Тендер на обрання постачальника послуг з розробки і впровадження комунікаційної кампанії зі зміни поведінки малих і середніх агропідприємств
ЗАВЕРШЕНО
Увага! Тендер продовжено до 3 квітня.
Компанія Кімонікс Інтернешнл Інк. (надалі – «Кімонікс») в рамках реалізації проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток») оголошує тендер на надання послуг з розробки і впровадження комунікаційної кампанії зі зміни поведінки агро-МСП.
Опис комунікаційної кампанії
Загальною метою кампанії буде перехід максимальної кількості підприємств від мислення в категоріях збільшення власної частки у ланцюгу постачання до співпраці з партнерами задля взаємовигідного розвитку ринку (value-chain thinking). Мислення у категорії value-chain збільшує доходи фермерів, коли вони:
1) розуміють можливості ринку та зосереджують увагу на виробництві продукції, яка користується попитом споживачів;
2) завдяки удосконаленню своїх послуг (наприклад, покращення якості, надійності, або ексклюзивності пропозиції) отримують пріоритет у якості постачальника.
Цільові аудиторії:
- Власники та управлінці малих і середніх аграрних підприємств, що працюють у секторах: овочі, фрукти та ягоди, молоко і м’ясо.
- Інші учасники ланцюгів доданої вартості у секторах овочів, фруктів та ягід, молока і м’яса: фермерські господарства, заготівельники, трейдери, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.
Комунікаційна кампанія будуватиметься на основі даних дослідження 500 аграрних МСП, проведених GfK на замовлення проекту USAID «Агросільрозвиток» у грудні 2017-лютому 2018 та інформаційних повідомлень, що будуть надані проектом відібраному постачальнику.
Комунікаційна кампанія має бути комплексною, включати створення різнопланових продуктів та поширення їх різними інформаційними каналами.
Від обраного в результаті цього тендера Постачальника очікуватиметься виконання таких завдань (список не є вичерпним, окремі елементи можуть додаватися або вилучатися в результаті перемовин з проектом USAID «Агросільрозвиток»):
- Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії на основі меседжів, що будуть запропоновані проектом «Агросільрозвиток» відібраному постачальнику.
- Розробка візуальної та графічної концепції кампанії.
- Проведення фокус груп.
- Розробка інструментів кампанії, або їх складових (залежно від узгодженого із Проектом переліку каналів комунікацій) наприклад: відео і радіо роликів, друкованих і інтернет-матеріалів, концепцій і календаря заходів тощо.
Порядок участі в тендері
Для участі в тендері зацікавлена організація повинна надати проектові «Агросільрозвиток»:
- короткий аналіз цільової аудиторії майбутньої кампанії
- перелік найбільш релевантних, на її думку, каналів комунікації для цієї кампанії
- кошторис на виконання такого базового переліку завдань:
- Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії
- Розробка графічної концепції кампанії
- Проведення фокус-групи
- Написання сценарію відео-ролика тривалістю 30-60 с
- Написання сценарію аудіо-ролика тривалістю до 30 с
- Розробка ТЗ на проведення заходу (формат: день поля)
Компанії чи організації, зацікавлені взяти участь у конкурсі, просимо надсилати пропозиції до 14:00 20 березня 2018 р. на адресу: [email protected].
Всі питання чи запити на отримання пояснень стосовно цього конкурсу повинні подаватися у письмовій формі Ігорю Лазаренку, менеджеру з питань контрактів та грантів проекту «Агросільрозвиток», на адресу [email protected] не пізніше 15:00 16 березня 2018р.
Докладніша інформація про тендер – у повному тексті оголошення.
Інформація про проект USAID «Агросільрозвиток»
Проект «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток») – це проект, що фінансується USAID та реалізується компанією Кімонікс Інтернешнл Інк..
Метою проекту «Агросільрозвиток» є сприяти всеохоплюючому і стійкому економічному зростанню шляхом розвитку сільського господарства і створення більш привабливих умов проживання в сільській місцевості України. Проект працюватиме на національному та регіональному рівні та приділятиме особливу увагу розвитку сільського господарства у південних та східних регіонах країни.
Цілі проекту:
- Удосконалення законодавчої та нормативної бази і управління аграрним сектором.
- Збільшення обсягу інвестицій, підвищення продуктивності, рівня зайнятості й доходів у сільськогосподарському секторі.
- Поліпшення добробуту сільських громад і виробників, які наразі витіснені на узбіччя економічного розвитку.