Комунікаційник/ця Національного музею Голодомору-геноциду
ЗАВЕРШЕНО
ПРО НАС: Ми, Національний музей Голодомору-геноциду, шукаємо у свою команду досвідченого фахівця/фахівчиню з публічних комунікацій та зв`язків з громадськістю, який/яка допомагав/ла б нам стати більш публічними, професійно говорити про себе та предмет нашої діяльності і дослідження, ініціював/ла та втілював/ла різноманітні заходи для популяризації установи і розвивав/ла вказаний напрям за всіма світовими стандартами.
КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:
- Розробка, планування та втілення комунікаційної стратегії Музею;
- Формування річних, квартальних, місячних, щотижневих медіа-планів та їх виконання;
- Ведення зовнішніх комунікацій (з медіа, лідерами думок та громадськістю, формування дружнього кола музею через пошук і налагодження співпраці з лідерами думок);
- Розробка концепцій і реалізація окремих PR-кампаній та медіа-проектів власними силами та з залученням підрядників (за можливості);
- Організація публічних заходів (в тому числі створення планів);
- Розвиток каналів комунікації (ведення веб-сайту Музею, акаунтів музею в соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, Twiter, координація комунікацій на цих майданчиках);
- Робота зі ЗМІ та громадськістю (підготовка прес-анонсів, прес-релізів, адміністрування інформаційних розсилок, моніторинг простору);
- Участь в розробці контенту для матеріалів музею (буклети, листи, інформаційні бюлетені, вісники тощо);
- Підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про новини проекту);
- Моніторинг українських та зарубіжних ЗМІ на предмет згадок про музей
- Формування плану оперативного реагування та антикризових комунікацій на зовнішніх і на внутрішніх майданчиках;
- Проведення аналізу ключових показників ефективності комунікації та її оцінки.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
- Успішний досвід у побудові PR-стратегії та кампаній для структур і проектів, досвід планування, контролю та оцінки ефективності в комунікаціях;
- Розуміння та знання основних методів управління інформацією у зовнішньому та внутрішньому середовищі;
- Стаж роботи у сфері комунікацій (традиційні ЗМІ, комунікації, просування бренду, продакшн, GR) або культурного менеджменту – не менше 3-х років.
- Високі організаційні здібності;
- Досвід роботи та наявність широкого кола контактів у сфері ЗМІ, у державному та недержавному секторах;
- Вміння пояснювати складні речі простими словами;
- Вільне володіння державною мовою та англійською не нижче В1;
- Вміння працювати як самостійно, так із залученням підрядників;
- Публічність у соціальних мережах і готовність стати в них амбасадором ідей Музею;
- Здатність працювати з великим обсягом інформації;
- Здатність генерувати креативні ідеї.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка 24 календарні дні;
- Дружній молодий колектив;
- Зайнятість: повна, 5-денний робочий тиждень, в офісі, не дистанційно (!);
- Заробітна плата згідно штатного розпису, за результатами співбесіди.
Щоб кандидувати на вакансію, надішліть резюме до 20 січня 2023 р. на пошту [email protected] з темою листа “CV: PR”.