Тендер на закупівлю послуг транспортно-логістичного супроводу та послуг бронювання тимчасового проживання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

tender_ntylth8
Тендер на закупівлю послуг транспортно-логістичного супроводу та послуг бронювання тимчасового проживання
    Контакти для зв’язку:
+38 050 321 12 88
[email protected],ua
  ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ
  Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» запрошує до участі в тендері та просить надати тендерну пропозицію на закупівлю послуг згідно Додатку (-ів)
  Дата оголошення тендеру: 03.10.2024
  Відповідальний спеціаліст із закупівель: Понадцова Ксенія, +308056489341, [email protected]
  Закупівля в рамках проєкту: “Послуги з екстреної реінтеграції та захисту дітей, які повертаються на підконтрольну Україні територію 2”
  Предмет закупівлі: Закупівля послуг транспортно-логістичного супроводу та послуг бронювання тимчасового проживання
  Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
  Місце надання послуг: м.Київ , вся територія України та країни Євросоюзу
  Кількість Додатків до Запрошення: 2
  Термін подання тендерних пропозицій: 14 (Чотирнадцять) календарних денів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 17.10.2024 року включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «ТЕНДЕР_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА ПОСЛУГИ».
   
  Вимоги до постачальника: Постачальник -має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території, терміном не менше 6 місяців; -має досвід роботи у відповідній сфері, -має КВЕД які відповідають Запиту; -мають можливість надати послуги у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо), – вимагається екстрене реагування (в тому числі вихідні, святкові дні та піздні години) за запитом Фонду.
 
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформацію:
1. Пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатках 1, 2 ;
2. Умови оплати;
3. Умови та терміни виконання;
4. Терміни дії пропозиції;
5. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
6. Додаткові документи :
● копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
● довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
– Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
– Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки (для юридичних осіб), але не менше 6 місяців;
– Обіг коштів на банківських рахунках;
– Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● референс-лист;
● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
 
  Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
  При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: - 100% відтермінування платежу;
- запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг.
  Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
  Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
  Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
- прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
- вступити у переговори з обраним Постачальником;
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику (на кожен Лот).
Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Лотів до запиту, або частково (на один з Лотів).
У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».

                   
  Голова БО «БФ «Посмішка ЮА»   ___________________________ВЕСЕЛКОВА В.В.

 

Запит на тендерні пропозиції послуги_compressed

Запит_тендерних пропозицій (1)

 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук