Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення у 2018 році

Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення у 2018 році.

Пропозиції (скан-копії) необхідно надсилати на електронну адресу: [email protected] із темою листа: «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення» в термін до 26 січня 2018 року.

 Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 12 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 12  місяців.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «якість надання послуги». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Додаткова інформація

  1. Режим роботи підприємства: робочі дні з 9:00 до 18:00 .
  2. Режим обслуговування:

а) час основного прибирання: з 9.00 до 11.00 або з 13.00 до 15:00

б) час оперативного прибирання: за погодженням за 1 (один) день;

  1. Площа: 266,1 кв.м.
  2. Кількість санвузлів: (2 унітаза, 2 раковини).
  3. Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням вартості інвентарю, дезінфікуючих, миючих та інші витратних засобів і матеріалів, що використовуються для надання послуг, сплату податків, зборів, інших платежів, оплату праці працівників та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням Договору.

 Строк розгляду пропозицій учасників – протягом 5 робочих днів з дня остаточного подання пропозицій.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Тетяна Петренко (тел. 0950127063, 0676183911), Вікторія Корецька (тел. 0954518365).

 

 

 

Додаток 1 до

оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з організації комплексного прибирання офісного приміщення у 2018 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід аналогічної роботи

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення  у 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору (зразок у Додатку 2) за наступною вартістю:

 Комплекс послуг по прибиранню включає:

 

Вартість, без ПДВ

  • промітання полів з твердим покриттям – 2 рази на тиждень;
  • вологе прибирання підлоги – 2 рази на тиждень;
  • повне миття санвузла, 2 раковин, 2 унітази – 2 рази на тиждень;
  • промітання сходів з твердим покриттям – 2 рази на тиждень;
  • вологе прибирання сходів з твердим покриттям – 2 рази на тиждень;
  • вологе прибирання плінтусів – 1 раз на місяць;
  • миття стін та дверей у санвузлі – один раз на місяць;
  • протирання від пилу меблеві поверхні та підвіконня – 2 рази на тиждень;
  • натирання поліролем меблів, зокрема полірування хромованих поверхонь один раз на 2 місяці (стільців, кранів і т.ін.) ;
  • винесення сміття та заміна мішків для сміття – 2 рази на тиждень;
  • миття скляних перегородок внутрішніх, радіаторів опалення, вимикачів світла – один раз на півроку, поточне миття по забрудненню;
  • миття скла на вікнах ззовні приміщення, що відкриваються з середини – 2 рази на рік за домовленістю в залежності від забруднення та температури вуличного повітря;
  • миття холодильника – 1 раз на місяць;
  • прибирання павутиння та видалення забруднень на стінах – за необхідності.
 

 Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

  1. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  2. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата ____________________

 

________________                                                                       ПІБ посада уповноваженої особи Учасника підпис                                                                        (завірено печаткою, у разі її наявності)

 

 

   


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та інструментів для проведення молодіжного обміну

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні