Тендер на надання послуг з розробки і впровадження пілотної комунікаційної кампанії для популяризації сектору агрофінпослуг
ЗАВЕРШЕНО
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) ологошує тендер та прагне залучити компанію, які надаватимуть послуги з розробки і впровадження пілотної комунікаційної кампанії для популяризації сектору агрофінпослуг (робоча назва «Місячник Агрофінтеху») серед мікро, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП).
Комунікаційна кампанія повинна бути всебічною і включати створення різних продуктів та їх розповсюдження через різні інформаційні канали.
Цільові аудиторії для інфокампанії:
• Власники та управлінці малих і середніх аграрних підприємств, що працюють у секторах: овочі, фрукти та ягоди, молоко і м’ясо. Інші учасники ланцюгів доданої вартості у секторах овочів, фруктів та ягід, молока і м’яса: приватні домогосподарства, заготівельники, трейдери, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.
Географія поширення інформації може бути або національною, або з фокусом на цільові регіони АГРО: Дніпропетровську, Запорізьку, Миколаївську, Одеську, Полтавську, Харківську, Херсонську, Черкаську області.
Завдання кампанії:
• Збільшення фінансової грамотності ММСП, які працюють в аграрній сфері в цільових ланцюгах проекту АГРО (фрукти й овочі, молоко і мясо, риба і аквакультура, виготовлення солодощів, домашня птиця окрім курей), підвищення поінформованості цільових ММСП щодо доступних інструментів та механізмів залучення фінансових ресурсів;
• Сприяти збільшенню кількості аграріїв, які користуються фінансовими послугами онлайн, підвищенню кількості офіційних транзакцій цільових ММСП та покращенню фінансово-господарської звітності.
Вибраний постачальник послуг несе відповідальність за такі завдання:
1) Розроблення медіа-плану/графіку кампанії;
2) Інтерв’ю з гравцями ринку, що надають послуги онлайн доступу до кредитування фермерам (щонайменше 3 компанії. АГРО надасть контакти відібраних з числа компаній, які заявили про свій інтерес через реєстраційну форму від проекту АГРО);
3) Підготовка вступного/узагальнюючого матеріалу із загальним оглядом IT Агрофінтех послуг на ринку від експерта ринку (АГРО допоможе із пошуком експерта);
4) Оформлення отриманого в результаті інтерв’ю контенту відповідно до обраних каналів комунікацій;
5) Поширення матеріалів відповідно до узгодженого із проектом АГРО медіа-плану.
Технічні кваліфікації, які повинен мати переможець конкурсу:
- Мінімум 3 року досвіду відповідних робіт та підтверджений послужний список надання послуг, зазначених у Технічному завданні. Надати контактну інформацію щонайменше від трьох бувших або діючих клієнтів для оцінки за три останні роки.
- Персонал, призначений до виконання цих технічного завдання за цим контрактом повинні мати щонайменше 3 роки досвіду в медіа та володіти всіма необхідними сертифікатами та ліцензіями, що вимагаються місцевими законами та правилами.
- Прийнятний графік виконання замовлення і запропоновані канали комунікації. Бажаний час повної реалізації замовлення: вересень 2020;
- Максимальне охоплення цільової аудиторії (агро ММСП) та володіння інструментами створення контенту, що максимально спонукатиме аудиторію спробувати користуватися агрофінтех інструментами.
Пропозиції надсилайте не пізніше, ніж о 12:00 за київським часом 01 вересня 2020 року на адресу [email protected] та заначте у темі листа ЗЦПNo RFQ-AGRO-03.
Свої запитання стосовно технічних або адміністративних вимог надсилайте у письмовій формі не пізніше, ніж о 12:00 за місцевим часом 28 серпня на адресу [email protected].