Запрошення для участі у закупівлі послуг з організації харчування на 2017 рік (Чернігів)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pf33111215

тендер
Запрошення для участі у закупівлі послуг з організації харчування на 2017 рік (Чернігів)

Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує процедуру закупівлі послуг з організації харчування на 2017 рік відповідно до умов конкурсної документації.

Термін надання послуг – з 15.05.2017 року по 31.12.2017 року.

Пропозиції повинні бути подані не пізніше 10:00 години за київським часом 10 травня  2017 року на адресу: 14000, м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, буд. 12А.

В разі Вашої зацікавленості більш детальна інформація про тендер, інструкції для учасників, вимоги та форми необхідних документів наведені нижче.

Детальну інформацію та конкурсну документацію можна отримати звернувшись  на електронну адресу [email protected], контактні особи: Олена Муравйова    (тел. 0503343572),  Ірина Кудрик (тел. 0982327702).

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ 

Чернігівського відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»

на закупівлю послуг з організації харчування на 2017 рік

 

Розділ І. Інформація про замовника торгів
1.1. Повне найменування Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»
1.2. Місцезнаходження 14000, м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12 А (офіс Чернігівського ВП ЦРМС)
1.3. Відповідальна особа за проведення торгів Кудрик Ірина – директор Чернігівського ВП ЦРМС,  тел. 0982327702
  1. Інформація про предмет закупівлі
Послуги з організації харчування:Лот 1: Послуги з організації обідів

Лот 2: Послуги з організації кави-перерви

  1. Процедура закупівлі
Відкриті торги
Розділ II. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів
  1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів
   Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 4 дні до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом двох  днів з дня його отримання. 

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

 

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше як на три дні та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Розділ III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
  1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
    * – ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)
      Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, пронумерована та скріплена печаткою в запечатаному конверті. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів.      Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру.Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Крім того, копії документів мають містити напис «Копія. Згідно з оригіналом».

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням. Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

– повне найменування і адреса замовника;

– назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

– повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

– маркування: «Пропозиція конкурсних торгів»

«Не відкривати до 10 год. 00 хв. 10 травня 2017 року»

  1. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

 

     Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:-  реєстру наданих документів;

– документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (наказ, розпорядження, для фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності (якщо підписує самостійно) – підтвердження не вимагається);

– інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (пункт 4 Розділу ІІІ документації конкурсних торгів);

–  комерційної пропозиції згідно додатка 1;

– копій наступних документів:

  •  свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ);
  • свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

– проекту договору про закупівлю (Додаток №2).

  1. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
     Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 60 календарних днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.Учасник має право:

– відхилити таку вимогу,

– погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів.

  1. Кваліфікаційні критерії до учасників

 

       У складі своєї пропозиції конкурсних торгів учасники мають надати Замовнику процедури закупівлі документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.

Усі пропозиції конкурсних торгів, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим цією пропозицією, іншим вимогам замовника та за відсутності інших, передбачених законодавством та політиками Замовника, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки

       Учасник зобов’язаний надати Замовнику в складі пропозиції конкурсних торгів довідку в довільній формі,  яка містить відомості про підприємство:а) повну назву учасника, код за ЄДРПОУ;

б) реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

в) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);

д) наявність матеріально-технічної бази та попереднього досвіду надання аналогічних послуг та виконання аналогічних договорів.

  1. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником 
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання шляхом повідомлення замовника в письмовій формі. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.Після відкриття конверта внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється.                        У винятковому випадку на запит комітету з конкурсних торгів Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції конкурсних торгів, не змінюючи її суті.
Розділ IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
  1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

1.1. Спосіб подання пропозицій конкурсних торгів 

 

 

Особисто або поштою

1.2. Місце подання пропозицій конкурсних торгів 14000, м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12 А                   (офіс Чернігівського ВП ЦРМС)
1.3. Кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів              (дата, час) 10 травня 2017 року до 10:00 години за київським часом.Пропозиції конкурсних торгів, отримані Замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
  1. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
2.1. Місце розкриття пропозицій конкурсних торгів 14000, м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12 А                   (офіс Чернігівського ВП ЦРМС)
2.2. Дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів Дата розкриття: о 10:00 год. за київським часом                        10 травня 2017 р.До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань.

Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Представник повинен мати при собі паспорт та документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, тощо).

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

  1. Порядок оскарження дій/бездіяльності Замовника
      Будь-який Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на  адресу Чернігівського відокремленого підрозділу Установи ЦРМС: 14000, м. Чернігів,                                     вул. Святомиколаївська,12 А
Розділ V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
  1. Перелік критеріїв та методики оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію.
      Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

Замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено. Замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено (у кількості не менше 3-х), виходячи із запропонованої ціни.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 2 робочих дні з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

  1. Виправлення арифметичних помилок

 

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів              під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:

– при розбіжності між сумою прописом та в цифрах сума прописом є визначальною;

– якщо результат додавання числових даних не відповідає вказаній сумі, то розглядатися буде вірно виконане складання.

  1. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:1) Учасник:

– не відповідає кваліфікаційним критеріям;

– подав недостовірну інформацію про його відповідність установленим кваліфікаційним вимогам, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі

2) Пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення.

  1. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Замовник відміняє торги у разі:

  • відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів чи послуг;
  • виявлення факту змови учасників;
  • подання для участі у них менше трьох пропозицій конкурсних торгів,
  • якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

  • здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;
  • відбулося скорочення видатків  на  здійснення   закупівлі  товарів, робіт і послуг.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, замовник надсилає всім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення.

Розділ VI. Укладання договору про закупівлю
  1. Терміни укладання договору
      У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.Замовник укладає договір про закупівлю не пізніше ніж через 3 дні з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.
  1. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

 

      Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів                  (у тому числі ціни за одиницю) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного  виконання зобов’язань сторонами.

Договір носить рамковий характер, ціна формується відповідно до наданих послуг.

Загальна вартість договору не може перевищувати:             по лоту 1 – 180000 (сто вісімдесят тисяч) гривень;                  по лоту 2 – 90000 (дев’яносто тисяч) гривень.

  1. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 
      У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.
Додаткова інформація       Запитувані послуги – організація обідів та                    кав-перерв для учасників заходів, у кількості до 100 осіб. Надання послуг передбачене по місту Чернігову та населених пунктах Чернігівської області. Обіди – у закладах громадського харчування в межах пішохідної доступності до 15 хвилин від місця проведення заходу.                  При відсутності таких закладів – за місцем проведення заходу.Організація кави-перерви – за місцем проведення заходу.

 

Додаток №1

до документації конкурсних торгів

 

Форма „Пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.                                                     

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

     ФОРМА “ПРОПОЗИЦІЯ”

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, (назва Учасника),

  1. Повне найменування Учасника:__________________________________________________
  2. Адреса (юридична та фактична)__________________________________________________
  3. Телефон/телефакс_____________________________________________________________

e-mail:_______________________________________________________________________

  1. Керівництво (П.І.Б.)_____________________________________________________________
  2. Код ЄДРПОУ_________________________________________________________________
  3. Форма власності та юридичний статус організації, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація__________________________________________
  4. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури

закупівлі_____________________________________

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі в конкурсних торгах на закупівлю послуг з організації харчування, згідно вимог документації конкурсних торгів.

Вивчивши документацію конкурсних торгів, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції конкурсних торгів за наступними цінами: (Вибирається пункт відповідно лотів, або все – при подачі пропозиції на два лоти)

 

№ п/п Найменування послуги Одиниця виміру

 

Ціна за одиницю, грн., без ПДВ Примітка
1 Вартість обідів з розрахунку на 1 особу- включає салат, перша та друга страви, чай/або/кава/або компот або

– фуршет , що включає 5-7 найменувань закусок, десерт та чай/або/кава/або компот

1 особа Ціна не може перевищувати 120 грн.Бажано навести орієнтовне меню.
2 Вартість кави-перерви  з розрахунку на 1 особу (включає бутерброди, тістечка та/або печиво, цукерки чай/або/кава/або сік/вода) 1 особа Ціна не може перевищувати 60 грн.Бажано навести орієнтовне меню.

 

Послуги надаються (з ПДВ, без ПДВ – вибрати потрібне)

  1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
  2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 60 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
  3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 3 дні з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.
  5. Умови розрахунків: по факту надання послуг.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

 Додаток №2

до документації конкурсних торгів

 

 

Проект Договору

на організацію послуг харчування

м. Черкаси «___» ___________  2017 р.

 

______(НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА)), код в ЄДР _____________- надалі за текстом «Виконавець», в особі _____________, який діє на підставі ______________,  з однієї сторони, та

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41040254) Кудрик Ірина Василівни, який діє на підставі довіреності від 21.12.2016 р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3199, з другої сторони,

далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про таке:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1 Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником щодо надання послуг з організації харчування учасників заходів, укладеним з метою виконання Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

  1. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

2.1. Виконавець зобов’язаний:

– у відповідності з даним Договором надати Замовнику в межах території Чернігівської області послуги з організації харчування (обіди та кави-перервиобирається – тут і надалі – відповідно поданої до лота пропозиції) за попередньо погодженим з Замовником меню;

– обід забезпечується за місцем проведення заходу в межах пішохідної доступності до                    15 хвилин. При відсутності такої можливості забезпечення харчуванням здійснюється за місцем проведення заходу;

– кави-перерви забезпечуються за місцем проведення заходу.

2.2. Замовник зобов’язаний:

– своєчасно приймати надані послуги,

– здійснювати оплату за надання послуг, передбачених цим Договором.

 

  1. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Ціна послуги становить:

– вартість обіду на 1 особу – ________ грн. «у тому числі ПДВ 20 % – сума грн.» або «без ПДВ»(обрати);

Вартість кави-перерви на 1 особу (включно доставка до місця проведення заходу) – ______ грн. «у тому числі ПДВ 20 % – сума грн.» або «без ПДВ»(обрати).

3.2. Оплата послуг здійснюється у строки, погоджені сторонами, але не пізніше 10 робочих днів після підписання Акту наданих послуг.

3.3. Загальна сума договору складається з суми вартості усіх послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником згідно з актами наданих послуг, але не може перевищувати: за обіди –  180000 (сто вісімдесят тисяч) гривень, за кави-перерви – 90000 (дев’яносто тисяч) гривень. Невід’ємною складовою акту є додаток – меню.

  1. ІНШІ УМОВИ

4.1. За невиконання чи неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України, у тому числі сплачують пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості зобов’язання за кожний день прострочення такого зобов’язання.

4.2. Виконавець несе повну відповідальність за якість та безпечність харчування.

4.3. Спори, що виникають із зобов’язань цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди – в судовому порядку за місцезнаходженням Замовника.

4.4. Зміни та доповнення до Договору можуть вноситися за письмовою домовленістю Сторін. Одностороння відмова від виконання зобов’язання та одностороння зміна умов Договору не допускаються.

4.5. Цей Договір може бути розірвано лише за згодою Сторін або при невиконанні однією зі Сторін умов цього Договору (у тому числі грубого (суттєвого) порушення політик та процедур, встановлених у Замовника) за письмовим повідомленням другої Сторони за десять днів до дня розірвання (а у випадках, передбачених політиками Замовника – без дотримання цього терміну).

4.5. Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є – (платником податку на прибуток на загальних підставах/не є платником податку на прибуток/ є платником єдиного податку).

4.6. Умови цього Договору і додаткових угод до нього є конфіденційними та не підлягають розголошенню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. Сторони гарантують одна одній збереження конфіденційності документації, інформації, знань і досвіду, отриманих за цим Договором.

4.7. Сторони відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надають згоду на обробку та використання їхніх персональних даних (персональних даних уповноважених осіб кожної зі Сторін) з метою виконання цього Договору, цивільного (господарського) та податкового законодавства.

 

4.8. Виконавець повідомлений про умови політики щодо обігу інформації, захисту дітей, протидії фінансування тероризму, запобігання корупції та доброчесної поведінки, що встановлені у Замовника, Виконавець підтверджує, що він не має жодного відношення до торгівлі дітьми, неналежного поводження з ними, до фінансування чи сприяння тероризму та/або не належить, не допомагає та не сприяє у діяльності терористичних організацій, дотримується політики протидії хабарництву та не має жодного відношення до виготовлення/поширення/торгівлі мінами.

4.9. Послуги купуються для задоволення потреб Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Покупця оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»: рахунок 26004210391688 в АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК» МФО 320984, код ЄДРПОУ 41040254

4.10. Цей Договір складений у двох оригінальних примірниках українською мовою, по одному для кожної зі Сторін, та має однакову юридичну силу.

  1. СТРОК ДОГОВОРУ

5.1. Цей Договір діє з  ____________  2017 р. до 31 грудня 2017 р., а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору – до повного їх виконання.

 

  1. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ВИКОНАВЕЦЬ ЗАМОВНИК

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

код в ЄДР 40896709,

Місцезнаходження: вул. Велика Житомирська,

буд. 20, м. Київ, 01025, Україна

п/р 26000000004199

в АТ «Укрексімбанк» м. Києва,

МФО 322313

Е-mail: [email protected]

ПІДПИСИ СТОРІН

ДиректорЧернігівського  ВП ЦРМС
                               Кудрик І.В.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю інвентарю, сантехніки для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Конкурс для організацій, які планують впровадження або розвиток контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней

Тендер щодо проведення офлайн тренінгів на тему «Підвищення особистої ефективності та ефективності команди» та/ або «Ефективний тайм менеджмент та управління ресурсами»

FREE ZONE шукає постачальника продуктових наборів

FREE ZONE шукає постачальника гігієнічних наборів

Тендер на закупівлю ІТ обладнання