Тендер на закупівлю послуг з логістики, розміщення та організації заходу (включаючи кейтеринг) для заходу
ЗАВЕРШЕНО
1. Замовник
ГО «Жіночий енергетичний клуб України».
2. Предмет тендеру
Закупівля послуг з логістики, розміщення, організації заходу та кейтерингу для проведення інтерактивної презентації дослідження, який відбудеться у м. Київ, з урахуванням до 35 учасників.
3. Перелік послуг
- Організація та координація логістики (транспортне забезпечення учасників, перевезення обладнання тощо).
- Забезпечення розміщення іногородніх учасників у готелях (бронювання, координація поселення та виїзду).
- Оренда та облаштування локації для проведення заходу.
- Технічне забезпечення (сцена, звук, освітлення, відеообладнання для проведення zoom із синхронним перекладом онлайн та у залі тощо).
- Організація кейтерингу (харчування учасників, обслуговування, сервірування).
- Адміністративна підтримка та координація заходу.
4. Вимоги до учасників тендеру
- Досвід надання аналогічних послуг.
- Наявність відповідних ліцензій та сертифікатів (якщо необхідно).
5. Умови участі в тендері
Для участі в тендері необхідно подати наступні документи:
- Заповнену тендерну пропозицію.
- Копії установчих документів.
- Кошторис із розрахунками вартості послуг.
6. Терміни подачі та розгляду пропозицій
- Прийом тендерних пропозицій: до 23.03.2025 р.
7. Контактна інформація для подачі пропозицій
Контактна особа – Наталія Ревуцька, координаторка Громадської організації «Жіночий енергетичний клуб України».
Моб.тел.: +38 (063) 0422 446
E-mail: [email protected]

