Запит на пропозиції щодо навчального курсу «Підвищення ефективності роботи відділів продажів за допомогою техніки телефонних продажів: поведінкові моделі, методи, прийоми»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
capproject

офіс тренінг семінар онлайн вебінар
Запит на пропозиції щодо навчального курсу «Підвищення ефективності роботи відділів продажів за допомогою техніки телефонних продажів: поведінкові моделі, методи, прийоми»

Програма: Всесвітня рада кредитних спілок (WOCCU), Проєкт «Кредитування для сільськогосподарських виробників» (КЕП) в Україні         

Місцезнаходження: Україна         

Тривалість: листопад 2021 – лютий 2022    

Термін подання заявок до: 22 листопада 2021 року  

________________________________________________________________

Опис послуг:

Всесвітня рада кредитних спілок (WOCCU) шукає пропозиції щодо проведення тренінгів на тему «Підвищення ефективності відділів продажів за допомогою техніки телефонних продажів: поведінкові моделі, методи, прийоми» (телепродажі) для українських кредитних спілок.

Про Проєкт: 

Проєкт «Кредитування для сільськогосподарських виробників » (КЕП), що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, щоб стимулювати зростання та зменшувати ризики, одночасно покращуючи доступ через кредитні спілки до агрофінансування для мікро, малих та середніх агровиробників.

Задля досягнення цих цілей, діяльність Проєкту зосереджена на чотирьох цілях:

  • Ціль 1: Кредитні спілки працюють у покращених сприятливих умовах
  • Ціль 2: Національні асоціації кредитних спілок пропонують покращені послуги кредитним спілкам
  • Ціль 3: Кредитні спілки мають підвищену ліквідність
  • Ціль 4: Кредитні спілки розширюють свій портфель з агрофінансування

Обсяг роботи:  

В межах Цілі 2, Проєкт КЕП укріплює сектор кредитних спілок в Україні шляхом зміцнення Національної асоціації кредитних спілок України (НАКСУ) та Всеукраїнської асоціації кредитних спілок (ВАКС), дві найбільші асоціації кредитних спілок. Проєкт КЕП покращує їх спроможність задовольняти потреби асоційованих членів, які потребують спеціальні послуги та тренінги для покращення їхньої операційної спроможності та, врешті-решт, розширення їхнього бізнесу шляхом усвідомлення необхідності використання цифрових технологій кредитними спілками, щоб відповідати ринковим вимогам та бути конкурентоспроможними.

Щоб підвищити конкурентоспроможність кредитних спілок та залучити нових членів, КЕП планує залучити консультанта, які мають досвід як проведення освітніх тренінгів, так і практичної роботи з створення та розвитку відділів продажів у фінансових установах та клієнтам малого та середнього бізнесу. Консультант проведе серію вебінарів для співробітників відділу продажів кредитних спілок щодо розвитку та запуску телефонних продажів у кредитних спілках, зокрема зосередиться на навичках ведення переговорів представників кредитних спілок, а також на навичках спілкування через віддалені канали, такі як месенджери  соціальних мереж.

Консультант отримає завдання розробити навчальну програму, яка дозволить учасникам (включаючи менеджерів відділень, кредитних спеціалістів, спеціалістів з обслуговування клієнтів / керівників, менеджерів з розвитку бізнесу) оволодіти як теоретичними, так і практичними знаннями для розвитку навичок продажу послуг по телефону та інших. платформи соціальних мереж:

Зокрема, навчальна програма має охоплювати наступні теми:

  1. Організація процесу продажів по телефону в кредитній спілці;
  2. Навички, необхідні для роботи з клієнтами по телефону (вихідні проактивні телефонні дзвінки та телефонні розмови; прийом вхідних телефонних дзвінків);
  3. Поняття «Воронка телефонних продажів»: ознайомлення з кожним етапом воронки та її аналіз
  4. Вхідні дзвінки від діючих і потенційних клієнтів;
  5. Вихідні дзвінки потенційним клієнтам та стратегії роботи з потенційними клієнтами, які неохоче приймають рішення щодо покупки послуг по телефону / домовленості про зустріч;
  6. Вихідні дзвінки базі контактів, з якими раніше здійснювалася співпраця, сценарії утримання і повернення клієнтів.

Розділи 4-6 повинні охоплювати більш детально такі компоненти:

  • стандартний алгоритм відповіді на вхідний телефонний дзвінок (інтонація, фрази/сценарії розмови (скрипти), аналіз намірів співрозмовника);
  • стандартний підхід до вихідних проактивних дзвінків з продажу кредитів та депозитів (робота з голосом та інтонацією, фрази/сценарії розмови (скрипти), аналіз намірів співрозмовника);
  • ефективні методики презентації продуктів/послуг/бренду кредитної спілкиз метою максимально передати цінність продуктів і послуг кредитної спілки або її бренду, відповідно;  
  • визначення потреб існуючих і потенційних клієнтів (мотивація клієнта, прийоми опитування);
  • ефективні методики формування попиту (потреби) на продукти кредитних спілок під час телефонних переговорів;
  • сценарії перехресних продажів додаткових продуктів кредитної спілки в телепродажах;
  • сценарії «підвищення середнього чеку»
  • як працювати з запереченнями клієнтів по телефону (види заперечень та супротиву, техніки та алгоритми подолання для існуючих та потенційних клієнтів);
  • як конвертувати розмову у візит до відділення;і
  • вміння вирішувати конфліктні ситуації та претензії клієнтів (навички вирішення конфліктів по телефону).
  1. Зберігання та використання інформації в повторних продажах, план контактів та використанні CRM-системи (частота контактів із клієнтом, як зв’язатися з клієнтом після відмови тощо);
  2. Ключові показники ефективності, застосовні для моніторингу та оцінки ефективності телепродажів у кредитній спілці;і
  3. Правила ефективного спілкування з клієнтами через месенджери

Конкретні завдання консультації включають:

  • Розробити план навчання та презентаційні матеріали відповідно до тем, зазначених у вищезазначеному обсязі роботи.Презентаційні матеріали мають містити приклади та кейси з ринку фінансових послуг (сегмент B2C), а також тести, які учасники мають пройти після вебінарів;
  • Включати до кожного вебінару практичні вправи для учасників для застосування отриманих теоретичних знань на практиці;
  • Надати практичні приклади з ринку фінансових послуг у рамках навчальної програми та практичних вправ;
  • Проводити онлайн-тренінги з робочими групами працівників кредитних спілок загальною тривалістю близько 16 годин.Кожне тренування розраховано на дві години;
  • Надати сертифікати учасникам, які мають 100-відсоткову присутність на вебінарах і успішно пройшли тести.

Очікувані результати/результати: 

  • Розроблено навчальні матеріали, які включають практичний досвід ринку фінансових послуг по кожній із практичних тем, зазначених у описі обсягу робіт.Усі навчальні матеріали будуть затверджені КЕП перед проведенням тренінгів.
  • Розроблені практичні завдання за темою тренінгу для учасників.
  • Приблизно 16 годин вебінарів у режимі реального часу, які проводяться протягом чотирьох тижнів з грудня 2021 року по січень 2022 року.
  • Відеозаписи вебінарів будуть передані КЕП та двом національним асоціаціям та служити постійним ресурсом для надання підтримки кредитним спілкам-членам у розвитку телефонних продажів
  • Лист-відстеження з відвідуванням учасників та виконанням тестів.

Вимоги до консультантів:

  • Підтверджений досвід та знання у створенні відділів продажів з розумінням процесів, пов’язаних із залученням та утриманням клієнтів, а також систематизацією бізнес-процесів;
  • Підтверджений досвід навчання відділів продажів (30+ співробітників) та/або команд колл-центрів, з акцентом на проактивні продажі по телефону;
  • Наявність рекомендацій щодо завершених подібних проєктів від компаній, що працюють у сфері продажу послуг фізичним особам (бажано фінансові установи, страхування, банки);
  • Знання автоматизації бізнес-процесів, пов’язаних з телепродажами через CRM-системи (бажано Бітрікс24); та
  • Вміння створити навчальний курс на основі навчального плану із практичними завданнями та тестами на платформі дистанційного навчання буд перевагою.

Термін надання послуг:

Очікується, що консультації будуть проведені з листопада 2021 року по січень 2022 року. Передбачається, що вебінари проводитимуться двічі на тиждень протягом 4 тижнів, тривалість кожного вебінару становить 2 години, з попереднім погодженням уповноваженим співробітником Проєкту КЕП як навчального плану, так і презентаційних навчальних матеріалів.

Подача заявки:

Будь ласка, надсилайте свої пропозиції на ел. адресу [email protected] із зазначенням теми «Техніка телефонних продажів». Пропозиції мають містити таку інформацію:  

  • Резюме компанії чи консультанта
  • Деталі супровідного листа:
  1. Опис еквівалентних проєктів, проведених у 2020-2021 роках.
  2. Загальний досвід з надання аналогічних послуг клієнтам на ринку фінансових послуг (банки, страхові компанії, фінансові компанії) з зазначенням деталей.
  • Запропонований графік/часові рамки надання послуг (орієнтовний рівень зусиль для виконання завдання становить 16 годин вебінарів, план роботи буде розроблений у координації з представником проєкту КЕП).
  • Детальний опис запропонованої роботи

Якщо ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU попросить надати контактну інформацію 2-3 осіб, які зможуть надати рекомендацію консультанту / компанії.

Запрошуються до участі як компанії, так і індивідуальні консультанти.

Період подачі заявок:

Пропозиції прийматимуться до 22 листопада 2021 року до 17:00 (за київським часом).

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ         

Ця пропозиція на участь у відборі жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину цього запиту на участь у відборі під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курси, навчальний візит до Швеції та конкурс грантів - Старт проєкту CAFU

Відбір організації для збору даних щодо впровадження нових/недостатньо поширених лікарських засобів та медичних виробів з профілактики ВГС серед ЛВІН

Конкурс на послуги перевезення вантажів автомобільним транспортом (Дніпропетровська, Запорізька обл)

Послуги Digital Assessment Implementer (Eurasia Foundation)

Тендер на закупівлю комп’ютерного обладнання

Тендер на закупівлю меблевих виробів