Kонсультант (-ка) з управління активами в програму USAID DOBRE/Assets management consultant for USAID DOBRE Program

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія vacancy(3) робота
Kонсультант (-ка) з управління активами в програму USAID DOBRE/Assets management consultant for USAID DOBRE Program

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів:

ПОЗИЦІЯ:                                                 Короткостроковий консультант з управління активами  

ПЕРІОД РОБОТИ:                                   4 місяці

МІСЦЕ РОБОТИ:                                      ТГ, які розташовані Чернігівській, Чернівецькій, Запорізькій, Харківській, Дніпропетровській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Івано-Франківській та Тернопільській областях 

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:               від 27 до 64 робочих днів, в залежності від досвіду роботи та навантаження.

МЕТА:

 Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це шестирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). DOBRE працює для надання допомоги територіальним громадам (ТГ) в Україні, щоб долати виклики та використовувати можливості, які дає децентралізація, через поліпшення місцевого самоврядування і підвищення рівня залучення громадян до вироблення положень та прийняття рішень. Галузі технічної підтримки ураховують: стратегічне планування; управління фінансами; надання публічних послуг; місцевий економічний розвиток; гендерно орієнтовані та молодіжні політики. DOBRE також працює над посиленням взаємозв’язків та співпраці серед ТГ. Партнерами Global Communities у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр; SocialBoost; Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), Малопольська школа державного управління при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща; та Національний Демократичний Інститут (NDI).

Програма USAID DOBRE співпрацює із 100 громадами у 10 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Тернопільській, Чернівецькій, Чернігівській та Запорізькій.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ .

Враховуючи досвід співпраці з 100 громадами 1-4 Когорт, планується продовження проведення навчальних та консультаційних програм з підвищення спроможності для 25 громад 4 Когорти. Через консультаційну та навчальну підтримку Програма DOBRE планує підвищити рівень управління активами у партнерських громадах.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ТГ в 3-х цільових областях: Запорізькій, Чернігівській, Чернівецькій консультаціями, тренінгами і виконувати інші завдання для покращення управління активами на рівні територіальних громад. Ключовим пріоритетом і головною метою стане підвищення спроможності громад-партнерів програми DOBRE в сфері управлінні активами.

Конкретні завдання для покращення управління активами на рівні громад:

Завдання 1: Кожен з відібраних консультантів прийме участь у розробці опитувальника та проведе ідентифікацію основних проблем у громадах та напрями подальших консультацій у закріплених за ним тематиках (громади 4 Когорти та окремих громад 1-3 Когорти Програми DOBRE) шляхом опитування посадових осіб а також зустрічі онлайн.

Приблизний LOE для Завдання 1 – не більше 3 днів

Завдання 2: Після аналізу основних проблем консультант надаватиме телефонні та/або он-лайн консультації щодо проблемних питань з управління активами протягом дії контракту з фіксацією в базі наданих консультацій ТГ-партнерам Програми DOBRE (громади 4 Когорти та окремих громад 1-3 Когорти).

Приблизний LOE для Завдання 2 – не більше 17 днів

Завдання 3: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, будуть долучені до проведення поглиблених вебінарів та/або круглих столів з управління активами для ТГ, на яких будуть висвітлені аспекти законодавства з управління активами, що потребують додаткових роз’яснень представникам ТГ, питання організації діяльності щодо підвищення ефективності управління активами. Перелік питань може змінюватися в залежності від запитів громад та запропонованої методології проекту. Кожен з відібраних консультантів повинен підготувати частину інформаційних матеріалів для учасників тренінгів – презентації до тренінгів та робочі матеріали, які будуть використовуватися під час тренінгу та відображати основні його питання. Матеріали повинні містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів основних документів з управління активами ТГ.

Приблизний LOE для Завдання 3 – не більше 4 днів

Завдання 4: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, розроблять та/або  здійснять рецензування розділів посібника з питань окремих видів власних та делегованих повноважень ОМС, які передбачають контроль за діяльністю інших юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності, а також повноваження окремих державних органів щодо здійснення контролю за діяльністю ОМС.

Приблизний LOE для Завдання 4 – не більше 20 днів

Завдання 5: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, розроблять та/або здійснять рецензування роз’яснюючих матеріалів по місцевих податках та зборах, включаючи регуляторні процедури у цій сфері та наявну судову практику щодо оскарження рішень сільських, селищних та міських рад з відповідних питань.

Приблизний LOE для Завдання 5 – не більше 10 днів

Завдання 6: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, розроблять та/або здійснять рецензування розділів посібника по операціях з єдиними майновими комплексами які перебувають у власності територіальних громад, включаючи особливості їхнього бухгалтерського обліку, передачі у користування та приватизацію.

Приблизний LOE для Завдання 6 – не більше 15 днів

Завдання 7: Кожен з відібраних консультантів прийме участь у аналізі результатів роботи, проведеної групою, включаючи результати опитування у 2022 році, аналіз усіх консультацій, наданих за періоди 2020-2022 року, кращі практики ідентифіковані під час проведеної роботи з управління активами у громадах. Звіт включатиме узагальнення висновків та ідей з досвіду програми DOBRE, пов’язаних з (1) впровадженням інструментів у сфері управління активами так і з ефективністю цих інструментів; та (2) потенціалом підвищення ефективності та місцевої спроможності шляхом покращення управління активами; (3) буде наведено узагальнюючі рекомендації.

Приблизний LOE для Завдання 7 – не більше 7 днів

Завдання 8:Консультанти приймуть участь у фінальному публічному заході по представленню результатів роботи Програми по покращенню управління активами в громадах.

Приблизний LOE для Завдання 8 – не більше 3 днів

Відібрані консультанти проведуть роботу в ТГ-партнерах Програми DOBRE. Розподіл тематичних напрямків на кожного консультанта буде залежати від його досвіду, часу та інших критеріїв. Один з обраних консультантів виконуватиме роль керівника групи.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у орієнтований на результат для представників ТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проводити консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері управління активами на рівні місцевого управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні буде перевагою.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з управління активами” в темі листа до  11 лютого  2022 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів