Оголошення про конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів для потреб офісу та канцелярських товарів для проведення заходів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LGDCkharkiv

канц
Оголошення про конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів для потреб офісу та канцелярських товарів для проведення заходів у 2018 році

Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів для потреб офісу та канцелярських товарів для проведення заходів у 2018 році.

Зацікавлені особи, що бажають взяти участь у конкурсі надсилають на електронну адресу: [email protected], лист із темою «Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських і господарських товарів».

Пропозиції  повинні бути подані не пізніше 1200 18.01.2017 року.

Строк розгляду пропозицій учасників проводиться у 5-денний термін (5 робочих днів) після завершення терміну подання пропозицій.

 Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з (надаються скановані копії):

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

Пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем конкурсу під час укладання договору про закупівлю.

 Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «ціна», «безкоштовна доставка» та «виконання замовлення». До уваги також братиметься досвід роботи на ринку.

 Про результати конкурсу буде повідомлено після прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на  Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або  безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи іншому порядку, визначеному діючим законодавством.

             Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] або до контактної особи: Фокасієв Дмитро Владиславович (097-272-99-28).

 Додаток 1 до

Оголошення про конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів у 2018 році

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

     ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (форма подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку

____ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі  на закупівлю канцелярських товарів для учасників заходів та канцелярських і господарських товарів для потреб Харківського  ВП ЦРМС у 2018 році.

Вивчивши Умови конкурсу, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за наступною специфікацією та цінами :

Назва

Кількість

Ціна, грн.

 

Канцелярські товари

1

Папір Tecnis Copier A4, 80г/м2

1 пач

 

2

Папiр Maestro Standard A4, 80г/м2

1 пач

 

3

Папір Zoom А4, 80г/м2

1 пач

 

4

Біндер 19мм

1 шт

 

5

Біндер 25мм

1 шт

 

6

Біндер 32мм

1 шт

 

7

Біндер 41мм

1 шт

 

8

Біндер 51мм

1 шт

 

9

Блок для нотаток  90*90 900арк

1 шт

 

10

Блокнот  в м’якій обкладинці на бічній пружині А5 48 арк

1 шт

 

11

Блокнот  в м’якій обкладинці на верхній пружині А5 48 арк

1 шт

 

12

Блокнот в м’якій обкладинці на верхній пружині  А5 50 арк

1 шт

 

13

Блокнот для фліпчартів  64*90 20 аркушів

1 шт

 

14

Папір клейкий  75*75 100 арк

1 шт

 

15

Папір клейкий  76*75 80 арк

1 шт

 

16

Папір офсетний 180 г/м2, формат А4

1 пач

 

17

Діркопробивач 

1 шт

 

18

Закладки клейкі паперові  5 кольорів*50шт 51*15мм

1 шт

 

19

Калькулятор настільний 156*157мм

1 шт

 

20

Олівець чорнографітний  НВ  кольоровий корпус з гумкою BUROMAX

1 шт

 

21

Олівець чорнограф з гумкою чорний корпус

FABER-CASTELL

1 шт

 

22

Клей-олівець 

1 шт

 

23

Кнопки-гвоздики  кольорові 50 шт в пластику

1 уп

 

24

Конверт 110х220 мм

1 шт

 

25

Конверт  А4 на кнопці прозорий матовий  щільний

1 шт

 

26

Конверт   А4 на кнопці прозорий щільний

1 шт

 

27

Коректор  стрічковий

1 шт

 

28

Коректор-олівець 

1 шт

 

29

Гумка  прямокутна для олівця

1 шт

 

30

Лінійка  15см

1 шт

 

31

Лінійка  30 см

1 шт

 

32

Магніти ддя дошки  8шт 2см

1 уп

 

33

Маркер водний для фліпчартів 

1 шт

 

34

Маркер текстовий  SCHNEIDER

1 шт

 

35

Набір кольрового паперу  80 г/м2 А4  5*20/100 арк

1 пач

 

36

Ніж канцелярський 9мм

1 шт

 

37

Ножиці  16см

1 шт

 

38

Папка  на гумках А4 100мм ламінована  кольорова

1 шт

 

39

Папка А4 притиск+кишеня пластикова

1 шт

 

40

Папка-швидкозшивач  А4 з планкою затиском 2-35 аркушів пластик

1 шт

 

41

Папка-швидкозшивач  А4  пластик щільний

1 шт

 

42

Папка-швидкозшивач  з планкою затиском 2-65 аркушів пластик

1 шт

 

43

Планшет  А4

1 шт

 

44

Роздільник  А4  кольоровий

1 шт

 

45

Ручка гелева  HIPER SIGNATURE 0,6мм СИНЯ

1 шт

 

46

Ручка гелева  HIPER SIGNATURE 0,6мм ЧОРНА

1 шт

 

47

Ручка гелева  NICE 0,5мм синя

1 шт

 

48

Ручка кулькова  Ice Pen  синя

1 шт

 

49

Папка сегрегатор 5 см

1 шт

 

50

Папка сегрегатор 7 см

1 шт

 

51

Скоби для степлера №10

1 уп

 

52

Скоби для степлера №24/6

1 уп

 

53

Швидкозшивач  А4  пластик з  прозорим верхом

1 шт

 

54

Швидкозшивач А4 з прозорим верхом глянець без перфорації

1 шт

 

55

Швидкозшивач  А4 пластик з європерфорацією

1 шт

 

56

Скотч  двсторонній  12 мм*10 м тонкий

1 шт

 

57

Скотч канцелярський  24*10 прозорий

1 шт

 

58

Скотч  48×100м прозорий

1 шт

 

59

Скріпки  25 мм нікельовані трикутні 100 шт

1 уп

 

60

Скріпки  50 мм нікельовані прямі 100 шт

1 уп

 

61

Степлер № 26

1 шт

 

62

Чинка контейнером на 1 лезо прямокутна

1 шт

 

63

Файл А4  100 шт

1 уп

 

64

Бейдж щільний пластик на мотузці BUROMAX

1 шт

 

65

Флеш накопичувач 16 Gb

1 шт

 

66

Обкладинка для біндеру (картон) А4 100 шт

1 уп

 

67

Обкладинка для біндеру прозора А4 100 шт

1 уп

 

68

Пружина для біндеру пластик 12,5 мм 100 шт

1 уп

 

69

Пружина для біндеру пластик 14 мм 100 шт

1 уп

 

70

Пружина для біндеру пластик 19 мм 100 шт

1 уп

 

71

Пружина для біндеру пластик 22 мм 100 шт

1 уп

 
 

Канцелярські товари для заходів

   

1

Блокнот для фліпчартів  64*90 20 аркушів

1 шт

 

2

Маркер водний для фліпчартів 

1 шт

 

3

Конверт   А4 на кнопці прозорий щільний

1 шт

 

4

Блокнот  в м’якій обкладинці на бічній пружині А5 48 арк

1 шт

 

5

Блокнот  в м’якій обкладинці на верхній пружині А5 48 арк

1 шт

 

6

Блокнот в м’якій обкладинці на верхній пружині  А5 50 арк

1 шт

 

7

Ручка кулькова  Ice Pen  синя

1 шт

 

8

Бейдж щільний пластик на мотузці

1 шт

 
 

Господарські товари

1

Батарейка DURACELL

1 шт

 

2

Папір туал ДИВО біл 2-х шаровий 4шт

1 уп

 

3

Візитниця 120 візиток 180*115 мм

1 шт

 

4

Губка для дошки на магніті

1 шт

 

5

Губка кухонна 10 шт

1 уп

 

6

Запаска на швабру 40 см Мікрофібра

1 шт

 

7

Запаска на швабру 40*13 см

1 шт

 

8

Ложка столова одноразова 100 шт

1 уп

 

9

Засіб миючий  MR.PROPER дляпідлоги 750 мл

1 шт

 

10

Засіб миючий FAIRY ддя посуду  500 мл

1 шт

 

11

Засіб миючий PRO для скла   500 мл

1 шт

 

12

Засіб миючий MR.MUSCLE 500  мл

1 шт

 

13

Мило рідке 5 л

1 шт

 

14

Освіжувач повітря  300 мл

1 шт

 

15

Пакети для сміття 160 л  90*120 20шт чорні

1 уп

 

16

Пакети для сміття 35 л 30 шт

1 уп

 

17

Рукавички ФРЕКЕН БОК для прибирання  М

1 уп

 

18

Рушники листові  КОХАВИНКА зелені  170 л

1 шт

 

19

Рушники листові  КОХАВИНКА зелені  200 л

1 шт

 

20

Паперовий рушник ДИВО білий  2шт

1 уп

 

21

Серветки паперові 100 шт

1 уп

 

22

Серветки віскозні 

1 уп

 

23

Серветки  мікрофібра  ФРЕКЕН БОК для скла і дзеркал

1 уп

 

24

Серветки  PRO 35*35  мікрофібра універсальні

1 уп

 

25

Серветки  ФРЕКЕН БОК 30*30  мікрофібра для техніки та меблів

1 уп

 

26

Серветки для плазмових екранів 100 шт

1 уп

 

27

Мережевий фільтр  3 м кількість розеток 5

1 шт

 

28

Мережевий фільтр  5 м кількість розеток 5

1 шт

 

29

Стакан одноразовий 100 шт 200 мл

1 уп

 

30

Тарілка мала одноразова не глубока 100 шт

1 уп

 

31

Ганчірка для підлоги

1 шт

 

32

Швабра для миття вiкон

1 шт

 

33

Засіб що чистить  GALA 500 мл

1 шт

 

34

Швабра, насадка МІКРОФІБРА

1 шт

 

1

Безкоштовна доставка

При купівлі товарів на

_____ грн.

2

Виконання замовлення

______ робочих днів

 

Також підтверджуємо наступні умови  постачання товарів:

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: по факту доставки.

Дата:  ____________  ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)                             підпис


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю комп’ютерного, побутового та радіо обладнання (RFQ #UCBI4-169-SA1-1)

Тендер на придбання послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ліцею №42 м. Миколаїв

Конкурс на посаду освітнього координатора/ки

Набір на програму для розвитку медіа Community Leaders

Пошук підрядника з організаційного супроводу тренінгу в м. Київ

Пошук учасників на короткостроковий волонтерський проєкт в Греції