Закупівля послуг з поточного ремонту приміщення, призначеного для функціонування транзитного центру тимчасового проживання в місті Запоріжжі
Громадська організація «ЙЕС» (далі – «Організатор») оголошує відкритий тендер на закупівлю “Надання послуг з поточного ремонту в приміщенні, що призначене для функціонування транзитного центру тимчасового проживання в м.Запоріжжі” відповідно до Угоди про співпрацю в рамках проєкту RCC2501YES, укладеною між Благодійною організацією «Координаційний гуманітарний центр» та Громадською організацією «ЙЕС». Проєкт під назвою «Транзитний центр у Запоріжжі» фінансується United Nations через Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA).
До участі у відкритому тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу постачання товарів/надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки. У відкритому тендері можуть брати участь міжнародні компанії (нерезиденти України), належним чином зареєстровані відповідно до законодавства своєї країни, з дотриманням вимог цієї процедури закупівлі. Якщо учасник відкритого тендеру є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою, з обов’язковим її перекладом українською мовою.
Детальний опис послуг/товарів, що оголошується, зазначається у вкладенні до оголошення про проведення відкритого тендера.
Дата оголошення відкритого тендера: 24.06.2025.
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 16.07.2025 до 00:00 (за київським часом).
Предмет закупівлі відкритого тендера: Надання послуг з ремонту в приміщенні, що призначене для функціонування транзитного центру тимчасового проживання в м.Запоріжжі.
Центр призначений для тимчасового розміщення осіб, які були евакуйовані з прифронтових територій або постраждали внаслідок обстрілів, зокрема осіб з інвалідністю.
Загальна площа об’єкта: 682,5 м²
Вимоги до предмета закупівлі: у вкладенні до цього оголошення відкритого тендера.
Строк поставки товару/надання послуг: до 20 жовтня 2025 року.
Умови оплати: Оплата за виконані роботи здійснюється переважно за фактом їх завершення та підписання відповідних актів приймання-передачі. У разі необхідності, можлива перша передоплата в межах до 20% від загальної вартості договору.
Запитання щодо відкритого тендеру можуть надсилатися в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 15.07.2025 включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідатимуть умовам, зазначеним Організатором процедури закупівлі цього відкритого тендеру.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару/надання послуги.
Тендерні документи учасника мають бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та в електронному вигляді (скан-копій з оригіналу документу чіткої якості у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу Організатора: [email protected] та обов’язково в копії (СС) [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_ Послуги з ремонту транзитного центру в Запоріжжі_назва учасника» до 16.07.2025 до 00:00 (за київським часом). Всі тендерні пропозиції, отримані Організатором після кінцевого терміну їх подання, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця відкритого тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій відповідно до умов, визначених у даному відкритому тендері.
Організатор тендеру відхиляє тендерну пропозицію учасника у наступних випадках:
- учасник тендеру є суб’єктом конфлікту інтересів;
- учасник не вказав дійсних фактів або неправильно витлумачив інформацію, що вимагається даним тендером, або несвоєчасно надав таку інформацію чи не надав необхідних документів, що вимагаються даним тендером як умова участі в тендері;
- учасник не відповідає вимогам, визначеним даним тендером (наданих документів, предмету закупівлі або специфікації товарів/послуг/робіт).
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження:
З переможцем тендеру укладається договір. Якщо переможець тендеру не надасть заповнений зі свого боку договір протягом 5 днів з моменту повідомлення про результати тендеру, організатор може укласти договір з іншим учасником тендеру, який запропонував найкращу ціну та його пропозиція відповідає вимогам цього тендеру, що буде вважатися переможцем тендеру.
Переговори з учасником тендеру не допускаються, пропозиції не можуть бути змінені, договір має бути підписаний з переможцем тендеру на тих самих умовах, що зазначені в оголошенні про проведення відкритого тендеру та в пропозиції переможця тендеру.
Учасник цієї процедури закупівлі (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам, зазначеним організатором.
Учасник відкритого тендеру, надсилаючи документи для участі у цій процедурі закупівлі, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, а також повністю відповідають вимогам, викладеним організатором в оголошенні про проведення відкритого тендера, а також, що організатор не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Вкладення щодо проведення відкритого тендера:
- Вимоги до предмета закупівлі
З питань, пов’язаних з процедурою закупівель, звертатись на електронну пошту [email protected]