівлями УФГЗ;
- підтримка комунікацій з виконавчим директором УФГЗ, представниками штаб квартири у питаннях закупівель, у разі необхідності в узгодженні з донорами та вирішенні питань, що виникають під час закупівель; надання сприяння при будь-яких заходам контролю, які здійснюються такими представниками;
- участь у навчальних заходах з питань закупівель, у т.ч. тими, що проводяться фахівцями донора;.
- виконання інших закупівельних завдань на вимогу УФГЗ.
Вимоги до кандидата:
- Досвід від 4-х років на аналогічній посаді вважатиметься перевагою, бажано в державних або неурядових закупівлях, логістиці, маркетингу, державному чи діловому управлінні, комерційних або юридичних дисциплінах або програмах на місцевому рівні, бажано в організаціях, що працюють у міжнародному розвитку або державному секторі.
- Досвід роботи в неурядових організаціях, некомерційних організаціях та приватному секторі буде розглядатися рівнозначно.
- Повна вища освіта в галузі права чи фінансів; додаткова підготовка з державного або ділового адміністрування, закупівель, логістики, маркетингу, комерції, інжинірингу, права та суміжних дисциплін є перевагою.
- Уважність до деталей, грамотність, відповідальність, педантизм, комунікабельність на високому рівні, енергійність, вміння працювати в команді.
- Вільне володіння англійською мовою буде перевагою.
Умови роботи:
- зайнятість – повна / часткова (від 50% часу);
- конкуретний рівень винагороди ( за результатами співбесіди);
- навчання та тренінги за рахунок Організації;
- перспектива кар’єрного росту;
- комфортабельний офіс в 1-й хвилині від м.Університет;
- молодий та дружній колектив.
Термін подачі резюме та мотиваційного листа:
- Кінцевий термін подачі резюме та мотиваційного листа до 10 травня 2021 року до 18-00 за Київським часом.
Прохання надсилати резюме з зазначеною сумою бажаною винагоди на електронну пошту [email protected] з темою листа Procurement Consultant.
За додатковою інформацією прохання звертатися:
Телефон +38 (044) 235-08-63
Контактна особа: Мотлич-Бєлова Оксана