Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

Участь у конкурсі можуть взяти організації та фізичні особи – підприємці, які можуть здійснювати відповідну діяльність згідно КВЕД (82.30).

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «якість запропонованих готелів», «якість меню харчування». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел. 0676180021), Вікторія Корецька (тел. 0954518365), Тетяна Петренко (тел. 0950127063, 0676183911).

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з організації заходів

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг з організації заходів

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації заходів для Херсонського ВП ЦРМС в м. Херсоні у 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника за наступною вартістю:

 

Поселення учасників

Вартість поселення 1 особи за одну добу в готельному номері категорії, не вище стандарт.

Інформація про запропоновані готелі додається.

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти:

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Сніданок

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Харчування учасників

Вартість на одну особу, орієнтовне меню харчування у додатку до Комерційної пропозиції

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн.

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Оренда конференц-зали

Оренда конференц- зали (до 50 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                         за 1 день ___________ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                               за 1 день ________ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                               за 1 день ________ грн.

 

Оренда конференц- зали (до 120 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ________грн.

                                                                    за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ___________грн.

                                                                    за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ___________грн.

                                                                    за 1 день ________ грн.

 

Організація доправлення учасників

Перевезення мікроавтобусом (до 20 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних мікроавтобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення автобусом (до 50 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення автобусом (більше 50 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Вартість обслуговування

Вартість обслуговування

Сума _______ грн.

або ___% від замовлення

 

   

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.
  4. Інформація про запропоновані готелі та меню харчування додається

 

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

підпис


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з організації заходу

Консультант/ка з медіа-підтримки відеоролика

Запит цінових пропозицій на постачання ПЗ ArcGIS, ноутбуків та серверів / RFQ for the supply of ArcGIS, laptops and servers

Конкурс на послуги реклами в Meta (Instagram, Facebook)

Запит на надання цінових пропозицій на постачання обладнання для розширення сфери акредитації калібрувальної лабораторії

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі робіт щодо ремонту приміщення для розміщення Закарпатського обласного центру психосоціальної підтримки населення, що постраждало від війни