Тендер щодо надання консультативних та тренінгових послуг для співробітників Гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО), Проект USAID “Трансформація фінансового сектору”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


гаряча лінія
Тендер щодо надання консультативних та тренінгових послуг для співробітників Гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО), Проект USAID “Трансформація фінансового сектору”

Проект «Трансформація фінансового сектору» – це чотирирічна програма (з жовтня 2016 р. по грудень 2020 р.), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується компанією DAI Global LLC (DAI)

Компанія «DAI Global», в рамках Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору», залучить до виконання замовлення місцеву компанію, що буде надавати консультативні та тренінгові послуг для співробітників Гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб ( ФГВФО), та має досвід надання відповідних послуг. Переможцем тендеру стане фірма, яка має технічні можливості для надання зазначених вище послуг, а також фахівців зі знанням та досвідом у відповідній галузі.

Від провайдера очікується:

Від провайдера очікується:

  • Попередній аналіз дзвінків, що поступають на «гарячу лінію» Фонду, аналіз документації.
  • Перед-тренінгове тестування операторів «гарячої лінії», включаючи інтерв’ю і тестові дзвінки.
  • Проведення двох 4-годинних інтерактивних тренінгів для операторів та керівників «гарячої лінії» (по 6 осіб на кожен тренінг) із використанням ситуаційних завдань, групових дискусій тощо.
  • Розробка і надання учасникам тренінгу навчальних матеріалів, які можуть бути використані для навчання нових співробітників.
  • Тестування учасників і видача учасникам сертифікатів.
  • Пост-тренінгове супроводження за необхідності
  • Здійснити консультативні та тренінгові послуги в такі терміни: 15 січня – 15 лютого 2018 року

 Окрім навчальних сесій провайдеру необхідно забезпечити:

  • Приміщення для проведення тренінгів обладнане необхідними технічними заходами
  • Кава-паузи для учасників

 Планується 12 учасників, які працюють операторами телефонної лінії, + менеджери.

Бажані теми тренінгів: «Робота зі стресом», «Ефективне спілкування», «Розвиток навичок ведення телефонних переговорів, розуміння психологічних потреб клієнтів».

 Із запитаннями звертатись до 12:00 за місцевим часом в Україні 14 грудня 2017 року за електронною адресою: ProcurementFST@dai.com 

Пропозиції мають бути подані до 15:00 за місцевим київським часом в Україні 18 грудня 2017 року на адрес: ProcurementFSTInbox@dai.comЗверніть увагу, що пропозиції мають подаватися лише на цю електронну адресу!!!


Останні публікації цього розділу:

Відбір тренерів для циклу одноденних тренінгів з прав і свобод людини та шкільної медіації для підлітків

Kонкурс з відбору шкіл Одеської, Херсонської та Миколаївської областей з метою навчання школярів та вчителів шкільній медіації та правам людини

Розпочато реєстрацію на 8-ий набір Відкритого Університету Реформ

Конкурс грантів на проведення аналізу судової практики нового Верховного Суду

Навчальний візит з теми “Ефективний менеджмент центру для молоді”

Тендер на виготовлення друкованих матеріалів для проекту протягом серпня 2018 – липня 2019 року