Тендер на розробку курсу дистанційного навчання посадових осіб органів місцевого самоврядування «Гендерне бюджетування для розвитку громад»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olga Kokhan

тендер
Тендер на розробку курсу дистанційного навчання посадових осіб органів місцевого самоврядування «Гендерне бюджетування для розвитку громад»

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» (далі – АМУ) в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС) оголошує тендер на розробку курсу дистанційного навчання посадових осіб органів місцевого самоврядування «Гендерне бюджетування для розвитку громад» для розміщення на навчальній платформі «Prometheus».

Коротко про курс

Асоціація міст України з 2010 року впроваджує заходи для підвищення обізнаності представників та представниць місцевого самоврядування України у питаннях забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Одним з важливим інструментом впровадження політики рівних прав та можливостей жінок і чоловіків є гендерно-орієнтоване бюджетування. Використання цього інструменту вигідне громадам, адже допомагає ефективно використовувати кошти громади та враховувати потреби різних груп населення.

Курс «Гендерно-орієнтоване бюджетування для розвитку громад» має навчити представників/представниць органів місцевого самоврядування та громадянського суспільства перевагам використання гендерно-орієнтованого бюджету, етапам його формування та показати успішний досвід громад, які використовують його в Україні та за кордоном.

Цей курс покликаний роз’яснити всі питання впровадження гендерно-орієнтованого бюджетування в органах місцевого самоврядування.

Слухачам курсу потрібно пояснити:
– що таке гендерний аналіз бюджету; чому він важливий; хто, як і коли має його проводити, основні етапи; як використовувати отримані дані для внесення змін у фінансування місцевих програм тощо;
– як системно інтегрувати гендерно-орієнтоване бюджетування у бюджетний процес; які спеціалісти потрібні для цього, якими знаннями та навичками вони мають володіти
– як громадянське суспільство може сприяти гендерно-орієнтованому бюджетуванню в своїй громаді.

Також слід ознайомити слухачів з поняттям «гендерний портрет міста» і прикладами його використанням в Україні.

В зв’язку з тим, що на платформі «Прометеус» є окремий курс, який грунтовно розкриває питання гендерної рівності, в курсі «Гендерно-орієнтоване бюджетування для розвитку громад» можливе пояснення лише основних термінів, достатніх для розуміння курсу в цілому.

Цільова аудиторія: сільські, селищні, міські голови, службовці місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, представники громадських організацій та всі громадяни, кого цікавить розвиток їхньої громади.

Плануємо, що курс дистанційного навчання включатиме:
– курс відео лекцій та завдань для закріплення отриманих знань;
– конспект лекцій, набір презентацій, список корисної літератури до кожної відео лекції;
– нормативно-правову базу гендерно-орієнтованого бюджетування;
– контрольні тести для перевірки знань і отримання сертифікату;
– супровід групи автором/авторами курсу з моменту запуску до завершення активної фази курсу (спілкування із слухачами на форумі, відповіді на запитання).
АМУ забезпечує технічний супровід з оформлення розробленого курсу та його розміщення на навчальній платформі.

Тривалість курсу не повинна перевищувати 4 навчальних тижні.

Перш, ніж подати заявку на тендер просимо ознайомитися з курсом «Як створити масовий відкритий онлайн-курс?» на платформі «Prometheus» та з іншими курсами Асоціації міст України в рамках проекту ПУЛЬС, щоб розуміти, як виглядатиме майбутній курс.

Курси:
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:AMU+INST101+2017_T4/about
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:AMU+BP_101+2017_T1/about

Основні вимоги до учасників тендеру:
– подання пропозиції на розробку усього навчального курсу. Пропозиції на підготовку окремих тем, модулів, блоків розглядатися не будуть;
– практичний досвід розробки навчальних програм, посібників для самостійного навчання у сфері місцевого самоврядування або суміжних сферах. Вітається досвід створення онлайн – курсів;
– практичний досвід виконання гендерного аналізу місцевих бюджетів.
– досвід викладацької, тренерської роботи, проведення навчальних заходів. Вітається досвід проведення навчань для працівників органів місцевого самоврядування;
– готовність до ділових поїздок до Києва в рамках роботи над створенням курсу дистанційного навчання (приблизно 7 днів проведення зйомок в Києві);
– готовність долучити до зйомок представників успішних громад;
– готовність доопрацювати матеріали згідно з рекомендаціями представників АМУ та/або редакторів курсу;
– вітається практичний досвід роботи в органах місцевого самоврядування та/або державних органах.
Інформація для представників юридичних осіб, що є платниками ПДВ. Товари, роботи та послуги, придбані в рамках реалізації проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до вимог чинного законодавства України, звільняються від сплати ПДВ (Податковий кодекс України, Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 із змінами і доповненнями). Відсутність підтвердження про намір працювати зі звільненням від ПДВ може бути підставою для виключення з розгляду поданої пропозиції.

Пропозиція обов’язково має містити:
– Назву організації (якщо пропозицію подає юридична особа із зазначенням організаційної форми роботи та згоди працювати зі звільненням від ПДВ), ПІП відповідальної особи, контактну інформацію (адреса, телефон, факс, електронна пошта);
– Очікувану повну вартість послуг;
– Пропозиції щодо організаційної та змістовної структури курсу дистанційного навчання: тривалість курсу, навчальна програма (розподіл на розділи, модулі тощо), план щотижневого навчального навантаження, система оцінювання знань, а також підходи до викладення матеріалу, пропозиції до структури заняття, система консультацій тощо;
– Досвід з розробки навчальних програм, посібників для самостійного навчання за тематикою місцевого самоврядування. Вітається досвід створення онлайн – курсів;
– Досвід впровадженння гендерно-орієнтованого бюджетування в Україні.
– Досвід викладацької, тренерської роботи, проведення навчальних заходів;
– Резюме потенційного розробника(ів) курсу. Вітається надання кандидатами зразків своїх робіт (посилання на навчальні програми, посібники, дистанційні курси, відеоматеріали тощо).
– Орієнтовний час роботи над розробкою змістовної частини дистанційного курсу;
– Інформацію про готовність до подорожі до Києва в рамках роботи над технічним оформленням дистанційного курсу, зокрема запису відео лекцій (витрати на подорож на зйомки потрібно включити в пропозицію);
– Інформацію про готовність долучити до зйомок представників успішних громад;
– Інформацію про готовність співпрацювати з компанією, яка працює над технічною розробкою курсу та готовність доопрацювати матеріали за потреби.
– Інформацію про попередній досвід співпраці з АМУ.
– Для організацій та фізичних осіб-підприємців необхідно надати копії:
 Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
 Виписки з реєстрів платників ПДВ або виписки з реєстру платників єдиного податку.

Для участі у тендері потенційні виконавці робіт мають до 17.00 26 квітня 2018 року надіслати свої пропозиції в АМУ (адреса ел. пошти: [email protected], поштова адреса: вул. Січових Стрільців 73, 11 поверх, м. Київ, 04053 із зазначенням «На тендер – Дистанційний курс – «Гендерно-орієнтоване бюджетування для розвитку громад»).
Запитання прохання надсилати до 19 квітня 2017 року письмово на адресу ел. пошти [email protected] (зазначивши в темі повідомлення «Запитання «Дистанційний курс – «Гендерно-орієнтоване бюджетування для розвитку громад»).

Критерії відбору:
Заявка може набрати 500 балів, з яких:
1. Вартість робіт – 150 балів
2. Пропозиції щодо організаційної та змістовної структури навчального курсу – 150 балів
3. Досвід розробки навчальних програм, посібників за тематикою місцевого самоврядування, досвід впровадження гендерно-орієнтованого бюджетування в Україні – 100 балів
4. Орієнтовний час роботи над розробкою дистанційного курсу – 50 балів
5. Досвід з проведення викладацької, тренерської роботи – 25 балів
6. Позитивний попередній досвід співпраці з АМУ – 25 балів


Останні публікації цього розділу:

Регіональний_а соціальний_а спеціаліст_ка в Луганській області

Послуги Юриста/ки

Продовження терміну тендеру із закупівлі послуг з розробки посібника з проведення «Конкурсу проєктів впровадження блакитних і зелених інновацій для міста Миколаєва»

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Запит цінової пропозиції на постачання послуг з вантажних перевезень

Набір на участь у тренінг-курсі з психологічної підтримки та ментального відновлення людей, які постраждали від війни