Відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році (Чернігівська область)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pf33111215

Оголошення відкритого конкурсу на закупівлю послуг

з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році

 

Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році, що виконується в приміщенні Чернігівського ВП ЦРМС (м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А).

Прибирання щоденне та здійснюється в робочий час. Площа офісного приміщення складає 294,0 кв.м, орієнтовна площа прибудинкової території – 50 кв.м.

Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1000 09 березня 2018 року до Чернігівського ВП ЦРМС (м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А) із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році».

Оскільки послуги замовляються юридичною особою, пропозиції від ФОП 1-ї, 2-ї та 4-ї групи спрощеної системи оподаткування не приймаються.

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, що є юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, повинна складатися з:

  • повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (фізичної особи-підприємця) або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з Реєстру платників ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ);
  • витягу з реєстру платників єдиного податку (за умови подання пропозиції фізичною особою-підприємцем);
  • наказу про призначення керівника (при поданні пропозиції юридичною особою);
  • довіреності, за умови що пропозиція подається не уповноваженою на підпис особою.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

  • Проекту Договору на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році, засвідчений підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження потенційного виконавця послуг на викладені у Договорі умови.

У разі подання пропозиції фізичною особою, пакет документів складається з:

1)  повністю заповненої та підписаної фізичною особою комерційної пропозиції (додаток 1);

2)  копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру;

3)  Проекту Договору на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році, засвідчений підписом, що є підтвердженням погодження потенційного виконавця послуг на викладені у Договорі умови.

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10 місяців.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг» та «якість послуг». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Про результати відкритого конкурсу буде повідомлено після 0900 12 березня 2018 року.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Ірина Кудрик, тел. (067) 618-0148, Олена Муравйова, тел. (050) 334-3572, Дмитро Шумар, тел. (063) 386-1341.

 

 

Додаток 1

до Оголошення відкритого конкурсу

на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ (ІПН)

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення (народження)

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса:

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг з прибирання

_______ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною вартістю:

Назва та параметри послуг

 

Прибирання приміщення офісу площею 294,0 кв.м, що включає надання щоденних послуг, крім вказаних у п. в), які здійснюються щотижнево:

 

а) прибирання пилу з усіх робочих поверхонь;

б) миття підлоги;

в) миття вікон, підвіконь та дверей, скляних поверхонь в Офісі;

г) миття посуду;

ґ) натирання меблів;

д) чищення сантехнічного обладнання та побутової техніки (устаткування): чайника, мікрохвильової печі, холодильника, машини для приготування кави, кулера для нагрівання (охолодження) питної води;

е) поповнення витрачених засобів гігієни (серветок, туалетного паперу, миючих засобів);

є) виніс сміття з Офісу;

Прибирання прибудинкової території, що включає територію 50,0 кв.м та надання щоденних послуг:           

 

а) прибирання тераси;

б) постійне утримання прибудинкової території Офісу в чистоті, систематичне очищення її від піску, сміття, тари, опалого листя, очищення прибудинкової території Офісу від снігу та криги.

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Замовник можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою (у разі наявності )

підпис

 

 

 

Додаток 2 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території у 2018 році

 

ДОГОВІР № ___

про надання послуг з прибирання приміщення офісу та прибудинкової території

 

м. Чернігів                                                                                                  ___ __________ 2018 р.

 

___________________________, іменований (далі – Виконавець), запис в ЄДР про проведення державної реєстрації _________ номер запису: __________, код ЄДРПОУ/РНОКПП ________________,  платник єдиного податку – _ група/платник    податку ___________, /
не є платником ПДВ, в особі ___________, який діє на підставі __________, з однієї сторони, та

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41040254) Кудрик Ірини Василівни, який діє на підставі довіреності від 20.12.2016 р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3199, з другої сторони, далі разом по тексту Договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1 Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником щодо надання послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісу Чернігівського ВП ЦРМС та прибудинкової території, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А, загальною площею: 294 кв. м. (далі – Офіс).

Перелічені послуги включають:

а) прибирання пилу з усіх робочих поверхонь;

б) миття підлоги;

в) миття вікон, підвіконь та дверей, скляних поверхонь в Офісі;

г) миття посуду;

ґ) натирання меблів;

д) чищення сантехнічного обладнання та побутової техніки (устаткування): чайника, мікрохвильової печі, холодильника, машини для приготування кави, кулера для нагрівання (охолодження) питної води;

е) поповнення витрачених засобів гігієни (серветок, туалетного паперу, миючих засобів);

є) прибирання сміття з Офісу;

ж) прибирання тераси;

з) постійне утримання прибудинкової території Офісу в чистоті, систематичне очищення її від піску, сміття, тари, опалого листя, очищення прибудинкової території Офісу від снігу та криги.

1.2. Послуги надаються Виконавцем щоденно (у робочі дні) у робочий час, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку Чернігівського ВП ЦРМС. Конкретний час прибирання визначається Сторонами усно.

1.3. Виконавець несе персональну відповідальність за шкоду, яка може бути заподіяна його здоров’ю внаслідок порушення правил техніки безпеки чи порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, які діють у Замовника.

1.4. Договір складений з метою забезпечення виконання Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

 

 

  1. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

2.1. Виконавець зобов’язаний:

- обережно та дбайливо ставитись до майна, розташованого у Офісі Замовника;

- якісно, своєчасно та в повному обсязі надавати Замовнику послуги, визначені цим Договором;

- забезпечувати збереження документів та речей, розташованих (наявних) в Офісі, до яких Виконавець одержує доступ у зв’язку із виконанням цього договору;

- забезпечувати конфіденційність інформації, яка може стати йому відомою у зв’язку із виконанням цього Договору;

- дотримуватись Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил техніки безпеки, які діють у Замовника.

Виконавець несе повну відповідальність за винне (у тому числі з необережності) псування (знищення, втрату) матеріальних цінностей, розташованих в Офісі, розголошення інформації, яка стосується Замовника та  може стати відомою Виконавцеві (у тому числі випадково) під час виконання цього Договору.

2.2. Замовник зобов’язаний:

- своєчасно приймати надані послуги, не допускаючи невмотивованої відмови від їх прийняття;

- здійснювати оплату за надання послуг, передбачених цим Договором.

 

  1. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Ціна послуги становить: ________________________ гривень (прописом) на місяць.

3.2. Оплата послуг здійснюється Замовником щомісячно на підставі акту наданих послуг у строк до 5 числа місяця, наступного за місяцем, у якому надавалася послуга, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.

3.3. Загальна сума договору складається з вартості усіх послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником згідно з актами наданих послуг.

 

  1. ІНШІ УМОВИ

4.1. За невиконання чи неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

4.2. Спори, що виникають із зобов’язань цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди – в судовому порядку за місцезнаходженням Замовника (м. Київ).

4.3. Зміни та доповнення до Договору можуть вноситися за письмовою домовленістю Сторін. Одностороння відмова від виконання зобов’язання та одностороння зміна умов Договору не допускаються.

4.4. Цей Договір може бути розірвано лише за згодою Сторін або при невиконанні однією зі Сторін умов цього Договору (у тому числі грубого (суттєвого) порушення політик та процедур, встановлених у Замовника) за письмовим повідомленням другої Сторони за десять днів до дня розірвання (а у випадках, передбачених політиками  Замовника – без дотримання цього терміну).

4.5. Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є ____________________________________________.

4.6. Умови цього Договору і додаткових угод до нього є конфіденційними та не підлягають розголошенню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. Сторони гарантують одна одній збереження конфіденційності документації, інформації, знань і досвіду, отриманих за цим Договором. Виконавець ознайомлений та зобов’язується дотримуватися приписів Правил доброчесної поведінки та Інформаційної пам’ятки, затверджених Замовником.

4.7. Сторони відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надають згоду на обробку та використання їхніх персональних даних (персональних даних уповноважених осіб кожної зі Сторін) з метою виконання цього Договору, цивільного (господарського) та податкового законодавства.

4.8. Виконавець повідомлений про умови політики щодо обігу інформації, захисту дітей, протидії фінансування тероризму, запобігання корупції та доброчесної поведінки, що встановлені у Замовника, Виконавець підтверджує, що він не має жодного відношення до торгівлі дітьми, неналежного поводження з ними, до фінансування чи сприяння тероризму та/або не належить, не допомагає та не сприяє у діяльності терористичних організацій, дотримується політики протидії хабарництву та не має жодного відношення до виготовлення/поширення/торгівлі мінами.

4.9. Послуга постачається для задоволення потреб Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (вул. Святомиколаївська, 12-А, м. Чернігів, 14000): код ЄДРПОУ – 41040254, рахунок 26004210391688 в АТ «Прокредит Банк», м. Київ, Україна, МФО 320984.

4.10. Цей Договір складений у двох оригінальних примірниках українською мовою, по одному для кожної зі Сторін, та має однакову юридичну силу.

 

  1. СТРОК ДОГОВОРУ

5.1. Цей Договір діє з ________________________ 2018 р. до 31 грудня 2018 р., а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору – до повного їх виконання.

 

 

  1. адреси ТА підписи Сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

ФОП/Юр. особа    

______________________

Адреса: ____________

 

р/рахунок _______________

в  _______________________

МФО _________        

ІПН/ЄДРПОУ _____________

тел./факс ___________

Електронна пошта: ___________

 

ЗАМОВНИК:

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

код в ЄДР 40896709,

Місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна

п/р 26000210391433

в АТ «ПроКредит Банк» м. Києва,

МФО 320984

тел. 067-617-71-45

Електронна пошта: [email protected]

 

 

ФОП/Юр. особа

 

 

_____________________

м.п. (за наявності)

 

Директор

Чернігівського ВП ЦРМС

                                                                       _____________________ І.В. Кудрик

                             м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з розміщення відеоролика в потягах Інтерсіті та в метро Києва і Харкова

Тендер на реалізацію міні-проєктів, що розроблені в межах КЗВ «Навчаємось жити у громаді»

Конкурс грантів у сфері відновлення житла/надання притулку та захисту ВПО та місцевого населення Харківської, Дніпропетровської та Полтавської областей від Helvetas Swiss Intercooperation

Тендер на закупівлю матеріалів для проведення ремонтних робіт

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

Закупівля інтерактивних панелей з корекційними програмами для забезпечення Day care Centers та Family friendly spaces в Одеській та Миколаївській областях