Відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ternopil LGDC

Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення по вул. Кульчицької, 2а (2-й поверх) у м. Тернополі  на 2018 рік. Детальна інформація про конкурс, інструкції та вимоги для учасників, форми подання пропозиції наведені нижче. 

Пропозиції подаються за київським часом до 12:00 години 09 лютого 2018 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу [email protected] із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення».

  1. Інформація про Замовника:

1.1. Повне найменування: Установа  «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу  (надалі – Відокремлений підрозділ)

1.2. Місцезнаходження 46000, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)

1.3. Координати для зворотного зв’язку:  Якимук Наталя  (тел.097 4389291), Ревуцька Наталя (067 8148809).

  1. 2. Інформація про предмет закупівлі: надання послуг з прибирання приміщення по вулиці О.Кульчицької 2а, 2 поверх у м. Тернополі на 2018 рік.
  2. 3. Процедура закупівлі: відкритий конкурс.
  3. 4. Пропозиція Учасника повинна містити:

1)  пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності  додатку до  оголошення;

2) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

3) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

4) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

5) довідку в довільній формі про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

6) довідку в довільній формі про наявність/відсутність податкової заборгованості Учасника (для юридичних осіб);

7) копію паспорта та індивідуального податкового номеру, довідка з ДФС про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців).

Пропозиція та зазначені вище документи подаються завірені підписом та печаткою Учасника (за наявності). Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі. 

Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на товари (послуги, вироби) запропоновані на конкурс та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

  1. 5. Умови оплати: безготівкова форма оплати по факту надання послуги у національній валюті.
  2. 6. Спосіб надання послуг: протягом 2018 року.
  3. Визначення переможця проводиться Замовником до 5 робочих днів з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «вартість послуги». Про результати конкурсу буде повідомлено Учасників протягом 3-х робочих днів з дати визначення переможця.
  4. Відхилення конкурсної пропозиції.

Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:

1) Учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, який має записи про порушення процедури банкрутства, наявність податкової заборгованості, який є пов’язаною особою із Замовником, який мають реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;

2)  подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.

Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення.

  1. Строк дії пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.
  2. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством. 

 

Додаток 

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція  № ____ від________2018 року»

 ________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з прибирання приміщення по вулиці О.Кульчицької 2а, 2 поверх у м. Тернополі  на 2018 рік,  відповідно до вимог, які запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

            Вивчивши  вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника  на таких умовах:

 

Прибирання

 офісного приміщення

 площею   275,8 м. кв.

 з терасою площею 12,4 м.кв.

за адресою вул. О.Кульчицької, 2а (2-й поверх),

м. Тернопіль, в тому числі:

Вартість разового прибирання,  в грн.

(вказати з ПДВ або без ПДВ

(у випадку не застосування))

1

  • сухе протирання пилу
  • миття санвузла
  • виніс сміття
  • миття посуду
  • підливання квітів
  • вологе прибирання

 

 

 

  1. Погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір із Замовником відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції.

Строк дії пропозиції становить __ місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.

Повне найменування Учасника ________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _______________________________________

Телефон/факс_______________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _______________________________

Код ЄДРПОУ______________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства ____________________________________________________________________

Банківські реквізити___________________________________________________

 

 

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

«__»_________2018 рік  __________________              __________________

            (дата)                                                       (посада, ПІБ)                                           (підпис, м.п.)                   

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю інвентарю, сантехніки для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Конкурс для організацій, які планують впровадження або розвиток контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней

Тендер щодо проведення офлайн тренінгів на тему «Підвищення особистої ефективності та ефективності команди» та/ або «Ефективний тайм менеджмент та управління ресурсами»

FREE ZONE шукає постачальника продуктових наборів

FREE ZONE шукає постачальника гігієнічних наборів

Тендер на закупівлю ІТ обладнання