Відкритий тендер із закупівлі автомобільних рекламних моніторів у кількості 8 одиниць (включно встановлення та пусконалагоджувальні роботи)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender(4)
Відкритий тендер із закупівлі автомобільних рекламних моніторів у кількості 8 одиниць (включно встановлення та пусконалагоджувальні роботи)

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг

«ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка» в рамках грантового проекту «Впровадження інноваційних сумісних механізмів інформування населення у Авдіївській та Очеретинській територіальних громадах», що реалізується в межах  Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримкиурядів Данії, Швейцарії та Швеції (Грантова Угода №RPP/2021/09/113/DR), оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів/послуг.

Дата оголошення про тендер: 24.11.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 07.12.2021 р.  23:59

Предметом закупівлі є товари/ послуги, а саме (детально вказуєте найменування товарів або послуг з усіма характеристиками): 

Лот 1 Автомобільний рекламний монітор у кількості 8 одиниць (включно встановлення та пусконалагоджувальні роботи).

Характеристики:

  1. Рекламний монітор у металевому корпусі, прикритий загартованим склом, з кронштейном для кріплення.
  2. Діагональ 21,5”
  3. Габаритні розміри з урахуванням кронштейна не більше:

Висота – 310 мм,

Ширина – 520 мм,

Глибина – 80 мм.

  1. Живлення від автомобільної мережі 24B.
  2. Затримка подачі напруги на пристрій до 40 секунд.
  3. Оперативна пам’ять програвача – не менше 2Gb, вбудований накопичувач – не менше 8GB, процесор 4 ядра.
  4. Підтримка відтворення роликів Full HD з роздільною здатністю 1920*1080.
  5. Підтримка відтворення зображень, з налаштуванням тривалості показу.
  6. Підтримка контейнерів avi, mp4, mkv, m2ts, mov, wmv.
  7. Автоматичний запуск програвача під час увімкнення.
  8. Безшовне відтворення при зміні роликів.
  9. Автоматичне завантаження у внутрішню пам’ять, при підключенні USB накопичувача з роликами.
  10. Можливість централізованого керування моніторами через мережу.
  11. Можливість завантаження роликів через мережу WiFi.
  12. Колір – чорний.
  13. Кронштейн кріплення до монітора не менше ніж у 4 точках

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 календарних днів від дати підписання Договору поставки.або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м.Авдіївка, вул. Молодіжна буд.5.

Закупівлі в межах проєкту здійснюються без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерну пропозицію, заповнену за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору постачання товару;
  6. Паспорт товару (якщо необхідно);
  7. Ліцензію (якщо необхідно);
  8. Гарантійний талон, гарантія не менше ___ (якщо необхідно);
  9. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання товарів/надання послуг та умови постачання/надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. Адресою [email protected] до 06.12.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником  до 07.12.2021 року   23:59

  1. на електронні адреси [email protected] та [email protected]   із зазначенням у темі «Вікритий тендер Грантова Угода_ RPP/2021/09/113/DR назва учасника»,
  2. організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: м.Авдіївка, Донецька обл., нова пошта склад 3, Пушкарьов Ігор Дмитрович, +380660292613 у строк до 13.12.2021 року    23:59

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після   23:59 години 07.12.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 08.12.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Керівник «ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка»              Пушкарьов І.Д.

Телефон: +380660292613

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_______________________(повне найменування постачальника)_____________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м ХХХХХ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію «ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка»_________________ щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)____________________, згідно з вимогами, висунутими «ГО ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка»________________ згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги «ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари «ГО Професійні інноваційні креативні ідеї міста Авдіївка» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після постачання товару/послуги.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________
 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курси, навчальний візит до Швеції та конкурс грантів - Старт проєкту CAFU

Відбір організації для збору даних щодо впровадження нових/недостатньо поширених лікарських засобів та медичних виробів з профілактики ВГС серед ЛВІН

Конкурс на послуги перевезення вантажів автомобільним транспортом (Дніпропетровська, Запорізька обл)

Послуги Digital Assessment Implementer (Eurasia Foundation)

Тендер на закупівлю комп’ютерного обладнання

Тендер на закупівлю меблевих виробів