Відкритий конкурс на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році (Чернігівська область)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pf33111215

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році (Чернігівська область)

Оголошення відкритого конкурсу на закупівлю послуг

з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році

 

Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році. Орієнтовний обсяг тиражування 84,0 тис. екземплярів, орієнтовний обсяг виготовлення матеріалів (блокноти, брошури, папки для паперів, ручки) для 4,2 тис. осіб.

Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1700 16 березня 2018 року до Чернігівського ВП ЦРМС (м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А) із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році».

Оскільки послуги замовляються юридичною особою, пропозиції від ФОП 1-ї, 2-ї та 4-ї групи спрощеної системи оподаткування не приймаються.

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (фізичної особи-підприємця) або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з Реєстру платників ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ);
  • витягу з реєстру платників єдиного податку (за умови подання пропозиції фізичною особою-підприємцем);
  • наказу про призначення керівника (при поданні пропозиції юридичною особою);
  • довіреності, за умови що пропозиція подається не уповноваженою на підпис особою.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

  • Проекту Договору на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році, засвідчений підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження потенційного виконавця послуг на викладені у Договорі умови.

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10 місяців.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «термін виконання замовлення» та «можливість доставки друкованої продукції». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Про результати відкритого конкурсу буде повідомлено після 0900 26 березня 2018 року.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Ірина Кудрик, тел. (067) 618-0148, Олена Муравйова, тел. (050) 334-3572, Дмитро Шумар, тел. (063) 386-1341.

 

 

Додаток 1

до Оголошення відкритого конкурсу

на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса:

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку виготовлення друкованої продукції

_______ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною вартістю:

Назва та параметри матеріалу

 
  1. Тиражування матеріалів:
 
  • Специфікація на тиражування: папір: А4, 80 г/м2; друк: 1+0, наклад: 500 арк.
 
  • Специфікація на тиражування: папір: А4, 80 г/м2; друк: 4+0, наклад: 500 арк.
 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

  1. Виготовлення блокнотів.

Специфікація на виготовлення блокнотів: Формат: А5. 50 аркушів.

Внутрішній блок: Папір: офсетний, 120 г/м2. Друк: 1+0. Скріплення: синя пружина по короткій стороні.

Обкладинка: Картон: односторонній, 300 г/м2. Друк: 4+0. Ламінація: матова, 1+0, наклад 500 екз.

 

__________ грн./екз.

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

  1. Виготовлення брошур.

Специфікація на виготовлення брошур:

Формат видання: А5. Об’єм: 40 сторінок.

Внутрішній блок: Папір: крейдований матовий, 150 г/м2. Друк: 4+4. Захисний лак: матовий, 1+1. Скріплення: 2 скоби.

Обкладинка: Папір: крейдований матовий 200 г/м2. Друк: 4+4. Ламінація: матова, 1+0. Захисний лак: матовий, 0+1. УФ лак: вибірковий, 1+0, наклад 200 екз.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

  1. Виготовлення папок для паперів.

Специфікація на виготовлення папок із кишенею, що складається:

Формат: 220 х 305 мм. Картон 300 г/м2. Друк: 4+0. Захисний лак. Ламінація: матова, 1+0. Лакування: вибірковий УФ лак, 1+0.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

  1. Виготовлення ручок з логотипом (написом)

 

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Замовник можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою (у разі наявності )

підпис

 

 

 

 

Додаток 2 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році

 

ДОГОВІР № _____
на закупівлю послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у 2018 році

м. Чернігів                                                                                                             «___» ___________  2018 р.

___________________________, іменований (далі – Виконавець), запис в ЄДР про проведення державної реєстрації _________ номер запису: __________, код ЄДРПОУ/РНОКПП ________________,  платник єдиного податку – _ група/платник    податку ___________, /
не є платником ПДВ, в особі ___________, який діє на підставі __________, з однієї сторони, та

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41040254) Кудрик Ірини Василівни, яка діє на підставі довіреності від 21.12.2016 р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3199, з другої сторони, далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про таке::

 

  1. Предмет Договору

1.1. Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником по виконанню послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів за кількістю і у терміни згідно замовлень.

1.2. В разі зміни технології виробництва, назви, вартості або характеристик замовлених матеріалів, Сторони підписують  Додаткові угоди.

1.3. Цей Договір укладений з метою забезпечення здійснення Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

 

  1. Зобов’язання сторін

2.1. Замовник зобов’язаний:

2.1.1. надавати Виконавцю відповідно оформленні та затвердженні гарантійні листи, зразки та електронні макети матеріалів  не пізніше чим за 5 днів до кінцевої дати їх виготовлення;

2.1.2. приймати надані послуги за Актом та здійснювати оплату відповідно до умов даного Договору.

2.2. Виконавець зобов’язаний:

2.2.1. у відповідності з даним Договором надати Замовнику своєчасно, якісно та у повному обсязі послуги з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів, вказаних Замовником у Специфікаціях – додатках до цього Договору;

2.2.2. повторно та за власний рахунок надати послуги з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів у разі випуску браку, в частині виявленого браку, згідно підписаного Сторонами Дефектного акту або незалежного експертного висновку;

2.2.3. здійснити доставку виготовлених матеріалів за місцем знаходження Чернігівського ВП ЦРМС за адресою: вул. Святомиколаївська, 12-А, м. Чернігів.

 

  1. Порядок оплати та приймання наданих послуг

3.1. Загальна сума договору складається з суми вартості усіх послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником згідно з актами наданих послуг за наступними вартісними показниками:

Назва та параметри матеріалу

Ціна

  1. Тиражування матеріалів:
 
  • Специфікація на тиражування: папір: А4, 80 г/м2; друк: 1+0, наклад: 500 арк.
 
  • Специфікація на тиражування: папір: А4, 80 г/м2; друк: 4+0, наклад: 500 арк.
 
  1. Виготовлення блокнотів.

Специфікація на виготовлення блокнотів: Формат: А5. 50 аркушів.

Внутрішній блок: Папір: офсетний, 120 г/м2. Друк: 1+0. Скріплення: синя пружина по короткій стороні.

Обкладинка: Картон: односторонній, 300 г/м2. Друк: 4+0. Ламінація: матова, 1+0, наклад 500 екз.

 

__________ грн./екз.

  1. Виготовлення брошур.

Специфікація на виготовлення брошур:

Формат видання: А5. Об’єм: 40 сторінок.

Внутрішній блок: Папір: крейдований матовий, 150 г/м2. Друк: 4+4. Захисний лак: матовий, 1+1. Скріплення: 2 скоби.

Обкладинка: Папір: крейдований матовий 200 г/м2. Друк: 4+4. Ламінація: матова, 1+0. Захисний лак: матовий, 0+1. УФ лак: вибірковий, 1+0, наклад 200 екз.

 
  1. Виготовлення папок для паперів.

Специфікація на виготовлення папок із кишенею, що складається:

Формат: 220 х 305 мм. Картон 300 г/м2. Друк: 4+0. Захисний лак. Ламінація: матова, 1+0. Лакування: вибірковий УФ лак, 1+0.

 
  1. Виготовлення ручок з логотипом (написом)
 

 

3.2. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після надання послуг з тиражування та виготовлення (друку) матеріалів протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання матеріалів.

3.3. Виконання зобов’язань за цим Договором підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку.

 

  1. відповідальність Сторін

4.1. За прострочення надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості ненаданих в строк послуг за кожний день прострочення.

4.2. За необґрунтовану відмову, ухилення або прострочення оплати наданих послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості невиконаного зобов’язання за кожний день прострочення.

4.3. Замовник може (повністю або частково) відмовитися від прийняття й оплати згідно з цим Договором послуг у разі надання послуг неналежної якості та/або з затримкою їх надання. 

Ризик випадкового знищення та/або псування матеріалів переходить від Виконавця до Замовника у момент передачі матеріалів.

4.4. Замовник гарантує, що усі текстові, графічні, фото- та інші матеріали, публікуються, тиражуються та розповсюджуються відповідно до вимог діючого законодавства, з дозволу авторів або осіб, яким належать авторські права на такі матеріали.

4.5. Виконавець не несе відповідальності за зміст, достовірність й відповідність вимогам діючого законодавства матеріалів Замовника, що містяться у виготовлених відповідно до цього Договору матеріалах.

4.6. У випадку порушення авторських прав, що пов’язане з тиражуванням та виготовленням (друком) матеріалів, Замовник самостійно несе відповідальність за такі порушення.

 

  1. Інші умови

5.1. Сторони не несуть відповідальності, передбаченої в розділі 4 цього Договору, якщо неможливість виконання ними умов Договору наступила в силу форс-мажорних обставин (в т.ч. стихійного лиха, військових дій, інших обставин), які знаходяться поза межами впливу Сторін, що виникли після укладення Договору. Настання форс-мажорних обставин на території України засвідчує Торгово-промислова палата України та/або інші уповноважені на це органи. При цьому, строк виконання зобов’язань змінюється відповідно до часу дії таких обставин та їх наслідків. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов’язків через форс-мажорні обставини, повинна сповістити іншу Сторону про виникнення та припинення дії цих обставин.

5.2. У всьому, що не передбачено цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством.

5.3. Сторони прикладають максимальні зусилля, щоб усунути виникаючі розбіжності шляхом переговорів. При неможливості усунення розбіжностей шляхом переговорів, Сторони звертаються в суд за місцем знаходження Замовника.

5.4. Сторони передають одна одній право на включення персональних даних, які будуть використовуватися в процесі виконання цього Договору, до бази персональних даних кожної Сторони, на обробку таких персональних даних кожною Стороною (уповноваженою особою Сторони) та передачу таких персональних даних третім особам виключно з метою реалізації предмету та цілей цього Договору.

5.5. Усі умови цього Договору є конфіденційними та не можуть бути розголошені третім особам без письмової згоди іншої Сторони.

5.6. Цей Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства. Визнання окремої частини чи положення цього Договору недійсною не тягне втрати чинності усього Договору у цілому.

5.7. Всі зміни, доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовій формі й підписані обома Сторонами.

5.8. Послуги надаються для задоволення потреб Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата може проводитись з поточного банківського рахунку Чернігівського  відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (вул. Святомиколаївська, 12-А, м. Чернігів, 14000 ): код ЄДРПОУ – 41040254, рахунок 26004210391688 в АТ «Прокредит Банк», м. Київ, Україна, МФО 320984.

5.9. Виконавець ознайомлений та зобов’язується дотримуватися приписів Правил доброчесної поведінки та Інформаційної пам’ятки, затверджених Замовником.

5.10. Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є платником єдиного податку (зазначається група оподаткування)/або зазначається інше, вказується інформація щодо сплати ПДВ.

 

  1. Строк дії Договору

6.1. Цей Договір набирає чинності в день його підписання обома Сторонами і діє до  31.12.2018 р., а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії Договору – до повного їх виконання.

6.2. Сторони мають право у будь-який час відмовитися від цього Договору у повному обсязі.
Про таку відмову одна Сторона повідомляє іншу Сторону не менше ніж за 14 календарних днів до дня розірвання цього Договору.

6.3. Цей Договір складено в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

6.4. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміну будь-яких реквізитів та/або контактних даних, які мають значення для виконання цього Договору, протягом 10 (десяти) днів від дати настання таких змін у відповідної Сторони.

 

  1. адреси ТА підписи Сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

ФОП/Юр. особа    

______________________

Адреса: ____________

 

р/рахунок _______________

в  _______________________

МФО _________        

ІПН/ЄДРПОУ _____________

тел./факс ___________

Електронна пошта: ___________

 

ЗАМОВНИК:

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

код в ЄДР 40896709,

Місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна

п/р 26000210391433

в АТ «ПроКредит Банк» м. Києва,

МФО 320984

тел. 067-617-71-45

Електронна пошта: [email protected]

 

 

ФОП/Юр. особа

 

 

_____________________

м.п. (за наявності)

 

Директор

Чернігівського ВП ЦРМС

                                                                       _____________________ І.В. Кудрик

                             м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на отримання цільової благодійної допомоги (міні-грантів) «Підтримка ініціатив спільнот в Україні / Survivor and community-led crisis response (SCLR) in Ukraine»

Проєктний менеджер/-ка з провадження курикулуму старшої профільної школи до savED

Запит на надання цінових пропозицій на постачання професійного обладнання для харчової промисловості

Закупівля програмного забезпечення комп’ютерної діагностики для інтерпретації рентгенівських знімків грудної клітки

Тендер на закупівлю офісних контейнерів

Східний Варіант оголошує набір на Школу журналістики рішень для медійників з прифронтових територій