Комунікаційник/ця Національного музею Голодомору-геноциду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
memoholodpress

post-fb (17)
Комунікаційник/ця Національного музею Голодомору-геноциду

ПРО НАС: Ми, Національний музей Голодомору-геноциду, шукаємо у свою команду досвідченого фахівця/фахівчиню з публічних комунікацій та зв`язків з громадськістю, який/яка допомагав/ла б нам стати більш публічними, професійно говорити про себе та предмет нашої діяльності і дослідження, ініціював/ла та втілював/ла різноманітні заходи для популяризації установи і розвивав/ла вказаний напрям за всіма світовими стандартами.  

КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:

  • Розробка, планування та втілення комунікаційної стратегії Музею;
  • Формування річних, квартальних, місячних, щотижневих медіа-планів та їх виконання;
  • Ведення зовнішніх комунікацій (з медіа, лідерами думок та громадськістю, формування дружнього кола музею через пошук і налагодження співпраці з лідерами думок);
  • Розробка концепцій і реалізація окремих PR-кампаній та медіа-проектів власними силами та з залученням підрядників (за можливості);
  • Організація публічних заходів (в тому числі створення планів);
  • Розвиток каналів комунікації (ведення веб-сайту Музею, акаунтів музею в соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, Twiter, координація комунікацій на цих майданчиках);
  • Робота зі ЗМІ та громадськістю (підготовка прес-анонсів, прес-релізів, адміністрування інформаційних розсилок, моніторинг простору);
  • Участь в розробці контенту для матеріалів музею (буклети, листи, інформаційні бюлетені, вісники тощо);
  • Підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про новини проекту);
  • Моніторинг українських та зарубіжних ЗМІ на предмет згадок про музей
  • Формування плану оперативного реагування та антикризових комунікацій на зовнішніх і на внутрішніх майданчиках;
  • Проведення аналізу ключових показників ефективності комунікації та її оцінки.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Успішний досвід у побудові PR-стратегії та кампаній для структур і проектів, досвід планування, контролю та оцінки ефективності в комунікаціях;
  • Розуміння та знання основних методів управління інформацією у зовнішньому та внутрішньому середовищі;
  • Стаж роботи у сфері комунікацій (традиційні ЗМІ, комунікації, просування бренду, продакшн, GR) або культурного менеджменту – не менше 3-х років.
  • Високі організаційні здібності;
  • Досвід роботи та наявність широкого кола контактів у сфері ЗМІ, у державному та недержавному секторах;
  • Вміння пояснювати складні речі простими словами;
  • Вільне володіння державною мовою та англійською не нижче В1;
  • Вміння працювати як самостійно, так із залученням підрядників;
  • Публічність у соціальних мережах і готовність стати в них амбасадором ідей Музею;
  • Здатність працювати з великим обсягом інформації;
  • Здатність генерувати креативні ідеї.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка 24 календарні дні;
  • Дружній молодий колектив;
  • Зайнятість: повна, 5-денний робочий тиждень, в офісі, не дистанційно (!);
  • Заробітна плата згідно штатного розпису, за результатами співбесіди.

Щоб кандидувати на вакансію, надішліть резюме до 20 січня 2023 р. на пошту [email protected]  з темою листа “CV: PR”.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"