Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ternopil LGDC

Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік. Детальна інформація про конкурс, інструкції та вимоги для учасників, форми подання пропозиції наведені нижче.

Пропозиції подаються за київським часом  до 12:00 години 09 лютого 2018 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу [email protected] із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік» із зазначенням Лот 1 та/або Лот 2.

  1. Інформація про Замовника:
    1.1. Повне найменування: Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу (надалі – Відокремлений підрозділ)
    1.2. Місцезнаходження 46000, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)

1.3. Координати для зворотного зв’язку:  Якимук Наталя  (тел.097 4389291), Ревуцька Наталя (067 8148809).

2. Інформація про предмет закупівлі: надання послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік:

Лот 1 – надання послуг з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (кава-перерва);

Лот 2 – надання послуг з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (обід).

  1. Процедура закупівлі: відкритий конкурс.
  2. Пропозиція Учасника повинна містити:

1)  пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог додатків до цього оголошення;

2) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

3) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

4) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

5) довідку в довільній формі про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

6) довідку в довільній формі про наявність/відсутність податкової заборгованості Учасника (для юридичних осіб);

7) копію паспорта та індивідуального податкового номеру, довідка з ДФС про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців).

Додаткова вимога від Замовника до предмету закупівлі з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (обід) (Лот 2) – піша доступність від Замовника до закладу Учасника повинна бути не більше 15 хв.

Пропозиція та зазначені вище документи подаються завірені підписом та печаткою Учасника (за наявності). Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі. 

Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на товари (послуги) запропоновані на конкурс та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

  1. Умови оплати: безготівкова форма оплати по факту надання послуги у національній валюті.
  2. Спосіб надання послуг: протягом 2018 року.
  3. Визначення переможця проводиться Замовником до 5 робочих днів з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «вартість послуги». До уваги будуть братиметься для учасників по Лоту 2 – піша доступність. Про результати конкурсу буде повідомлено Учасників протягом 3-х робочих днів з дати визначення переможця.
  4. Відхилення конкурсної пропозиції.

Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:

1) Учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, який має записи про порушення процедури банкрутства, наявність податкової заборгованості, який є пов’язаною особою із Замовником, який мають реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;

2)  подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.

Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення.

  1. Строк дії пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.
  2. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством.

 Додаток 1

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція  № ____ від________2018 року»

 ________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік,  а саме: надання послуг з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (кава-перерва) (Лот 1), відповідно до вимог, які запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

 

Вивчивши  вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника  на таких умовах:

№ з/п

Найменування послуги

Ціна послуги

 з розрахунку на 1 особу

(вказати з врахування ПДВ або без ПДВ (у випадку не застосування)

1

Каво-пауза стандартна

(за місцем знаходження Замовника)

-кава натуральна

-чай пакетований

-молоко/вершки

-випічка

-цукерки

-мінеральна вода

*вартість вказати включно з доставкою

 до місця проведення заходу

  1. Цією пропозицією підтверджуємо наступне:

- запропоновані послуги з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (кава-перерва) відповідають вимогам чинного законодавства. Продукти харчування, які використовуються для приготування їжі, мають необхідні сертифікати якості. Готові страви виготовляються з продуктів свіжого виробництва. Якість та безпечність всієї продукції підтверджена відповідними документами. Персонал учасника, який займається приготуванням та роздачею їжі, має санітарний допуск до роботи;

- погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємось укласти договір із Замовником відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції. Строк дії пропозиції складає __ місяці з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.

Повне найменування Учасника _______________________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _______________________________________________________

Телефон/факс_______________________________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _______________________________________________

Код ЄДРПОУ_______________________________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства ___________________________________________________________________________________

Банківські реквізити_________________________________________________________________

 

 

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

«__»_________2018 рік  __________________ __________________ ________________

            (дата)                                 (посада)                             (підпис, м.п.)                     ПІБ

 

 

 Додаток 2

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція  № ____ від________2018 року»

 ________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2018 рік,  а саме: надання послуг з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (обід) (Лот 2), відповідно до вимог, які запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

 

Вивчивши  вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника  на таких умовах:

№ з/п

Найменування послуги

Ціна послуги

 з розрахунку на 1 особу

(вказати з врахування ПДВ або без ПДВ (у випадку не застосування)

1

Обід*

(за місцем знаходження Учасника)

 

 

 

*пропозиція має містити інформацію щодо орієнтовного переліку меню: наповнення, вартість та вихід мають бути незмінними на весь період дії договору, окрім зміни ціни в сторону зменшення.

Піша доступність від місця знаходження Замовника до закладу Учасника складає не більше ___ хв.

 

  1. Цією пропозицією підтверджуємо наступне:

- запропоновані послуги з організації харчування учасників заходів на 2018 рік (обід) відповідають вимогам чинного законодавства. Продукти харчування, які використовуються для приготування їжі, мають необхідні сертифікати якості. Готові страви виготовляються з продуктів свіжого виробництва. Якість та безпечність всієї продукції підтверджена відповідними документами. Персонал учасника, який займається приготуванням та роздачею їжі, має санітарний допуск до роботи;

-  погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємось укласти договір із Замовником відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції. Строк дії пропозиції складає __ місяці з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.

Повне найменування Учасника _______________________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _______________________________________________________

Телефон/факс_______________________________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _______________________________________________

Код ЄДРПОУ_______________________________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства ___________________________________________________________________________________

Банківські реквізити_________________________________________________________________

 

 

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

«__»_________2018 рік  __________________ __________________ ________________

            (дата)                                 (посада)                             (підпис, м.п.)                     ПІБ


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів