Assets Management Consultant for USAID DOBRE Program/Короткостроковий консультант з управління активами в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів:

 ПОЗИЦІЯ:                                                  Короткостроковий консультант з управління активами  

 ПЕРІОД РОБОТИ:                                   11 місяців

 МІСЦЕ РОБОТИ:                                      ТГ, які розташовані в Запорізькій, Чернігівській, Чернівецькій областях

 РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:               залежить від кількості ТГ, які будуть закріплені за консультантом

 МЕТА:

 Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам територіальних громад (ТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян. DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади. Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ.

Програмою DOBRE було виконано повномасштабну комплексну оцінку діяльності, процедур і процесів з управління фінансами в 75-ти ТГ-партнерах 1-3 Когорт. Серед наявних недоліків, вузьких місць та прогалин проблеми з управління активами були одними з найвагоміших. Більшість аналізованих громад не здають в оренду цілісні майнові комплекси та інше майно, що перебуває у комунальній власності, а у разі наявності такої практики обсяг отриманих коштів є несуттєвим. Під час об’єднання майно територіальних громад, що об’єдналися, передавалось за передавальними актами, проте повна інвентаризація майна громад  фактично не проводилась. Робота щодо виявлення, взяття на облік безхазяйного майна на територіях ТГ не має системного характеру. Реєстри комунального майна, земельних ділянок, які можуть бути передані в оренду або продані на конкурсних засадах, як правило,  не сформовані та не оприлюднені офіційному веб-сайті. В ході проведення оцінювання було виявлено, що у більшості випадків ТГ не забезпечено належними планово-картографічними матеріалами, відповідною землевпорядною та містобудівною документацією, не розроблені генеральні плани, технічна документація щодо встановлення меж. Процес повної інвентаризації земель громадами лише розпочинається, а нормативно-грошова оцінка земель ТГ потребує оновлення у найближчій перспективі на території більшості громад. Документи на землю виготовлені у різні роки та мають різний якісний і фізичний стан. Все це призводить до того, що громади не тільки не вміють розпоряджатися своїм майном, а фактично і не знають що є у їхній власності. У 2019-2020 роках Програма DOBRE надавала технічну підтримку 75 громадам в рамках покращення спроможності до управління активами: розроблялися Програми з управління активами, складалися реєстри комунального майна, затверджувалися необхідні положення та були імплементовані нові для громад інструменти з управління активами.

Враховуючи досвід співпраці з 75 громадами 1-3 Когорт, планується проведення навчальних та консультаційних програм з підвищення спроможності для 25 громад 4 Когорти. Через консультаційну та навчальну підтримку Програма DOBRE планує підвищити рівень управління активами у партнерських громадах. Очікується, що представники кожної громади розроблять спільно з консультантами Програму з покращення управління активами в громадах, працюватимуть над імплементацією інструментів/механізмів з покращення управління активами, сформують перелік комунального майна.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ТГ в 3-х цільових областях: Запорізькій, Чернігівській, Чернівецькій консультаціями, тренінгами і виконувати інші завдання для покращення управління активами на рівні територіальних громад. Ключовим пріоритетом і головною метою стане підвищення спроможності громад-партнерів програми DOBRE в сфері управлінні активами.

Конкретні завдання для покращення управління активами на рівні громад:

Завдання 1: Кожен з відібраних консультантів проведе ідентифікацію основних проблем та рівня ефективності управління активами у закріплених за ним громадах (громади 4 Когорти Програми DOBRE) шляхом опитування посадових осіб, аналізу інформації з відкритих джерел, у тому числі центральних органів виконавчої влади (наприклад, земельний кадастр).

Завдання 2: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, розроблять та/або здійснять рецензування розділів посібника з питань управління окремими типами комунальних підприємств та надання окремих видів послуг (водопостачання та водовідведення, поводження з відходами, благоустрій).

Завдання 3: Кожен з відібраних консультантів буде долучений до проведення вебінарів або тренінгів з управління активами (зважаючи на епідеміологічний стан) для ТГ, на яких будуть висвітлені основні аспекти законодавства з управління активами, оцінки та інвентаризації активів, методів та принципів ефективного розпорядження комунальним майном та ресурсами громад, роботи з безхазяйним майном, складання переліку комунального майна тощо. Перелік питань може змінюватися в залежності від запитів громад та запропонованої методології проекту. Планується, що кожен з обраних консультантів зможе висвітлити хоча б одне питання вебінару/тренінгу. Вебінари/тренінги будуть проводитися в кожній із 3 цільових областей Програми DOBRE: Запорізькій, Чернігівській, Чернівецькій. Кожен з відібраних консультантів повинен підготувати частину інформаційних матеріалів для учасників вебінару/тренінгу– презентації та робочі матеріали, які будуть використовуватися під час заходу та відображати основні його питання. Матеріали повинні містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів основних документів з управління активами ТГ.

Завдання 4: Після проведених тренінгів кожен з відібраних консультантів розпочне пряму технічну допомогу з покращення системи управління активами у закріплених за ним громадах. Дана допомога включатиме зустріч з представниками громади для проведення оцінки, надання консультаційної підтримки та рекомендацій з покращення управління активами. Очікується, що обраний консультант допоможе розробити необхідні нормативні документи з управління активами та супроводжувати громади у їх імплементації. Очікується, що кожна громада імплементує як мінімум 1 нормативний документ.

Завдання 5: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, розроблять та/або здійснять рецензування розділів посібника «Інструменти управління майном комунальної власності територіальної громади».

Завдання 6: Кожен з обраних консультантів допоможе згідно до віднесених до його/її компетенції ТГ 4 Когорти Програми DOBRE скласти перелік комунального майна. Дані переліки комунального майна мають бути оприлюднені на сайтах громад. У разі підключення, за підтримки Програми DOBRE, громад до платформ мапування реєстру комунального майна, обрані консультанти супроводжуватимуть даний процес, надаючи консультаційну підтримку.

Завдання 7: Після аналізу основних проблем та враховуючи переліки комунального майна, кожен з обраних консультантів має разом з представниками громад розробити Програму з управління активами для кожної закріпленої за ним громади з 4 Когорти. Дана Програма повинна містити конкретні кроки щодо підвищення ефективності управління майном та ресурсами громади (наприклад, продавати, здавати в оренду та ін.). Особлива увага в Програмі повинна бути приділена питанням роботи з безхазяйним майном та відумерлої спадщини в громаді та координації роботи з іншими державними органами з метою ефективного інвентаризації та наповнення баз (зокрема, з органами фіскальної служби для зростання податкових надходжень та зборів).

Завдання 8: Консультанти, відповідно до їх компетенцій, будуть долучені до проведення поглиблених вебінарів з управління активами для ТГ, на яких будуть висвітлені аспекти законодавства з управління активами, що потребують додаткових роз’яснень представникам ТГ, питання організації діяльності щодо підвищення ефективності управління активами. Перелік питань може змінюватися в залежності від запитів громад та запропонованої методології проекту. Кожен з відібраних консультантів повинен підготувати частину інформаційних матеріалів для учасників тренінгів – презентації до тренінгів та робочі матеріали, які будуть використовуватися під час тренінгу та відображати основні його питання. Матеріали повинні містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів основних документів з управління активами ТГ.

Завдання 9: У кожній громаді 4 Когорти Програми DOBRE під наглядом обраних консультантів буде імплементовано як мінімум 3 інструменти/механізми покращення управління активами з прийнятої Програми покращення управління активами.

Завдання 10: Планується, що відібрані консультанти відвідають закріплені за ними ТГ не менше, ніж 2 рази для виконання всіх завдань. Також кожен консультант надаватиме телефонні та/або он-лайн консультації щодо проблемних питань з управління активами протягом дії контракту з фіксацією в базі наданих консультацій ТГ-партнерам з 1-4 Когорт Програми DOBRE.

Завдання 11: Консультанти за результатами роботи сформулюють пропозиції до вдосконалення законодавства з управління активами, які будуть надані зацікавленим сторонам.

Завдання 12: Кожен з відібраних консультантів складе звіт, у якому буде повністю документально зафіксовано результати проведеної роботи, кращі практики ідентифіковані під час проведеної роботи з управління активами у громадах. Результати роботи консультант представить на публічному заході, організованому Програмою DOBRE.

Відібрані консультанти проведуть роботу в ТГ-партнерах Програми DOBRE (розподіл ТГ на кожного консультанта буде залежати від його досвіду, територіального місцезнаходження, часу та інших критеріїв). Один з обраних консультантів виконуватиме роль керівника групи.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у орієнтований на результат для представників ТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проводити консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері управління активами на рівні місцевого управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні буде перевагою.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з управління активами” в темі листа до  3 лютого 2021 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського Червоного Хреста