Керівник групи з розвитку продуктивності і доступу до ринків у Програмі USAID АГРО
ЗАВЕРШЕНО
У Програмі з аграрного і сільського розвитку (АГРО) відкрита вакансія Керівника групи з розвитку продуктивності і доступу до ринків.
Мета його/її роботи – забезпечити діяльності Програми USAID АГРО для покращення продуктивності та доступу до ринків у цільових ланцюгах доданої вартості. Він/вона управлятиме командою з чотирьох співробітників і групою короткотермінових консультантів, субгрантами і контрактами, здійснюватиме технічне керівництво та впроваджуватиме глобальні інновації.
Місце роботи – Київський офіс Проекту.
Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):
- Нагляд за розробкою, оновленням і виконанням плану реалізації Програми «АГРО» в частині завдань, що стосуються продуктивності аграрних ММСП, доступу до ринків і сільського розвитку, із застосуванням системного ринкового підходу;
- У співпраці з керівниками інших груп – належне і вчасне планування ресурсів для виконання завдань за напрямом;
- Застосування адаптивного управлінського підходу до організації діяльності Групи з розвитку продуктивності і доступу до ринків;
- Нагляд за виконанням відповідних цілей, визначених у Плані моніторингу, оцінки та навчання (MEL);
- Управління Групою з розвитку продуктивності і доступу до ринків, загальне керівництво, проведення оцінки ефективності роботи працівників Групи.
- Нагляд та контроль якості виконання завдань за короткостроковими договорами з місцевими та міжнародними консультантами, субгрантовими договорами і контрактами, що виконуються в рамках фінансування Фондом стратегічних інвестицій Програми «АГРО», іншими закупівлями в рамках програмної діяльності «АГРО»;
- Підтримка процесу співпраці, навчання і адаптації та управління знаннями через сприяння документуванню та поширенню здобутого досвіду, інновацій та кращих практик, а також участь у періодичних зустрічах із проектами USAID, іншими донорами, урядовими партнерами та учасниками ринку.
- Тісна робота з Відділом співпраці, навчання і адаптації задля розробки контенту для навчальних і роздаткових матеріалів Програми «АГРО» (наприклад, найкращі практики, здобутий досвід, історії успіху);
- Підготовка високоякісних матеріалів для регулярних та спеціальних звітів відповідно до вимог Договору про співпрацю з USAID (напр., квартальних та річних звітів);
- Пошук нових програмних можливостей для підвищення продуктивності ММСП та розширення доступу до ринків у обраних ланцюгах доданої вартості, сприяння належній співпраці з заінтересованими сторонами (стейкхолдерами), визначення проектних заходів і масштабування кращих практик у відповідних секторах;
- Здійснення провідної ролі для стимулювання поведінкових змін серед заінтересованих сторін (стейкхолдерів) та для реалізації комунікаційних завдань, забезпечуючи спрямування проектних заходів на досягнення вимірних результатів і впливу на системному рівні;
- Надання Керівниці/Керівнику Програми «АГРО» рекомендацій з питань продуктивності ММСП та доступу до ринків;
- Робота в програмі Microsoft Teams та/або з іншим програмним забезпеченням для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
- Участь у зборі та аналізі відповідних даних моніторингу і оцінки (MEL);
- Дотримання принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
- Виконання будь-яких інших обов’язків, призначених Керівником Програми «АГРО».
Необхідні навички та професійна кваліфікація:
- Щонайменше десятирічний досвід роботи в агробізнесі або на керівних посадах у фінансованих донорськими організаціями проектах з розвитку сільського господарства;
- Продемонстрований досвід досягнення конкретних результатів в агробізнесі або проектах з розвитку сільського господарства. Будь ласка, зверніть увагу, що проведення «тренінгів» не вважається результатом;
- Обов’язковий досвід роботи в проектах USAID або інших донорів;
- Доведена здатність керувати та реалізовувати роботу за допомогою таких інструментів, як MS Project або інші програми пакету Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Power BI тощо);
- Добра обізнаність із професійними нормами управління проектами (www.pmi.org), у тому числі майстерне володіння навичками розробки структури розділення робіт, планування тощо;
- Чітке розуміння підходу до розвитку ринкових систем (https://beamexchange.org);
- Виняткові навички міжособистісного спілкування, публічних виступів, письмової комунікації, презентацій, побудови команди;
- Обов’язковий ступінь бакалавра, вчений ступінь вище бакалавра – бажаний;
- Вільне володіння українською мовою;
- Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків та розуміння пов’язаної з роботою Програми «АГРО» письмової комунікації (наприклад, електронної пошти);
- Впевнений користувач програм MS Office 365;
- Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.
Надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 19 липня 2021 р. з поміткою «Керівник групи з розвитку продуктивності і доступу до ринків” та Вашим прізвищем у темі листа.